De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.

Discussie: Kangaroo Jack [DVD]

  1. #1

    Standaard Kangaroo Jack [DVD]

    Kangaroo Jack [DVD]

    Twee jongens achtervolgen een kangoeroe door wildernis van Australië

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit is echt wel een snert film
    Ik snap de hoge score niet op de site?

  3. #3

    Standaard

    Ik kreeg al het sch**t van de trailer, ik denk niet dat ik de film ooit zal bekijken, tenzij het een soort martelpraktijk wordt
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #4

    Standaard

    Had na een hele lange tijd van drukte eindelijk weer eens tijd om een filmpje te kijken, en dat werd deze. Als je toe bent aan een ontspannende en tegelijkertijd erg grappige film is deze echt de moeite waard. Heb je net Fight Club gezien en wil je iets soortgelijks moet je deze in de winkel maar passeren.
    Welcome to... "The Family"

  5. #5

    Standaard

    Een klein feitje: de CGI van deze film is gemaakt door The Secret Lab (TSL), de CGI-studio van Disney die ook 'Dinosaur' produceerde. Kangaroo Jack was het allerlaatste project waar deze studio aan gewerkt heeft: na het opleveren van de effects voor deze film is TSL opgeheven. Natuurlijk een heel logische zet als je bedenkt dat Disney juist bezig is om zich enkel op 3D-animatie te richten..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic
    Dit is echt wel een snert film
    Ik snap de hoge score niet op de site?
    Dat is jouw mening :wink: :wink:

  7. #7

    Standaard

    Anthony Anderson rules 8)
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  8. #8

    Standaard

    al een hele tijd geleden in het vliegtuig gezien. Absoluut een van de meest slaapverwekkende films allertijden. Iniderdaad misschien voor kinderen leuk, maar wanneer beginnen filmmaatschappijen nu ook zulke films te promoten als kinderfilm en niet als volwassenen-humor film.

    dat is mijn mening :wink:

  9. #9

    Standaard

    Ik blijf bij mijn standpunt dat goede kinderfilms niet enkel leuk zijn voor kinderen, maar ook voor volwassenen.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  10. #10

    Standaard

    Deze film lijkt me supermelig (na de trailer) maar ik heb m nog niet gezien :P

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Deze film lijkt me supermelig (na de trailer) maar ik heb m nog niet gezien :P
    Leuke film en kijk m gerust.
    Heb er zeker van genoten en om gelachen evenals mijn zoontje.
    Kortom, gewoon een leuke film met de nodige humor. :wink:

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Deze film lijkt me supermelig (na de trailer) maar ik heb m nog niet gezien :P
    Ik heb ook alleen de trailer gezien en ben nu toch van plan om de film een keer te huren. Aanschaffen doe ik dit soort films niet en als ik de trailer niet gezien zou hebben, zou ik 'm niet eens huren.
    Maar ik ben toch nieuwsgierig geworden.
    Voor diegene die de trailer niet kent: Hier te bekijken
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    I don't get it. De meeste mensen hier vinden hem leuk, maar deze staat wel in de IMDb bottom top 100
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    I don't get it. De meeste mensen hier vinden hem leuk, maar deze staat wel in de IMDb bottom top 100
    En toch is ie leuk

  15. #15

    Standaard

    misschien ooit als ik in een melige bui ben of zo
    Panic, chaos & disorder...my work here is done!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    I don't get it. De meeste mensen hier vinden hem leuk, maar deze staat wel in de IMDb bottom top 100
    Kan toch? Ieder z'n mening.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    I don't get it. De meeste mensen hier vinden hem leuk, maar deze staat wel in de IMDb bottom top 100
    Kan toch? Ieder z'n mening.
    Tuurlijk, maar als iedereen hem zo leuk vindt, hoe komt hij dan in die lijst?
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    I don't get it. De meeste mensen hier vinden hem leuk, maar deze staat wel in de IMDb bottom top 100
    Kan toch? Ieder z'n mening.
    Tuurlijk, maar als iedereen hem zo leuk vindt, hoe komt hij dan in die lijst?
    Misschien door Amerikanen die geen smaak hebben hehe

  19. #19

    Standaard

    Lol
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  20. #20
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Ik heb de divx ier liggen en ik wordt nou wel heel erg geprikkeld om hem te gaan kiken; deze film heeft enkel slechte recensies gekregen, staat in de bottom 100 en iedereen vindt hem leuk hier????

    Nou ben benieuwd of deze echt zo crap is als de rest vand e wereld beweert of zo goed is als jullie beweren...

  21. #21

    Standaard

    I don't get it. De meeste mensen hier vinden hem leuk, maar deze staat wel in de IMDb bottom top 100
    ....Hier kun je aan aflezen dat veel personen die de film gezien hebben toch een gevoel voor humor hebben...
    .........Faith No More.........

  22. #22

    Standaard

    Sorry maar dit is echt een regelrechte boutfilm.

    Ik heb hem helemaal uitgezeten en je mag gerust weten dat me dat niet licht gevallen is.
    Het braaksel was gerezen tot boven mijn adamsappel, al voor het eerste kwartier voorbij was.

    Er valt werkelijk helemaal NIETS positiefs op te merken over deze film (Bahalve misschien het redelijk sterke debuut van Jack; niet in het minst om zijn acrobatische aanleg en humoristische spitsvondigheden).
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  23. #23

    Standaard

    Deze was leuk, je moet ervan houden zulke humor!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •