De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tips voor florida dvd winkels

    Hallo ik gaat dus 12 sep tot 27 sep naar florida.
    Nou hoor ik dus van veel mensen over Amerika praten.
    Dat amerika r1 het beloofde land is wat giftsets betreft?

    Dus iemand tips voor winkels in!
    Key west,
    Fort lauderdale,
    Titusville,
    St. Augustine,
    Orlando, <[--- weet er eentje van universal staat ook op het lijstje

    Nou gaat ik dus ook 5 dagen weg met een cruis
    Cayman eilanden
    Jamaica,

    heeft iemand daar wel eens dvd's gekocht?
    heb zelf zo idee dat ze daar alleen maar illegaal dvd's zullen hebben.
    Of valt dat wel mee?

    Tips are welcome
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  2. #2

    Standaard

    Het beloofde land voor giftsets is eerder Japan/Korea dus dan kom je sowieso bedrogen uit

  3. #3

    Standaard

    Ik denk dat je wellicht goedkoper uitbent door online te bestellen; de bekende Amerikaanse online stores zijn stukken goedkoper dan de gewone winkels in de VS, zelfs met verzendkosten erbij gerekend.

    Als je van plan bent echt groot in te slaan: bedenk wel dat ook bij het meenemen van DVD's uit de States de douaneregels gelden mbt invoer...

    Maar toch is het altijd leuk om in Amerika dvd-winkels af te struinen. Het assortiment is toch anders dan hier, maar ik vind de prijzen (zelfs met de lage dollar) altijd erg tegenvallen. Het goedkoopst zijn de megastores als Virgin en HMV, daar hebben ze ook wel giftsets.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Het beloofde land voor giftsets is eerder Japan/Korea dus dan kom je sowieso bedrogen uit
    Daar ga ik misschien over jaartje of 4 naar toe!
    maar ga nu naar Florida maar toch bedankt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Ik denk dat je wellicht goedkoper uitbent door online te bestellen; de bekende Amerikaanse online stores zijn stukken goedkoper dan de gewone winkels in de VS, zelfs met verzendkosten erbij gerekend.

    Als je van plan bent echt groot in te slaan: bedenk wel dat ook bij het meenemen van DVD's uit de States de douaneregels gelden mbt invoer...

    Maar toch is het altijd leuk om in Amerika dvd-winkels af te struinen. Het assortiment is toch anders dan hier, maar ik vind de prijzen (zelfs met de lage dollar) altijd erg tegenvallen. Het goedkoopst zijn de megastores als Virgin en HMV, daar hebben ze ook wel giftsets.
    Thank wil gewoon rondkijken zie ik iets tofs ofzo neem ik het mee,
    Je mag dacht ik tot €175 Spullen mee nemen.
    (games dvd en ander spul)
    Denk niet dat het zo extreem zal zijn. ;D
    Maar toch bedankt!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •