De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Amazon account

  1. #1

    Standaard Amazon account

    Ooit begonnen met alleen www.amazon.com, waar ik jaren geleden mijn account heb aangemaakt, wat ik nog steeds gebruik.
    Inmiddels zijn er in andere landen ook vestigingen gekomen;

    www.amazon.ca
    www.amazon.de
    www.amazon.fr
    www.amazon.co.uk
    www.amazon.co.jp

    Het mooie van deze sites is dat ze allemaal dezelfde structuur hebben, en als je die kent, kan je ondanks je misschien de taal niet kan lezen toch vrij moeiteloos bestellen. Wat ik ook erg mooi en handig vind is dat mijn account die ik bij amazon.com heb aangemaakt ook werkt bij de andere sites.
    Behalve de Japanse, daar kan ik maar niet inloggen met mijn bestaande account. Zijn er nog mensen die het zelfde probleem hebben ? Ik snap er helemaal niets van.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #2

    Standaard

    Dus ik ben de enige met dit probleem ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Hallo Lex,

    Ik heb hetzelfde, mijn account werkt overal behalve in japan.

    Groetjes
    Dewo

  4. #4

    Standaard

    Bij mij ook niet.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  5. #5

    Standaard

    heb ook een account ,is het in japan goeiekoper dan bv de engelse ?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door carnesir
    heb ook een account ,is het in japan goeiekoper dan bv de engelse ?
    Nou dat niet volgens mij, maar ze maken wel mooie giftsets.
    Toch apart dat die bestaande account niet werkt op de Japanse site.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door carnesir
    heb ook een account ,is het in japan goeiekoper dan bv de engelse ?
    Nou dat niet volgens mij, maar ze maken wel mooie giftsets.
    Toch apart dat die bestaande account niet werkt op de Japanse site.
    Ik heb net nog geprobeerd een account aan te maken, maar ik kom er echt niet uit. Als iemand anders dit wel gelukt is, dan ben ik erg benieuwd.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #8

    Standaard

    Ik dacht slim te zijn en een account aan te maken met de Amerikaanse site erbij, maar er zitten een paar verschillen in. Bij de Japanse kreeg ik na het invullen van m'n mailadres en het aanvinken van 'new customer', 2 balkjes. Ik voerde hier mijn voor- en achternaam in, zodat ik later in de preferences dit makkelijk kon veranderen. Wanneer ik dit wil veranderen, vraagt een balkje om m'n furigana. Toen ik dit opzocht in Google, leerde ik dat het iets met de Japanse taal te maken had. Dus ik weer in de preferences m'n naam veranderen en ik laat mijn furigana maar eens leeg. Nu krijg ik een lange rij lege hokjes (onleesbare tekens, misschien iets downloaden?) en ik kom ook geen stap verder.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  9. #9

    Standaard

    Internet Explorer vertaald ook maar een klein deel van de site helaas. Je hebt ook een keuze menu. Voor je land van herkomst wellicht? Ik kan het alleen niet lezen, dus het is nog link ook, want je weet niet wat je waar invult.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •