Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik zag de trailer OFWEL bij Incredibles OFWEL bij Polar Express. Zag er lollig uit!!!

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ziet er veelbelovend uit.

    Een goede en grappige animatiefilm hoeft niet vernieuwend te zijn om te kunnen overtuigen, hij moet kunnen onderhouden.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  3. #28

    Standaard

    Ik lag gewoon dubbel toen ik de trailer zag, ik denk dat ze weer is TOP werk gaan afleveren. David Schwimmer en Ben Stiller kunnen die personages gewoon zo leuk brengen. Ik ben 27 mei zeker in de bios te vinden!

  4. #29

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Lijkt me wel leuk, kzal m wel eens gaan kijken als ie uit is.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  7. #32

    Standaard

    Hele slechte animatie, lijkt wel of ze met de aparte stijl dit proberen te compenseren. Pinguins zijn wel tof, pinguins zijn altijd tof. Wallace and Grommit anyone?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Hele slechte animatie
    Vindt het juist wel ok. Weer wat anders 8)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Hele slechte animatie
    Je bedoelt de animatie van de dynamica en (inverse) kinematica?!?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Hele slechte animatie
    Je bedoelt de animatie van de dynamica en (inverse) kinematica?!?
    Het laatste begrip ken ik niet maar het loopt allemaal zo stroef. Je kan de keyframes er zo uitplukken. Dit vind ik zeer storend bij dreamworks cgi. Shark Tales was ook zo brak. Toch knap dat ze sinds Shrek 1 alleen maar op modelleren en belichting vooruit zijn gegaan. Teken dat ze puur op commercie spelen, maar goed. Fox doet het stukke beter. Het verschil tussen Ice Age en Robots (nav trailer) is opmerkelijk. Maar waar Dreamworks met shrek een grote stap vooruit zetten ten opzichte van Antz lijken de nieuwe films allemaal weer op het animatiewerk van Antz terug te vallen. Beetje vreemd omdat ze met Shrek eindelijk rond Toy Story 1 niveau zaten.

  11. #36

    Standaard

    Hier een link naar een early review.
    Wat mij erg nieuwschierig maakt na dit te hebben gelezen is de voice van Sacha Baron Cohen (Ali G), volgens mij is die man geknipt voor dit soort dingen.

    http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=19380

    Weet niet of deze er al op stond, maar hier is een direct linkje naar de nieuwe trailer (pas op, 30 MB)

    http://mp3content01.bcst.yahoo.com/b...0/12964524.mov

  12. #37
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    De animatie is minder dan de voorgaande films, maar volgens mij wordt het qua humor ruimschoots goed gemaakt. Rock en Cohen moeten er gewoon een hele sterke draai aan kunnen geven.

    All hail the New York Giants!

    En dan die pinguins......
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  13. #38

    Standaard

    Net de trailer eens bekeken (de HD versie), maar niet een keer hoeven glimlachen... ik vraag mij af of it wat wordt..
    To lazy to be an evil genius

  14. #39

    Standaard

    Tijdje terug een andere trailer gezien en zag er erg goed uit. Ze lieten al een aantal leuke scenes zien. Deze ga ik dan ook maar eens kijken binnenkort.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #40
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Belle Perez zingt wereldhit in nieuwe tekenfilm

    "Que viva la vida", de nieuwe latinosingle van de Vlaamse zangeres Belle Perez, wordt het themalied van Madagascar , de nieuwe grote animatiefilm van Dreamworks, de filmmaatschappij die wereldwijd kassarecords brak met onder andere Shrek , Shrek II en Shark Tale .
    Belle Perez vertrekt morgenvroeg naar Sitges in Spanje om er de videoclip van Que viva la vida op te nemen. Die beelden gaan naar Dreamworks in de VS om er fragmenten uit de tekenfilm Madagascar aan toe te voegen. Madagascar gaat op 22 juni in première in België. (RTL)
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Zag in de bios een trailer en op het net een stukje gekeken (15 min)
    Echt een te gekke lachfilm.

    Ga e,m zeker in de bios zien
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  18. #43

    Standaard

    op http://www.madagascar-themovie.com/main.php?swf=trailer
    staat een hele serie clips uit de film en zelfs 2 featurettes.
    Vooral het stukje in het metro-station is geweldig!
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  19. #44

    Standaard

    gister (op divx ) (met moeite) gezien.
    ziet er geweldig uit maar film zelf is erg 'lame'

    geen aanrader, vooral niet voor de bios.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denizg
    gister (op divx ) (met moeite) gezien.
    ziet er geweldig uit maar film zelf is erg 'lame'

    geen aanrader, vooral niet voor de bios.
    Euh, wat bedoel je met "lame" ?!?

  21. #46

    Standaard

    Ben bang dat ik met de trailer en een stukje van de making off alle echt leuke stukken al gezien heb.....ook het aantrekken van veel 'grote' namen breng vaak maar weinig goeds mee. Denk niet dat ik hem in de bios ga zien, het zal in ieder geval niet mijn keuze zijn...


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ben bang dat ik met de trailer en een stukje van de making off alle echt leuke stukken al gezien heb.....ook het aantrekken van veel 'grote' namen breng vaak maar weinig goeds mee. Denk niet dat ik hem in de bios ga zien, het zal in ieder geval niet mijn keuze zijn...
    Joost, er zit een typefoutje in je .sig waardoor het er niet meer zo lekker uitziet...

  23. #48
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Ik heb de film ook gezien net. Aantal grappen zijn wel grappig, vooral die pinguins. De rest is niet echt heel grappig. Standaard verhaal, voorspelbare grappen. Animatie is wel mooi gemaakt, maar dat maakt een film helaas geen goede film.

    het verhaal is erg slapjes uitgewerkt.

    Erg jammer, want de trailer voorspelde erg veel.

  24. #49

    Standaard

    De "making of" net op RTL4 of 5 leek mij toch wel warm te maken. Maar ja, dat is ook de bedoeling van zo'n docu...

  25. #50

    Standaard

    Ben er heen geweest in een voorpremiere, met gratis hawaislingers, sleutelhangers, posters en dergelijke in een goodiebag. Je zit dan wel tussen gillende kinderen, maar ja: je kan niet alles hebben .

    Madagascar zit een beetje op het niveau van Shark Tale, daar moet je van houden of niet. Voor mij was het allemaal iets te standaard, leuk concept, de daarbij horende grappen, maar het ging niet verder dan dat. Ik had er iets meer van verwacht. Niettemin een leuke film, maar topniveau is het helaas niet.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •