Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 109 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mr. and Mrs. Smith | Angelina Jolie - Brad Pitt

    Mr. and Mrs. Smith, de nieuwe film van de regisseur van 'The Bourne Identity', starring Angelina Jolie en Brad Pitt.



    Plot: 'The fillm tells the story of how a couple's stagnant marriage becomes lively and full of adventure when they realize each is an assassin hired to kill the other.'

    Ik ben heel benieuwd...
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    Klinkt als een ijzersterk uitgangspunt voor een goed verhaal. Ook een interessante foto .
    Keep you damn filthy bones outta my mouth.

  3. #3

    Standaard

    Okay, you got me! Dankzij die schitterende foto ben ik in één klap nieuwsgierig geworden naar deze film.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  4. #4

    Standaard

    Bovenstaande foto is dus volgens mij écht niet van Angelina Jolie! Die zit nl onder de plakplaatjes dat zou je dus zo moeten zien. Bovendien lijkt het gezicht meer op Keira Knightley dan op Jolie. 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Bovenstaande foto is dus volgens mij écht niet van Angelina Jolie! Die zit nl onder de plakplaatjes dat zou je dus zo moeten zien. Bovendien lijkt het gezicht meer op Keira Knightley dan op Jolie. 8)
    lol in welke wereld leef jij


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Bovenstaande foto is dus volgens mij écht niet van Angelina Jolie! Die zit nl onder de plakplaatjes dat zou je dus zo moeten zien. Bovendien lijkt het gezicht meer op Keira Knightley dan op Jolie. 8)
    lol in welke wereld leef jij
    Geen idee, zeg jij het me maar. :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Bovenstaande foto is dus volgens mij écht niet van Angelina Jolie! Die zit nl onder de plakplaatjes dat zou je dus zo moeten zien. Bovendien lijkt het gezicht meer op Keira Knightley dan op Jolie. 8)
    tatoeages zijn al ruim een half jaartje geleden verwijderd. Die van Billy Bob althans die op haar arm zat. Overige tato's zijn p deze foto niet zichtbaar. De tijgerklauw zit op haar rug en het kruis op haar buik bv. Hangende het onderzoek naar de rest van Angelina's lichaam kunnen wij dus aannemen dat dit Angelina is :wink:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    tatoeages zijn al ruim een half jaartje geleden verwijderd. Die van Billy Bob althans die op haar arm zat. Overige tato's zijn p deze foto niet zichtbaar. De tijgerklauw zit op haar rug en het kruis op haar buik bv. Hangende het onderzoek naar de rest van Angelina's lichaam kunnen wij dus aannemen dat dit Angelina is :wink:
    Zozo, goed op de hoogte...
    Ben jij toevallig in het bezit van enkele foto's die ik ook graag zou willen zien?
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  9. #9

    Standaard

    Het plot van de film klinkt alsvast best wel goed. Voor mijn gevoel ook best wel een origineel idee? Of zijn er al meerdere films geweest met een dusdanig iets?

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Was er niet alles zo'n film van John Huston met Jack Nicholson, Kathleen Turner en Angelica ....?
    Over 2 huurmoordenaar die getrouwd waren en toen....... Prizzi's Honor of zo?
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Was er niet alles zo'n film van John Huston met Jack Nicholson, Kathleen Turner en Angelica ....?
    Over 2 huurmoordenaar die getrouwd waren en toen....... Prizzi's Honor of zo?
    Prizzi's Honor heeft idd hetfelfde uitgangspunt..Ben benieuwd hoe ze deze uitwerken..

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen C
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    tatoeages zijn al ruim een half jaartje geleden verwijderd. Die van Billy Bob althans die op haar arm zat. Overige tato's zijn p deze foto niet zichtbaar. De tijgerklauw zit op haar rug en het kruis op haar buik bv. Hangende het onderzoek naar de rest van Angelina's lichaam kunnen wij dus aannemen dat dit Angelina is :wink:
    Zozo, goed op de hoogte...
    Ben jij toevallig in het bezit van enkele foto's die ik ook graag zou willen zien?
    Kijk is op www.amazon.com, daar is een film te koop die heet Gia, daar zijn zeer interesante shots van angie te zien :wink:

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Het plot van de film klinkt alsvast best wel goed. Voor mijn gevoel ook best wel een origineel idee? Of zijn er al meerdere films geweest met een dusdanig iets?
    Het is gebasseerd op een tv-serie, met onder andere Maria Bello (doet haar achternaam ook eer aan :wink: ). De serie heeft het helaas niet langer gered dan 8 afleveringen. Was een paar jaar (zo'n 5) terug op RTL4 te zien.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nancy
    Kijk is op www.amazon.com, daar is een film te koop die heet Gia, daar zijn zeer interesante shots van angie te zien :wink:
    Thnx for the tip 8)

    Off topic: Is de film zelf ook een aanrader?
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  15. #15

    Standaard

    Ja de film is zeker een aanrader, hij is in nederland niet te koop, dus best wel zeldzaam, Het is ooit een docu film voor op tv geweest. 1998
    Hier het verhaal waar het over gaat!

    De beeldschone actrice Angelina Jolie (Tomb Raider, Girl Interrupted) in een waar verhaal over Gia Carangi, een van Amerika's eerste topmodellen. Een traumatische jeugd en ongelukkige vrouwenliefde brengen haar aan de heroine. Na een zwaar leven en een stoplicht-relatie met haar vriendin in New York jaren '70, overlijdt ze in 1986 aan AIDS.
    Video, Engels (niet ondertiteld) 126minuten €10,95
    DVD (idem) €11,95

    Als je Angelina een erg mooie vrouw vind, is dit een film die je gezien moet hebben, er komt erg veel bloot in voor, en de film is verder heel erg goed, ook het acteer werk.
    altans dat is mijn mening.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nancy
    Ja de film is zeker een aanrader, hij is in nederland niet te koop, dus best wel zeldzaam, Het is ooit een docu film voor op tv geweest. 1998
    Hier het verhaal waar het over gaat!

    De beeldschone actrice Angelina Jolie (Tomb Raider, Girl Interrupted) in een waar verhaal over Gia Carangi, een van Amerika's eerste topmodellen. Een traumatische jeugd en ongelukkige vrouwenliefde brengen haar aan de heroine. Na een zwaar leven en een stoplicht-relatie met haar vriendin in New York jaren '70, overlijdt ze in 1986 aan AIDS.
    Video, Engels (niet ondertiteld) 126minuten €10,95
    DVD (idem) €11,95

    Als je Angelina een erg mooie vrouw vind, is dit een film die je gezien moet hebben, er komt erg veel bloot in voor, en de film is verder heel erg goed, ook het acteer werk.
    altans dat is mijn mening.
    Volgens mij heb jij het nu over een andere film : Gia

    Mr and mrs Smith moet namelijk nog in de bios komen

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjors van de Rebellenclub
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nancy
    Ja de film is zeker een aanrader, hij is in nederland niet te koop, dus best wel zeldzaam, Het is ooit een docu film voor op tv geweest. 1998
    Hier het verhaal waar het over gaat!

    De beeldschone actrice Angelina Jolie (Tomb Raider, Girl Interrupted) in een waar verhaal over Gia Carangi, een van Amerika's eerste topmodellen. Een traumatische jeugd en ongelukkige vrouwenliefde brengen haar aan de heroine. Na een zwaar leven en een stoplicht-relatie met haar vriendin in New York jaren '70, overlijdt ze in 1986 aan AIDS.
    Video, Engels (niet ondertiteld) 126minuten €10,95
    DVD (idem) €11,95

    Als je Angelina een erg mooie vrouw vind, is dit een film die je gezien moet hebben, er komt erg veel bloot in voor, en de film is verder heel erg goed, ook het acteer werk.
    altans dat is mijn mening.
    Volgens mij heb jij het nu over een andere film : Gia

    Mr and mrs Smith moet namelijk nog in de bios komen


    Ja klopt gaat over een andere film,

    was meer een onderonsje tussen Jeroen C en mij
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Nancy

    Don,t point your finger at fucking crazy people!!!!!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nancy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjors van de Rebellenclub
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nancy
    Ja de film is zeker een aanrader, hij is in nederland niet te koop, dus best wel zeldzaam, Het is ooit een docu film voor op tv geweest. 1998
    Hier het verhaal waar het over gaat!

    De beeldschone actrice Angelina Jolie (Tomb Raider, Girl Interrupted) in een waar verhaal over Gia Carangi, een van Amerika's eerste topmodellen. Een traumatische jeugd en ongelukkige vrouwenliefde brengen haar aan de heroine. Na een zwaar leven en een stoplicht-relatie met haar vriendin in New York jaren '70, overlijdt ze in 1986 aan AIDS.
    Video, Engels (niet ondertiteld) 126minuten €10,95
    DVD (idem) €11,95

    Als je Angelina een erg mooie vrouw vind, is dit een film die je gezien moet hebben, er komt erg veel bloot in voor, en de film is verder heel erg goed, ook het acteer werk.
    altans dat is mijn mening.
    Volgens mij heb jij het nu over een andere film : Gia

    Mr and mrs Smith moet namelijk nog in de bios komen


    Ja klopt gaat over een andere film,

    was meer een onderonsje tussen Jeroen C en mij
    Dat krijg je als je niet alle berichten helemaal doorleest

  19. #19

    Standaard

    Ander interessant punt voor de film is dat er sexscenes gaan inzitten. En ja Angelina gaat naakt... BP naar het schijnt ook. Maar daar zit ik nu niet echt op te wachten.

    En de film wordt nog iets interessanter...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Ander interessant punt voor de film is dat er sexscenes gaan inzitten. En ja Angelina gaat naakt... BP naar het schijnt ook. Maar daar zit ik nu niet echt op te wachten.

    En de film wordt nog iets interessanter...



    Ja maar ik wel :wink:

  21. #21

    Standaard

    He,

    Echt origineel is deze formule inderdaad niet. Puur jatwerk van :

    Prizzi's Honor - http://www.imdb.com/title/tt0089841/
    Mr & Mrs. Smith - http://www.imdb.com/title/tt0115277/
    Thieves - http://www.imdb.com/title/tt0262994/



    Dosan

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nancy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Ander interessant punt voor de film is dat er sexscenes gaan inzitten. En ja Angelina gaat naakt... BP naar het schijnt ook. Maar daar zit ik nu niet echt op te wachten.

    En de film wordt nog iets interessanter...



    Ja maar ik wel :wink:
    Als de film maar goed is . Vind ik belangrijker dan Angelina die naakt gaat (of voor de wijsneuzen: BP)

  23. #23

    Standaard

    Wie is hier de wijsneus :wink:

  24. #24

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Jolie Snapped on Mr. and Mrs. Smith Set

    Source: The Sun Wednesday, September 1, 2004

    'British tabloid The Sun snapped two revealing pictures of Angelina Jolie on the set of her new action-thriller Mr. and Mrs. Smith, in which she stars opposite Brad Pitt.



    In the pictures, at the link above, Jolie is hanging in suspenders as she abseils down a building for the movie. She performed her own stunt for the scene filmed in Los Angeles.

    In the 20th Century Fox film, due out on June 10, a bored married couple discover that they are enemy assassins. John and Jane Smith are an ordinary suburban couple with an ordinary, lifeless suburban marriage. But each of them has a secret -- they are actually both legendary assassins working for competing organizations. When the truth comes out, John and Jane end up in each other's cross-hairs.'



    The Sun
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen C





    8) 8)
    In ieder geval 1 reden om te gaan kijken! :wink:
    you came on your own,
    and that's how you will leave

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •