Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 109 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik vond hem niet zo bijzonder, viel er bijna bij in slaap. Ik had er iets meer van verwacht.
    Je wist gewoon van te voren wat er ging gebeuren bij de meeste scenes.


  2. #77

    Standaard

    brrrrrrrrrrrrrr wat een k.. film

  3. #78

    Standaard

    Ik vond het wel een leuke vermakelijke popcorn film , op zijn tijd lekkere humor en actie is ook wel eens leuk

  4. #79

    Standaard

    Heb m zojuist gezien en was er niet echt van onder de indruk... Had een iets hoger niveau verwacht [zowel qua verhaal als humor], maar dat viel mij toch enigszins tegen...

    Redelijk vermakelijke popcornfilm, absoluut geen topper

    6/10
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  5. #80

    Standaard

    Ondanks een geweldige cast; Jolie en Pitt acteren echt wel heel goed in deze film, blijft het verhaal gewoon ver op de achtergrond en is uiterst slap te noemen. Het begin was wat mij betreft ook veels te langdradig, te weinig actie in het eerste uur. Jammer ..

  6. #81

    Standaard

    zeker een leuke film, niet indrukwekkend, maar met die gedachte ging ik de film ook niet kijken.

    Heb me goed vermaakt
    Mijn fotografie portfolio: mickdoesclick

  7. #82

    Standaard

    Kom er net van terug, superfilm! Het is natuurlijk een popcorn-film, maar wel eentje met een origineel verhaaln en een dosis echt goeie humor, plus een flinke lading adrenaline.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    gisteravond gezien, heb mij goed vermaakt. de film neemt zichzelf niet al te serieus, actie was goed, pitt en jolie hadden er duidelijk zin in
    John, ik ben het weer met je eens!

  9. #84

    Standaard

    Vond het ook een leuke film en de popcorn ging er goed in. En de humor was ook wel oke.

  10. #85

    Standaard

    I haat de term popcornfilm...

  11. #86

    Standaard

    Leuke actiefilm met af en toe goede humor erin. Heb er geen spijt van :wink:

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    I haat de term popcornfilm...
    Haha kan ik me van de ene kant ook wel voorstellen :P. Maar als mensen het over een popcornfilm hebben weet je wel wat je ervan kan verwachten
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  13. #88

    Standaard

    Lekker grof en bot soms, Pitt en jolie waren goed bezig, alleen dat einde duurde te lang, er zat eigenlijk geen verhaal in, en het einde was ook een beetje lomp zo ineens.

    Maar op zich wel leuk danzkij de botte stukjes.

  14. #89

    Standaard

    gisteren gezien, vond hem wel lollig....., niks meer en niks minder.
    Typische dvd film.
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  15. #90

    Standaard

    heb deze film afgelopen week ook gekeken, en kan wel zeggen dat het een aangename film was om naar te kijken, en heb er dan ook zeker geen spijt van.
    Als je altijd blijft doen wat je altijd al gedaan hebt, zul je steeds krijgen wat je allang hebt.

    De laatste DVD aanwinst is
    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) (1disc)
    &
    Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    ...maar wel eentje met een origineel verhaal..
    Prizzi's Honor (1985) en Mr. And Mrs. Smith (1941) waren ze wel een paar jaartjes eerder voor met het verhaal :wink:
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  17. #92

    Standaard

    De (waarschijnlijk) beste films van de zomer (batman begins,sin city) had ik al gemist.Dit was een van de weinige films die me nog goed leuk om een bezoekje te brengen,ik was al naar charlie and the chocolate factory geweest (top!)

    Maar deze is gewoon matig.verhaal is zeer onorgineel.Een paar leuke actie scenes en wat leuke humor,maar verhaal is zeer benedenmaats,en hebben we veel vaker gezien.De film krijgt pas wat vaart nadat ze op elkaar gaan jagen en daarna nog een leuke achtervolging scene om daarna door te gaan naar een matige en niks zeggende climax.Voor het leuke duo en het leuke middenstuk toch

    6.0

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    I haat de term popcornfilm...
    Haha, ja ik ook. Net zoals de termen:

    - "Geen goede film, maar hij kijkt lekker weg." (wegkijken)
    - "Geen goede film, maar gewoon hersenen/gedachten op nul en genieten." (dat zal wel een troep zijn onder je bank/stoel/bed na de film, met je gedachten op nul. Toilet?! Laat maar lopen met je mind on zero)

    En on-topic:

    Ik heb een zwak voor mooie vrouwen, die kunnen een film bij mij maken. Helaas vind ik Jolie geen bal aan (en nee, Pitt ook niet :P).
    De grapjes over-en-weer waren bijtijds wel het optrekken van de mondhoeken waard.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  19. #94

    Standaard

    Net gezien. Redelijk leuke film, maar ook niet meer dan dat. Het eerste deel was bij vlagen grappig, vanaf de auto-achtervolging gaat de film vervelen en vervalt hij helemaal in een door de weekse actiefilm. Voor de achtervolging bevat de film een aantal leuke momenten (dinerscène met Pitt en Jolie vond ik het meest geslaagd) en één leuke actiescène in het huis. Pitt en Jolie hebben charisma te over en kunnen acteren (al blijft Jolie teveel verkeerde rollen kiezen), maar hun talent wordt al te vaak misbruik.
    Kortom, enkele leuke momenten in het eerste deel, één leuke actiescène en een belabberd tweede deel. Een veel te matig resultaat dus voor acteurs en Pitt en Jolie en een getalenteerd cineast als Doug Liman. Wellicht zijn ze alle drie goed betaald. Gelukkig gaat Pitt zich weer toespitsen op wat kleinere, onafhankelijkere films van Fincher en Iñárritu, gelukkig gaat Jolie onder regie van DeNiro acteren (en heeft ze na Alexander weer een goede vertolking). En Liman, hopelijk gaat die eens iets anders doen dan een actiefilm, hij heeft er genoeg talent voor (en heeft dit al bewezen).

    5,5/10 voor de film - 6/10 omdat er toch talenten aan hebben meegewerkt en dit soms ook te zien is.

  20. #95

    Standaard Gezien

    Vanmiddag gezien met mijn eigen Missus. We vonden het een best vermakelijke film en af en toe moesten we ook wel grinniken om bepaalde situaties of uitspraken. Maar de actie was zeker aan het eind in het warenhuis gewoon TE ongeloofwaardig. Toen werd m'n "suspension of disbelief" teveel schade gedaan.

    Recentelijk hadden mijn vrouw en ik ook Batman Begins in de bioscoop gezien. Na afloop van die film zeiden we meteen tegen elkaar: DIE gaan we op DVD kopen! Dit gevoel hadden we echter niet na afloop van Mr. and Mrs. Smith. Dat zegt dus ook wel wat...

  21. #96

    Standaard

    de scene bij de relatie terapeut is vooral erg gaaf
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  22. #97

    Standaard

    Nou, deze heb ik dan ook maar eens gezien en helaas......
    Ik kon niet echt warm of koud worden bij deze film, vond hem zeer voorspelbaar en had absoluut niet het idee dat de vonk oversprong tussen Pitt en Jolie.....
    Een gemiste kans....

    een 5.5
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  23. #98

    Standaard Re: Gezien

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Haay1971
    Maar de actie was zeker aan het eind in het warenhuis gewoon TE ongeloofwaardig. Toen werd m'n "suspension of disbelief" teveel schade gedaan.
    Dit had ik ook tijdens de film. [spoiler:40e900a5ab]Allemaal getrainde huurmoordenaars, 10-jaar-lang-opgeleide S.W.A.T teamleden, etc. etc. Twee mensen maken ze allemaal af terwijl ze juist in het midden stonden van het hele gebeuren, een plek waar ze juist nog gemakkelijker geraakt konden worden. Toen ik die raket voorbij zag komen en Pitt hem rustig ontwijkte en door zat te knallen[/spoiler:40e900a5ab] kon je me van de vloer oprapen, ik had het echt niet meer
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  24. #99

    Standaard

    Heb de film gisteren gezien. Vond er niks aan. Dat een film niet altijd realistisch kan zijn snap ik wel, maar de meeste scenes waren dus totaal niet geloofwaardig en te overdreven. een 4,5.

  25. #100

    Standaard Mr and Mrs Smith

    Vond het een erg leuke humoristische film, het dubbelgelegen van het lachen.
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Nancy

    Don,t point your finger at fucking crazy people!!!!!

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •