Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 292 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard terreur(moord) op school

    na aanleiding van het overleiden van de leeraar die door een leerling voor de ogen van andere leerlingen in de kantine werd doodgeschoten.
    ik ben er kapot van hier zijn geen woorden voor nederland verloederd steeds verder.
    al weer een zwarte dag voor nederland(na fortijn en zo kunnen we wel tijd door gaan).
    we zullen ze wel eens leren,we houden weer een stille optocht of zo, dat helpt echt(dus niet).
    regering pak deze losgeslagen wereld eindelijk eens aan.
    het is toch bezopen dat iemand die gewoon zijn werk doet(en dan niet in het leger ect),daarvoor door z'n kop wordt geschoten.
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  2. #2

    Standaard

    Vreselijk bericht inderdaad.

    Ik hoorde vanochtend van een vriend van me dat zijn moeder (die op die school werkt) al eens eerder door de dader met de dood is bedreigd omdat ze zogenaamd op "zijn plaats" zat in de kantine. Er scheen wel een hoop mis te zijn met die jongen, trouwens... vader in de cel, problemen met z'n moeder, drugsgebruik, etc. Maar absoluut niks rechtvaardigt zo'n actie...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #3

    Standaard

    Het is jammer dat er zo iets gebeurd en het zal in mijn ogen dus ook nooit stoppen.
    Zinloos geweld zal NOOIT stoppen, niet in Nederland en laat staan in de rest van de wereld.
    Het hoort jammer genoeg bij het leven ma ja .
    What ?

  4. #4

    Standaard

    Dat zo iets kan gebeuren is verschrikkelijk.
    Condoleances aan de familie.

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Nou dit soort dingen horen niet bij het leven hoor. Een waus die met een pistool naar school gaat om een leraar dood te schieten, omdat hij zonodig agressief is. Het enge is dat er steeds meer dingen gebeuren. Van de week die jongens met hun buks (op mijn camping), wat moeten jongens van 13 met buksen, een meisje dat wordt vermoord en in de brand gestoken ga zo maar door. Te triest voor woorden.

  6. #6

    Standaard

    Ik zat gisteren een stukje van Bowling for Columbine te kijken en was af en toe verbijsterd. Rare jongens die Amerikanen, dacht ik.
    Toen hoorde ik dit nieuws op de radio... Echt afschuwelijk dat dit gebeurd is.

    Hopelijk wordt de dader als een volwassene berecht, want anders komt ie er waarschijnlijk wel erg makkelijk vanaf.

  7. #7

    Standaard

    idd onbeschrijfbaar, maar in mijn werk ben ik al een paar keer bedreigd, ben er aan gewend geraakt, dat is ook triest eigenlijk.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madelon
    Nou dit soort dingen horen niet bij het leven hoor..
    Hier heb je opzich gelijk in maar dit is nu eenmaal de realiteit, helaas.

  9. #9

    Standaard

    In en in triest.
    Hard aanpakken.
    Waardoor komt het dat er steeds meer gebeurt? Is de aanpak te zacht geweest in het verleden? Heeft 't te maken met opvoeding? Hoe kunnen ouders zoiets laten gebeuren? Lijkt me sterk dat niemand wist dat ie een vuurwapen had.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #10

    Standaard

    schop hem met ze hele familie 3 km boven zijn land t vliegtuig uit?of nee,dat mag dan weer niet gezegd worden...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    schop hem met ze hele familie 3 km boven zijn land t vliegtuig uit?of nee,dat mag dan weer niet gezegd worden...

    mazzel,niels
    Niels toch.................................
    Maar ik begrijp wat je bedoeld hoor en ben het met je eens. :wink:

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    schop hem met ze hele familie 3 km boven zijn land t vliegtuig uit?of nee,dat mag dan weer niet gezegd worden...

    mazzel,niels
    Klopt Niels, dat mag je niet zeggen. Je moet ze wel de kans geven. Dus na het er uit knikkeren, nog wat parachutes nagooien. En de hele familie; ook een 747 kent zijn grenzen qua capaciteit.

    Zonder gekheid: :x Geen woorden voor. In en intriest.

  13. #13

    Standaard

    idd je mag t nie zeggen,maar iedereen denkt t wel...

    zelfs de meest positief ingestelde groep die voor inburgering is moet toch onderhand es achter ze oren krabben en denken:miss wil een grote groep zich wel helemaal niet aanpassen...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  14. #14

    Standaard

    hm pim fortyun leeft nog als ik het zo lees? was het minder erg als die leraar door een blanke was gedood? sorry hoor maar dit vind ik echt bullshit, gooi de hele familie eruit...als een blanke een klein kind verkracht of vermoordt wordt ie ook vanaf 3 km hoogte boven zijn provincie eruitgegooid? kom op zeg.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    hm pim fortyun leeft nog als ik het zo lees? was het minder erg als die leraar door een blanke was gedood? sorry hoor maar dit vind ik echt bullshit, gooi de hele familie eruit...als een blanke een klein kind verkracht of vermoordt wordt ie ook vanaf 3 km hoogte boven zijn provincie eruitgegooid? kom op zeg.
    Dit had je bij mij wel gelezen John?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank79

    Zonder gekheid: :x Geen woorden voor. In en intriest.
    Ik zou vooral hetzelfde zeggen bij iemand (blank of gekleurd) die een kind verkracht. Dat is wel het laagste zo ongeveer. Of ik er op zou stemmen, dat niet. Daarom die laatste zin in mijn post!

  16. #16

    Standaard

    had het gelezen, maar gaat mij meer om de denkwijze.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    hm pim fortyun leeft nog als ik het zo lees? was het minder erg als die leraar door een blanke was gedood? sorry hoor maar dit vind ik echt bullshit, gooi de hele familie eruit...als een blanke een klein kind verkracht of vermoordt wordt ie ook vanaf 3 km hoogte boven zijn provincie eruitgegooid? kom op zeg.
    Ja, ook wanneer het een "blanke" zal zijn.
    Helaas zijn die het vrijwel nooit. relatief gezien dan.

  18. #18

    Standaard

    Ach, kan het me indenken dat je je er aan stoort, maar denk wel: denken & doen zijn twee verschillende dingen.

    En ik weet dat ik niet voor 100% achter dat soort gedachtes van me sta.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank79
    Ach, kan het me indenken dat je je er aan stoort, maar denk wel: denken & doen zijn twee verschillende dingen.

    En ik weet dat ik niet voor 100% achter dat soort gedachtes van me sta.
    ok. :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank79
    Ach, kan het me indenken dat je je er aan stoort, maar denk wel: denken & doen zijn twee verschillende dingen.

    En ik weet dat ik niet voor 100% achter dat soort gedachtes van me sta.
    ok.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    had het gelezen, maar gaat mij meer om de denkwijze.
    Dan zal ik mijn denkwijze maar niet laten horen, want daar zul je het dan zeker niet mee eens zijn
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  22. #22

    Standaard

    Quote op omroep.nl van de voogt van de verdachte:
    Kaya zegt daarentegen dat de school het incident had kunnen voorkomen. De docenten, die jarenlange ervaring hebben en zijn opgeleid om met kinderen om te gaan, hadden moeten inzien dat de jongen problemen had en daarop moeten inspelen.
    Deze meneer suggereerd dus dat het door het hoofd schieten van je medemens logisch en geoorloofd is als je problemen hebt. GEK wordt je van dit land...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    had het gelezen, maar gaat mij meer om de denkwijze.
    Dan zal ik mijn denkwijze maar niet laten horen, want daar zul je het dan zeker niet mee eens zijn
    tja als je zo kort door de bocht wil gaan tommy moet je dat zelf weten.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    hm pim fortyun leeft nog als ik het zo lees? was het minder erg als die leraar door een blanke was gedood? sorry hoor maar dit vind ik echt bullshit, gooi de hele familie eruit...als een blanke een klein kind verkracht of vermoordt wordt ie ook vanaf 3 km hoogte boven zijn provincie eruitgegooid? kom op zeg.
    Helemaal mee eens John.
    Als ik alle schietpartijen op scholen na ga (hier en in het buitenland), dan kom ik tot de conclusie dat het vrijwel allemaal blanken zijn die het doen, maar daar ga ik toch ook niet zulke uitspraken doen

    10 nederlanders plegen een misdaad, je hoort er bijna niks over.
    Een buitenlander pleegt dezelfde misdaad, en heel het land staat op zijn kop (en dan heb ik het dus niet over zulke ernstige misdaden als deze moord)
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  25. #25

    Standaard

    idd postbode, zodra een allochtoon een misdaad pleegt wordt het gelijk onder de vergrootglas gelegd, maar als een blanke dat doet dan hoor je er niks over, denk dat het ook met beeldvorming te maken heeft die momenteel gaande is in de politiek en in de media.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •