De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Reader kapot?

  1. #1
    Squit-Cheval
    Guest

    Standaard Reader kapot?

    Ik heb een probleem met een AOpen 12x40.

    1) Ik heb het idee dat het ding LANGZAAM is. Als ik de dataleessnelheid vergelijk met mijn 32 speed brander, dan is die gewoon minder snel
    2) Sommige data komt niet goed over. Als ik het spel StarCraft installeer vanaf de DVD speler, en het vervolgens update, dan geeft het programma een foutmelding. Dit doet hij niet als ik installeer vanaf mijn brander
    3) Sommige DVD's worden niet herkend. Een aantal DVD's (toevallig allemaal goedkope) maakt een raar geluid alsof de lezer ze heen en weer klappert in de la. Sommige worden structureel goed herkend en andere gewoon helemaal niet.

    Kan iemand mij een oplossing voor dit probleem aandragen?

    Thx,

    Squit

  2. #2

    Standaard

    Ik weet niet wat het probleem kan zijn. Maar mijn Aopen DVD speler gaf mij een keer een aantal onderdelen cadeau bij het op doen van mijn de speler. Ik wil eigenlijk zeggen dat ik zeer slechte ervaringen heb met de DVD spelers van Aopen. Mijn mening is weg gooien dat ding.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door papagaai-2
    Mijn mening is weg gooien dat ding.
    Maar voordat je dat doet... Probeer eerst eens een reinigings-CD...
    Da's een CD'tje met een borsteltje erop...
    Het kan namelijk zijn dat er via de lade het nodige aan stof naar binnen is gedwarreld, waardoor de laser niet echt lekker meer kan focussen...

    Succes!

  4. #4
    Squit-Cheval
    Guest

    Standaard

    Thx guys.

    Dat borsteltje lag inderdaad nog in de planning.

    Groet, Squit

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •