Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 304 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Myth
    Er is nu een korte teaser trailer op www.quicktime.com/trailers te vinden:
    Echt helemaal geweldig!
    Ehmm, kijk eens naar de posts van 10 december :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #102

    Standaard

    ben meer dan benieuwd
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  3. #103

    Standaard

    Ik vind de trailer zwaar tegenvallen, maarja trailers zeggen niks en het is toch nog steeds een Burton film... dat kan toch niet slecht zijn of wel?

  4. #104

    Standaard

    Hmmm weet nog niet echt wat ik hier van moet vinden. Ik vind de eerdere samenwerkingen tussen Burton & Depp legendarisch. Misschien heb ik teveel de originele verfilming in mijn hoofd zitten om met een "open mind" naar deze teaser te kijken. Ben benieuwd naar meer fragmenten.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Dahl is mijn favorite auteur
    The chocolate factory één van mijn favoriete boeken
    Tim Burton één van mijn fav regisseurs
    Johnny Depp één van mijn fav acteurs
    Dit rijtje zou ik geschreven kunnen hebben, maar ik blijf huiverig voor remakes (zelfs na het zien van de trailer). De film met Gene Wilder vond ik heel leuk, maar met de moderne techniek zal er wel een feestje van gemaakt worden.
    Have a nice day !

  6. #106

    Standaard

    Tim Burton regisseert, Johnny Depp acteert, wat zou er dan nog fout kunnen gaan? Normaal gesproken zou dit een garantie voor een topfilm moeten zijn. Het enige wat mij doet twijfelen is dat het hier om een remake gaat. Burton heeft ooit Planet of the Apes opnieuw verfilmd, en dat was toch één grote teleurstelling. Maar verder ben ik een groot bewonderaar van de rest van zijn films en de trailer ziet er ook leuk uit, dus ik ben zeer benieuwd...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible
    Tim Burton regisseert, Johnny Depp acteert, wat zou er dan nog fout kunnen gaan? Normaal gesproken zou dit een garantie voor een topfilm moeten zijn. Het enige wat mij doet twijfelen is dat het hier om een remake gaat. Burton heeft ooit Planet of the Apes opnieuw verfilmd, en dat was toch één grote teleurstelling. Maar verder ben ik een groot bewonderaar van de rest van zijn films en de trailer ziet er ook leuk uit, dus ik ben zeer benieuwd...
    Planet of the Apes was helemaal niet zo slecht. Visueel en qua sfeer was het niet zo goed als zijn andere films, ok. Daarbij gaat het bij Charlie and the Chocolate Factory niet om een remake, dat mag nu wel duidelijk zijn en het verhaal garandeert dat Burton zijn unieke gave erop los kan laten.

  8. #108

    Standaard

    Dit is de uiteindelijke poster volgens filmtotaal.


  9. #109
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Leuke poster

  10. #110

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Die teaser bestaat al een tijdje. Had gehoopt op de Trailer

    Lijkt me een geweldige film 8)

  12. #112

    Standaard

    Heb je film niet gezien maar het is NIET normaal hoe dat kleine kereltje kan acteren. Heeft iemand Finding Neverland gezien (ongetwijfeld) wat een acteur, grote belofte voor de toekomt want dit ging je echt door merg en been.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #113

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Heb je film niet gezien maar het is NIET normaal hoe dat kleine kereltje kan acteren. Heeft iemand Finding Neverland gezien (ongetwijfeld) wat een acteur, grote belofte voor de toekomt want dit ging je echt door merg en been.
    Als je een van die zoontjes bedoeld; die lazen het onderhand allemaal letterlijk van het blad af. Totaal geen emotie, en dan vooral die 'Peter'.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Heb je film niet gezien maar het is NIET normaal hoe dat kleine kereltje kan acteren. Heeft iemand Finding Neverland gezien (ongetwijfeld) wat een acteur, grote belofte voor de toekomt want dit ging je echt door merg en been.
    Als je een van die zoontjes bedoeld; die lazen het onderhand allemaal letterlijk van het blad af. Totaal geen emotie, en dan vooral die 'Peter'.
    In Finding Neverland? Dan hebben wij 2 verschillende films gezien... Zeker op het einde op dat bankje echt schitterend.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Heb je film niet gezien maar het is NIET normaal hoe dat kleine kereltje kan acteren. Heeft iemand Finding Neverland gezien (ongetwijfeld) wat een acteur, grote belofte voor de toekomt want dit ging je echt door merg en been.
    Als je een van die zoontjes bedoeld; die lazen het onderhand allemaal letterlijk van het blad af. Totaal geen emotie, en dan vooral die 'Peter'.
    In Finding Neverland? Dan hebben wij 2 verschillende films gezien... Zeker op het einde op dat bankje echt schitterend.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Heb je film niet gezien maar het is NIET normaal hoe dat kleine kereltje kan acteren. Heeft iemand Finding Neverland gezien (ongetwijfeld) wat een acteur, grote belofte voor de toekomt want dit ging je echt door merg en been.
    Als je een van die zoontjes bedoeld; die lazen het onderhand allemaal letterlijk van het blad af. Totaal geen emotie, en dan vooral die 'Peter'.
    In Finding Neverland? Dan hebben wij 2 verschillende films gezien... Zeker op het einde op dat bankje echt schitterend.
    Ieder z'n mening uiteraard. Ik zal 'em binnenkort eens opnieuw kijken en indien van toepassing mijn mening bijstellen. Toen ze echter in het park waren (begin van de film) hadden ze het acteertalent van een zakje chips.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #118

    Standaard

    Burton kloont Oempa Loempa's
    Uitgegeven op 10 april 2005 om 15:45 uur Nieuws.nl

    (Novum) - Acteur Deep Roy speelt de rol van tien Oempa Loempa's in 'Charlie and the Chocolate Factory'. Regisseur Tim Burton besloot de 48-jarige Roy door middel van digitale technologie te klonen, toen bleek dat het niet lukte om tien kleine mensen te casten.


    De Oempa Loempa's zijn de kleine werkers die de chocolade maken in de fabriek van Willy Wonka (Johnny Depp). Het verhaal gaat over een arme jongen die door het vinden van de gouden ticket een rondleiding door de wonderlijke fabriek wint. In 1971 werd het beroemde boek van Roald Dahl voor de eerste keer verfilmd door Mel Stuart. Gene Wilder speelde de rol van Wonka.

    Deep Roy werkte eerder samen met Burton. Hij was te zien in 'Planet of the Apes' en 'Big Fish'. Johnny Depp maakte de films 'Edward Scissorhands', 'Ed Wood' en 'Sleepy Hollow' met de eigenzinnige filmmaker.

    Eerder deze week werd bekend dat Burton miljoenen heeft besteed aan het trainen van tweehonderd eekhoorntjes. In de originele film werden geen dieren gebruikt, maar Burton stond erop om de 'notenkamer' tot leven te brengen. In de 'notenkamer'-scène worden door honderden eekhoorntjes noten gekraakt. Om dit te leren zijn de eekhoorns vlak na hun geboorte zes maanden lang op training gezet. Het filmen van de scène nam tien weken in beslag.

    In Nederland draait 'Charlie and the Chocolate Factory' vanaf 21 juli in de bioscopen.

  19. #119

    Standaard

    Persoonlijk denk ik toch dat er maar een man is die zo'n film als deze zou kunnen maken en dat is TIM BURTON. :wink:

  20. #120

    Standaard

    Wow, eekhoorntjes hersenspoelen speciaal voor een paar seconden film... only one guy that would think of that...

    Ben nu wel gruwelijk benieuwd aan het worden naar deze film. 21 juli... da's nog een aardige ruk, maar gelukkig krijgen wij hem niet al te lang na de Amerikanen.

  21. #121

    Standaard

    Ohw deze wil ik echt zien dan. Een film met Johnny Depp geregiseerd door Tim Burton. Can life get any better? I submit it cannot!
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Wow, eekhoorntjes hersenspoelen speciaal voor een paar seconden film... only one guy that would think of that...
    Exactly. :wink:

  23. #123

    Standaard

    Het is wel te hopen dat we ook de originele versie te zien krijgen en niet alleen de nederlands gesproken.... (zoals bij Peter Pan)
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Het is wel te hopen dat we ook de originele versie te zien krijgen en niet alleen de nederlands gesproken.... (zoals bij Peter Pan)
    Dat lijkt me niet 8) Peter Pan was ook een flop :wink:

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Peter Pan was ook een flop :wink:
    Onterecht wat mij betreft. De film is een pareltje.

Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •