Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 304 worden weergegeven.
  1. #76

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Maar is er dan niemand die Depp eng vindt uitzien...het lijkt wel een travestiet!
    Ook al speelt hij een travestiet, wat dan nog? Zo lang het de film maar ten goede komt.
    Maar het probleem is dat het de film dus NIET ten goede komt!
    Hoe kan je dat nu zeggen zonder de film zelf gezien te hebben.
    Is opzich niet zo moeilijk, maar volgens mij is een traditionele Wonka gewoon beter voor zo'n film...de doelgroep blijft een jong publiek en dan lijkt het me niet geschikt om een Wonka neer te zetten die nogal rare ideëen oproept...want, BrownB, hij SPEELT geen travestiet, maar hij lijkt erop, dat is wat ik zei.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo
    Boek nooit gelezen, eerste film nooit gezien en na het zien van de teaser loop ik niet echt warm.
    Same here. Big Fish vind ik fantastisch en Edward Scissorhands mocht er ook wezen, maar deze film spreekt me met de trailer totaal niet aan. Maar goed, ik zal deze film een kans geven als ie uitkomt.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Is opzich niet zo moeilijk, maar volgens mij is een traditionele Wonka gewoon beter voor zo'n film...de doelgroep blijft een jong publiek en dan lijkt het me niet geschikt om een Wonka neer te zetten die nogal rare ideëen oproept...want, BrownB, hij SPEELT geen travestiet, maar hij lijkt erop, dat is wat ik zei.
    Ik weet wat je zei en toen stelde in de hypothetischee situatie voor dat het helemaal niet uitmaakt of hij nou een travestiet speelt of lijkt zolang dat de film dient.

    Waarop jij meteen reageert dat dat de film niet zou dienen, terwijl je dat onmogelijk kunt weten, het is hoogst waarschijnlijk dat Burton lichtelijk zijn eigen draai aan het verhaal geeft.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Is opzich niet zo moeilijk, maar volgens mij is een traditionele Wonka gewoon beter voor zo'n film...de doelgroep blijft een jong publiek en dan lijkt het me niet geschikt om een Wonka neer te zetten die nogal rare ideëen oproept...want, BrownB, hij SPEELT geen travestiet, maar hij lijkt erop, dat is wat ik zei.
    Ik weet wat je zei en toen stelde in de hypothetischee situatie voor dat het helemaal niet uitmaakt of hij nou een travestiet speelt of lijkt zolang dat de film dient.

    Waarop jij meteen reageert dat dat de film niet zou dienen, terwijl je dat onmogelijk kunt weten, het is hoogst waarschijnlijk dat Burton lichtelijk zijn eigen draai aan het verhaal geeft.
    Misschien is Tim Burton wel een travo :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #81

    Standaard

    Ik kijk de teaser net.. ik ga er van watertanden...

    Dat deuntje is heeeeeerlijk. In ieder geval net zo "irritant-in-het-geheugen-blijvend" als Oempa Loempa.

    Deze film gaat 0wnen!
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal
    Ik kijk de teaser net.. ik ga er van watertanden...

    Dat deuntje is heeeeeerlijk. In ieder geval net zo "irritant-in-het-geheugen-blijvend" als Oempa Loempa.

    Deze film gaat 0wnen!
    hou alsjeblieft op over dat irritante oempa loempa was t net vergeten,

    maar ff on-topic: mijn verwachtingen zijn hoog, ik zal m zeker gaan kijken 8)
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Is opzich niet zo moeilijk, maar volgens mij is een traditionele Wonka gewoon beter voor zo'n film...de doelgroep blijft een jong publiek en dan lijkt het me niet geschikt om een Wonka neer te zetten die nogal rare ideëen oproept...want, BrownB, hij SPEELT geen travestiet, maar hij lijkt erop, dat is wat ik zei.
    Ik weet wat je zei en toen stelde in de hypothetischee situatie voor dat het helemaal niet uitmaakt of hij nou een travestiet speelt of lijkt zolang dat de film dient.

    Waarop jij meteen reageert dat dat de film niet zou dienen, terwijl je dat onmogelijk kunt weten, het is hoogst waarschijnlijk dat Burton lichtelijk zijn eigen draai aan het verhaal geeft.
    Als het deel uitmaakt van het verhaal dan heb je gelijk, maar ik betwijfel het...maar goed ik wil niet dat dit uitdraait in een hatelijke discussie.

    Trouwens morgen de originele film op de teevee!

  9. #84

    Standaard

    Ik vind Johnny Depp er in de trailer er eigenlijk een beetje uit zien als een soort histerische japanner met die rare smile. Hij ziet er echt een beetje creepy uit en niet in a good way, of ben ik de enige?
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Misschien is Tim Burton wel een travo :wink:
    Wie weet! Ed Wood was ook travo :wink:

    Ik vind zelf dat Depp er geweldig uit ziet met al die brillen. Wonka is in het boek (en ook in de oude film) een excentrieke man. Een man die voor het "normale" volk geschift oogt. Dus als normale personages bij Burton al vaak een erg extravagant tikje meekrijgen zal een excentriek personage een flinke dosis extra extravaganza over zich heen gekieperd krijgen.

  11. #86

    Standaard

    Ja, ik zal vanavond de originele film eens kijken. Die heb ik nog nooit gezien, geloof ik.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Is opzich niet zo moeilijk, maar volgens mij is een traditionele Wonka gewoon beter voor zo'n film...de doelgroep blijft een jong publiek en dan lijkt het me niet geschikt om een Wonka neer te zetten die nogal rare ideëen oproept...want, BrownB, hij SPEELT geen travestiet, maar hij lijkt erop, dat is wat ik zei.
    Ik denk toch echt niet dat deze film bedoeld is voor een jong publiek...
    Heb je al andere films van Burton gezien? Zo niet, dan kan ik me je reactie voorstellen en moet je die eerst maar eens kijken, dan bekijk je de teaser met hele andere ogen Dit is gewoon Burton stijl, nix meer, nix minder. Op het eerste gezicht voor kinderen (Big Fish) maar uiteindelijk toch echt bedoeld voor volwassenen!

    Ik ben heel erg benieuwd naar deze film en Burton kennende zal ie er zeker wat moois van maken. Bring it on!

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Is opzich niet zo moeilijk, maar volgens mij is een traditionele Wonka gewoon beter voor zo'n film...de doelgroep blijft een jong publiek en dan lijkt het me niet geschikt om een Wonka neer te zetten die nogal rare ideëen oproept...want, BrownB, hij SPEELT geen travestiet, maar hij lijkt erop, dat is wat ik zei.
    Ik denk toch echt niet dat deze film bedoeld is voor een jong publiek...
    Heb je al andere films van Burton gezien? Zo niet, dan kan ik me je reactie voorstellen en moet je die eerst maar eens kijken, dan bekijk je de teaser met hele andere ogen Dit is gewoon Burton stijl, nix meer, nix minder. Op het eerste gezicht voor kinderen (Big Fish) maar uiteindelijk toch echt bedoeld voor volwassenen!

    Ik ben heel erg benieuwd naar deze film en Burton kennende zal ie er zeker wat moois van maken. Bring it on!
    Ik heb alle films van Burton vanaf Beetlejuice gezien en ik weet wat je bedoelt, maar denk je niet dat er na het zien van de teaser of dadelijk de trailer meer jonger publiek zich aangetrokken voelt tot de film dan ouder publiek.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Ik heb alle films van Burton vanaf Beetlejuice gezien en ik weet wat je bedoelt, maar denk je niet dat er na het zien van de teaser of dadelijk de trailer meer jonger publiek zich aangetrokken voelt tot de film dan ouder publiek.
    Ik denk juist door het rare karakter van Depp dat het wel duidelijk is dat dit niet bedoeld is voor een jong publiek. Alle films stralen het eigenlijk wel uit zoals ik al zei, maar er zit toch net die twist aan, die het een volwassen film maakt.

    Burton neemt ergens wel een risico door een kinderboek te gaan verfilmen, maar de mensen die bekend zijn met zijn werk weten dat dit niet voor kinderen bedoeld is Maar het zal ook weer niet zo extreem zijn dat kinderen er direct trauma's aan over houden

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Misschien is Tim Burton wel een travo :wink:
    Wie weet! Ed Wood was ook travo :wink:

    Ik vind zelf dat Depp er geweldig uit ziet met al die brillen. Wonka is in het boek (en ook in de oude film) een excentrieke man. Een man die voor het "normale" volk geschift oogt. Dus als normale personages bij Burton al vaak een erg extravagant tikje meekrijgen zal een excentriek personage een flinke dosis extra extravaganza over zich heen gekieperd krijgen.
    Gene Wilder speelde in de eerste film ook een behoorlijk maffe Willie Wonka, maar dan wel briljant maf. Het enige goede van die film.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #91

    Standaard

    Ineens weet ik aan wie Johnny Depp me doet denken in de trailer: Michael Jackson! Bekijk de trailer nog maar eens. Als Keith Richards het model was voor Jack Sparrow is Michael zeker het voorbeeld voor Willy Wonka...
    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball
    Ineens weet ik aan wie Johnny Depp me doet denken in de trailer: Michael Jackson! Bekijk de trailer nog maar eens. Als Keith Richards het model was voor Jack Sparrow is Michael zeker het voorbeeld voor Willy Wonka...
    Ik krijg meer het idee dat ie Mick Jagger staat na te doen (en da's geen grapje: met die tanden komt dat echt zo op me over). Als ie in zijn volgende film het karakter 'stylt' naar Charly Watts dan haak ik af. :x

    Die trailer voorspeld trouwens weinig goeds. Burton is zich weer eens tegoed aan het doen aan mooie visuals en dat leverde meestal geen goeie films op. Sowieso: waarom zou je Charlie and the Chocolate Factory willem remaken? De vorige film daarover was al piekfijn in orde. Beetje overbodig IMO.

  18. #93

    Standaard

    En nog steeds vind ik het geen remake... :wink:

    Maar Richard, welke Burton film met mooie plaatjes vond je niet zo goed dan?

  19. #94

    Standaard

    Even een vraagje over de vorige Chocolate Factory film met gene wilders, ik zie dat ze die op de site van de FRS verkopen als sjakie en de chocoladefabriek. Op de cover staat nederlands gesproken. Is deze dus alleen in het nederlands gesproken of kan je ook engels pakken?

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darkzor
    Even een vraagje over de vorige Chocolate Factory film met gene wilders, ik zie dat ze die op de site van de FRS verkopen als sjakie en de chocoladefabriek. Op de cover staat nederlands gesproken. Is deze dus alleen in het nederlands gesproken of kan je ook engels pakken?
    Je kunt ook engels kiezen hoor en zelfs frans :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darkzor
    Even een vraagje over de vorige Chocolate Factory film met gene wilders, ik zie dat ze die in de FRS verkopen als sjakie en de chocoladefabriek. Op de cover staat nederlands gesproken. Is deze dus alleen in het nederlands gesproken of kan je ook engels pakken?
    Dan moet je even op de achterkant kijken of er een engels geluidsspoor op staat...

    Om even mieren te krikken wat betreft de 'remake' ja of nee;

    -de film uit 1971 heet 'Willy Wonka & the Chocolate Factory' en verschilt dus al qua naam met deze film.
    -Op de poster staat 'Based upon the book by Roald Dahl', niet 'Based upon the movie 'Willy Wonka & the Chocolate Factory'.

    Dit lijkt me dus zeer zeker geen remake maar gewoon een nieuwe film.
    Iemand het hier niet mee eens?
    I am fire
    I am..........Death

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    Dan moet je even op de achterkant kijken of er een engels geluidsspoor op staat...

    Om even mieren te krikken wat betreft de 'remake' ja of nee;

    -de film uit 1971 heet 'Willy Wonka & the Chocolate Factory' en verschilt dus al qua naam met deze film.
    -Op de poster staat 'Based upon the book by Roald Dahl', niet 'Based upon the movie 'Willy Wonka & the Chocolate Factory'.

    Dit lijkt me dus zeer zeker geen remake maar gewoon een nieuwe film.
    Iemand het hier niet mee eens?
    Zo is het ook volgens mij...

  23. #98

    Standaard

    tuurlijk is het geen remake van de film, maar daar waren we al over uit.
    het is echt wel een 2e film die gebaseerd is ophetzelfde boek.

    net als wanneer je LOTR opnieuw gaat maken maar dan ook (weer) geinspireerd door de boeken. daar gaan mensen dan ook over struikelen, net als bij deze film

    een film naar aanleiding van het boek dus, door Burton (top!) met Depp (top!) en muziek van Elfman (top!) dus ik vertrouw erop

  24. #99

    Standaard

    Er is nu een korte teaser trailer op www.quicktime.com/trailers te vinden:
    Echt helemaal geweldig!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #100

    Standaard

    Waarom doe je niet even de moeite om deze draad te lezen... oud nieuws; waarvan we, zoals je kunt lezen, allang wisten.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •