Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 304 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Heb m woensdag gezien en hij was idd. super!! Het zag er prachtig uit, de fantasie van Burton heeft weer op volle toeren gedraaid. Prachtig aangeklede sets, coole kostuums, een Depp en Highmore die fantastisch en dat afgewerkt met een rare maar geinige soundtrack en je hebt weer een meesterwerk van Burton
    De verwijzingen naar met name [spoiler:a5dc46751b]2001 A Space Odyssee[/spoiler:a5dc46751b] waren geweldig gedaan.
    Zeker een film die eer doet aan t boek (gelukkig). Gaat dat zien!!!

    Score: *****/*****
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #177

    Standaard

    helemaal fantastisch inderdaad!
    gister de 22.30 voorstelling gezien in Metropolis A'werpen. Ik heb me kostelijk vermaakt en een paar keer ook hardop gelachen. Johnny Depp did it again! Niets dan lof

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    helemaal fantastisch inderdaad!
    gister de 22.30 voorstelling gezien in Metropolis A'werpen. Ik heb me kostelijk vermaakt en een paar keer ook hardop gelachen. Johnny Depp did it again! Niets dan lof
    Amen!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #179

    Standaard

    dit stukje uit een review van IGN.com slaat de nagel op de kop

    All I can tell you is that this Charlie is a pretty trippy experience when viewed fully sober. I can only imagine how the swooshes of colors and Depp's pasty-faced, malicious smile would look in that state. Stoners everywhere rejoice. You have a new addition to your DVD shelf.


    The most interesting aspect of Charlie and the Chocolate Factory is that it borders on being a straight up horror movie for kids. Depp's Wonka is demented and potentially a bit scary for younger kids. His motives are unclear for much of the movie and his utter and complete joy as the horror of child and parental disappearances unfold is a bit unsettling. Deep Roy's Oompa-Loompas are, in a word, disturbing. Expressionless, tiny little worker bees, their presense is always a little unsettling. In the long run, it's all in good fun, but kids too young to get the joke may be seeing Depp's glowing white teeth and Deep Roy's terrifically weird Oompa-Loompas dancing and singing in their nightmares.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frestrobbe
    dit stukje uit een review van IGN.com slaat de nagel op de kop

    .....
    die slaat nergens op. Depp is geen moment angstaanjagend, ook niet voor kleine kids. En dat de Oempa-Loempa`s working bee`s zijn: zo is t ook in t boek. Volgens mij heeft de recensent het boek nog niet gelezen ofzo, want dit stukje uit die review is onzin
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frestrobbe
    dit stukje uit een review van IGN.com slaat de nagel op de kop

    .....
    die slaat nergens op. Depp is geen moment angstaanjagend, ook niet voor kleine kids.
    Ik heb de film nog niet gezien maar toegegeven ziet Depp er op de posters en plaatjes nog vreemd/raar uit met die bleke kop van hem. Maar niet op een enge manier maar wie weet voor jonge kinderen wel.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frestrobbe
    dit stukje uit een review van IGN.com slaat de nagel op de kop

    .....
    die slaat nergens op. Depp is geen moment angstaanjagend, ook niet voor kleine kids.
    Ik heb de film nog niet gezien maar toegegeven ziet Depp er op de posters en plaatjes nog vreemd/raar uit met die bleke kop van hem. Maar niet op een enge manier maar wie weet voor jonge kinderen wel.
    dat is ook precies de bedoeling he . Willie Wonka is een raar figuur en daar hoort een bleke kop bij
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    dat is ook precies de bedoeling he . Willie Wonka is een raar figuur en daar hoort een bleke kop bij
    In vergelijking met de 1971 Willy Wonka (Gene Wilder) ziet de 2005 Willy Wonka (Johnny Depp) er wel wat behoorlijker 'extremer' uit laat ik maar zeggen, maar ik heb het boek nog nooit gelezen dus weet niet hoe die er in beschreven word.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    dat is ook precies de bedoeling he . Willie Wonka is een raar figuur en daar hoort een bleke kop bij
    In vergelijking met de 1971 Willy Wonka (Gene Wilder) ziet de 2005 Willy Wonka (Johnny Depp) er wel wat behoorlijker 'extremer' uit laat ik maar zeggen, maar ik heb het boek nog nooit gelezen dus weet niet hoe die er in beschreven word.
    de (briljante) visie van Tim Burton he
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    de (briljante) visie van Tim Burton he
    Daar had ik even geen rekening mee gehouden :wink:
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    de (briljante) visie van Tim Burton he
    Daar had ik even geen rekening mee gehouden :wink:
    hehe
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frestrobbe
    dit stukje uit een review van IGN.com slaat de nagel op de kop

    .....
    die slaat nergens op. Depp is geen moment angstaanjagend, ook niet voor kleine kids. En dat de Oempa-Loempa`s working bee`s zijn: zo is t ook in t boek. Volgens mij heeft de recensent het boek nog niet gelezen ofzo, want dit stukje uit die review is onzin
    Depp hoeft er ook niet als een monster uit te zien om akelig over te komen in de fantasie van een kind.

    iedereen zegt het zelf, hij ziet er weird uit, iemand die er niet normaal uitziet komt verdacht over (michael jackson ) hetzelfde met edward scissorhands, ook een misterieuze figuur.
    kleine kinderen leven zich gemakkelijk in een film in en de dingen die in CATCF gebeuren zijn allemaal redelijk extreem

    ik weet in ieder geval nog dat wanneer ik erg jong was ik evengrote nachtmerries van een vrolijke tekenfilm kon hebben als van Gremlins of a Nightmare on Elmstreet.


    maarja, ik vond dat stuk uit die review wel op iets slaan

  13. #188
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    GEWELDIG!!!!!!

    Als je de trailer ziet dan zie je wat een "kinderachtige"film en Depp lijkt wel een janet GELOOF DIT NIET!!!

    Dat Depp En Burton een schitterende combinatie zijn hoef ik hier niemand meer te vertellen.Dat Johnny Depp het ook zonder Burton kan heeft hij ook al genoeg bewezen.Het omgekeerde geldt ook.

    De film start met de zware stem van Geoffrey Holder(khad liever Morgan Freeman gehad :wink: ),de kennismaking met de familie Bucket(met vrouw Burton) en een kleine mysterieuze biografie over Willy Wonka van Opa Jakob.Allemaal zeer mooi met de nodige prachtige soundtrack van Danny Elfman.

    Dan komt de draai erin met de zoektocht naar de zo 5 begeerde tickets voor het bezoek aan die fabriek.De kenismaking met die kinderen met het gevloek van die hilarische andere Opa en de wonderlijke vinding van het laatste gouden ticket doro Charlie.


    Vorige keer was ik vol lof over Clive Owen in Sin City.

    Deze keer zal ik een langer stukje schrijven over WEER EEN GEWELDIGE JOHNNY DEPPDie man kan gewoon werkelijk alles.Depp deze keer niet met scharen,blonde pruik maar met met hoge hoed,raar pakje en paarse handschoenen speelt zijjn rol met zoveel plezier en zoveel overtuiging als de zelf nog wat kinderachtige Willy Wonka.Ook Wonka wat meer familieproblemen geven is een schitterende vondst.Aan de strenge opvoeding van Christopher Lee houd je zeker een trauma aan over.Waar die vergelijking vandaan komt met Michael Jackson weet ik niet.Jackson houdt van kinderen,Wonka haat ze!Violet Beauregarde: [hugs Willy Wonka] I'm Violet Beauregarde.
    Willy Wonka: I don't care.
    Al die hilarische bewegingen,uitspraken geeft het "Superdeluxe" aan deze film.[spoiler:c3cde4d4e2]Wonka die het kaartje van Mr Salt wegsmijt,tegen de glazen lift lopen,het verhaal van de Oempa Loempa's,hoe Wonka na al die ongevallen nog altijd positief blijft en soms mensen beledigt [/spoiler:c3cde4d4e2]Wilder kan nog niet aan kniehoogte van Depp geraken als het op deze prestatie aankomt!!!
    Zou het Johnny Depp lukken om,na POTC en Finding Neverland,voor de 3de keer op een rij een Oscarnominatie in de wacht te slepen??Ik hoop van wel!!!!!!

    Het bezoek van de factory start al meteen met een hilarisch moment waarvan ik minutenlang heb kunnen na lachen.Wie dat de film gezien heeft weet waarover ik praat :wink: Toch is er niet veel tijd om nog wat te kunnen nazinderen over dat moment want er is meteen het bezoek aan de grote zaal. [spoiler:c3cde4d4e2]Everything here is eatable. I'm eatable, but that my children is called cannibalism and it is frowned upon in most societies. [/spoiler:c3cde4d4e2] :P De reis door de fabriek is magisch,fantastisch en vooral HILARISCH!

    Met 5 kinderen in de hoofdrol moet je natuurlijk oppassen.Via Finding Neverland weten we al dat Freddie Highmore een uitstekende keus is.Maar de andere 4 met een nog leeg CV doen ook een uitstekende job.

    Natuurlijk zorg niet alleen Depp voor de goeie film maar ook de soundtrack,de mooie verzorgingen van de set,de oempa loempa liedjes en het natuurlijk fantastische verhaal!!


    9.2/10
    Gaat dat zien!!!!


    1:Sleepy Hollow
    2:Charlie & Chocolate Factory
    3:Edward scissorhands
    4:Ed Wood

    Nog 95 dagen 5 uur 41 min 50 sec tot The Corpse Bride :P :P
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  14. #189

  15. #190

    Standaard

    elke recensie, elk beeldje dat ik lees doet me meer smelten...dit is een sprookje zoals het hoort: met van die vreemde opmerkingen, nog vreemdere figuren, nog veel vreemdere gebeurtenissen en nog veel veel vreemdere plaatsen.

    :nogmaareenkleinweekje:

    gelukkig kan ik me morgen al vermaken met potter 6.

    Er is trouwens ook een film-editie van het boek verschenen, wat nu eigenlijk maar heel dun lijkt. Grappig dat ze van iets wat een klein boekje lijkt zo'n film kunnen maken.

    Grt. Deweb

  16. #191

    Standaard

    Ik zit me ook enorm te verheugen op komende donderdag.. Kijk al meer dan een jaar wekelijks op de IMDb pagina van de film, dus het wordt tijd dat ik 'm ga zien :P

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Kijk al meer dan een jaar wekelijks op de IMDb pagina van de film, dus het wordt tijd dat ik 'm ga zien :P
    Hoezo dat dan
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  18. #193

    Standaard

    Nou ja, nieuws, foto's etc..

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Wauw, kan nu al helemaal niet wachten
    Ik ook niet! Ik hoop deze film zo snel mogelijk in de bios te gaan zien...

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Wauw, kan nu al helemaal niet wachten
    Ik ook niet! Ik hoop deze film zo snel mogelijk in de bios te gaan zien...
    Same here! Waarschijnlijk wordt het woensdag of donderdag... :P

  21. #196

    Standaard

    deze film ga ik zo snel mogelijk kijken!
    Burton + Depp = Succes gegarandeerd!

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    deze film ga ik zo snel mogelijk kijken!
    Burton + Depp = Succes gegarandeerd!
    Burton + Elfman + Depp = Succes gegarandeerd! hoewel Howard Shore ook al prachtig werk geleverd heeft (Ed Wood, Se7en) wel zie ik die nog niet zo direct Oompa Loompa songs maken zoals Danny Elfman dat kan

  23. #198

    Standaard

    Je weet het niet .

    Ik las vandaag in de nieuwe mikro gids een intervieuw met Depp. Daarin stond dat o.a. Robin Williams en Nicolas Cage in de running waren geweest voor de rol van Wonka. Zelfs een gothic-zanger (naam vergeten) was in de running. Die laatste zou het wel kunnen, maar die anderen...benieuwd hoe Cage en Williams de excentrieke rol hadden gedaan hier dit absoluut niet bij hen past.

    Williams denk ik op zijn eigen manier, glimlachend en wijs. Cage...ik zou het echt niet weten. Ik denk meer als Wilder (let ook op de ogen).

    Grt. Deweb

  24. #199

    Standaard

    heb ik ook gelezen maar eerder in deze topic denk ik

    volgens mij hebben ze de juiste keuze gemaakt met Depp te kiezen, Williams komt te zachtaardig over en Cage zie ik nog niet zo snel in de rol van een kluizenaar die vanbinnen nog kind is.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Zelfs een gothic-zanger (naam vergeten) was in de running.
    Geen gothic zanger, maar wel eentje die erop lijkt qua uiterlijk, namelijk Marilyn Manson . Depp heeft wel zijn optreden toegewijd aan Manson's gedrag en uiterlijk volgens IMDB.com.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •