Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monster met Charlize Theron

    Ik heb gisteravond deze film gezien op svcd (weliswaar illegaal maar in perfecte dvd-screener-rip!!) en was zwaar onder de indruk van Theron's performance in deze film.
    De film is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van lesbische serial-killer Aileen Wuornos die in de vs zeven mannen doodschoot!
    In bijrollen zijn o.a. Bruce Dern en Christina Ricci (ook een fraaie rol) te zien!
    Wie heeft deze film ook al gezien en wil er zijn mening over kwijt?
    Laat hier een antwoord achter!
    Ik ben heel benieuwd!

  2. #2

    Standaard

    Ik kwam er zojuist viavia op bij Imdb, en mijn interesse is in ieder geval gewekt! Ricci kan ik altijd wel waarderen, omdat ze vaak voor wat exclusievere films kiest.

    Ik wilde hier eigenlijk net een topic over starten


  3. #3

    Standaard

    Het lijkt mij op zich wel een goede film, echter het idee om Theron als een ultra lelijk wijf te zien lijkt me niet echt tof, het is een super mooie vrouw en dat wil ik graag zo op mijn netvlies houden.

  4. #4

    Standaard

    Thèron is de grootste kanshebber voor de Oscars als we de Amerikaanse pers moeten geloven.

  5. #5

    Standaard

    .......en terecht!!
    Ik heb haar altijd al een hele goeie actrice gevonden maar haar rol in deze film is echt ongelofelijk goed.
    Ik kan iedereen deze film van harte aanbevelen!
    Het onderwerp is weliswaar niet bepaald luchtig maar het acteren is van iedereen van een bijzonder hoog niveau!

  6. #6

    Standaard

    en nu op naar de welverdiende oscar!!!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    ... het idee om Theron als een ultra lelijk wijf te zien lijkt me niet echt tof, het is een super mooie vrouw en dat wil ik graag zo op mijn netvlies houden.
    My thoughts exactly! Maar ik gun haar de Oscar absoluut voor haar performance in Monster.
    "To sin by silence when they should protest makes cowards of men."
    > Mijn DVD-collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martinring
    .......en terecht!!
    Ik heb haar altijd al een hele goeie actrice gevonden maar haar rol in deze film is echt ongelofelijk goed.
    Mwah... heb Monster nog niet gezien, maar vond haar niet al te best in zowel Devil's Advocate als in The Astronaut's Wife...
    In Sweet November was ze opzich Ok, maar toen vond ik de film weinig aan dus heb ik alleen de eerste 3 kwartier gezien...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martinring
    .......en terecht!!
    Ik heb haar altijd al een hele goeie actrice gevonden maar haar rol in deze film is echt ongelofelijk goed.
    Mwah... heb Monster nog niet gezien, maar vond haar niet al te best in zowel Devil's Advocate als in The Astronaut's Wife...
    In Sweet November was ze opzich Ok, maar toen vond ik de film weinig aan dus heb ik alleen de eerste 3 kwartier gezien...
    Een vrouw als Theron hoeft niet altijd goed te kunnen acteren.
    Mijn god, heb je haar broodjes gezien in '2 days in the Valley' ?
    Bij mij kan ze sindsdien geen kwaad meer doen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martinring
    en nu op naar de welverdiende oscar!!!
    Ze heeft slechts concurrentie van Naomi Watts, Diane Keaton, Samantha Norton en nog zo'n onduidelijke troela.
    Gelukkig is Nicole Klitman niet genomineerd. Meestal vallen die Amerikan op dat soort films als Cold Mountain.

  11. #11

    Standaard


    Ze heeft slechts concurrentie van Naomi Watts, Diane Keaton, Samantha Norton en nog zo'n onduidelijke troela.
    Troela = Shohreh Aghdashloo, en schijnt een érg sterke prestatie neergezet te hebben...
    Heb de film House of Sand and Fog zelf nog niet gezien, alleen wat stukjes, maar men is erg lovend over de gehele cast... (Ben Kingsley is ook genomineerd)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long

    Ze heeft slechts concurrentie van Naomi Watts, Diane Keaton, Samantha Norton en nog zo'n onduidelijke troela.
    Troela = Shohreh Aghdashloo, en schijnt een érg sterke prestatie neergezet te hebben...
    Heb de film House of Sand and Fog zelf nog niet gezien, alleen wat stukjes, maar men is erg lovend over de gehele cast... (Ben Kingsley is ook genomineerd)
    Shohreh Aghdashloo gaat voor de beste vrouwelijke bijrol.
    Maar daar heeft ze wel concurrentie van Renee Zellweiger in die tearjerker Cold Mountain en Holly Hunter.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long

    Ze heeft slechts concurrentie van Naomi Watts, Diane Keaton, Samantha Norton en nog zo'n onduidelijke troela.
    Troela = Shohreh Aghdashloo, en schijnt een érg sterke prestatie neergezet te hebben...
    Heb de film House of Sand and Fog zelf nog niet gezien, alleen wat stukjes, maar men is erg lovend over de gehele cast... (Ben Kingsley is ook genomineerd)
    Met de troela bedoelt ie dat 13-jarige (!) meisje uit Whale Rider
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Heb deze film ook gezien. Wat een film !!! Geweldig !
    Als Charlize Theron hiervoor geen oscar krijgt dan snap ik er niets meer van.

  16. #16

    Standaard

    and the winner is.........YEP!!! Charlize heeft haar verdiende oscar binnen!!!!
    Zucht, en wat zag ze er lekker uit!

  17. #17

    Standaard

    Tja wat moet ik over deze film zeggen, matig geacteerd en het verhaal vind ik wat dunnetjes uitgewerkt, na alle poeha die over deze film is gemaakt was bij mij de verwachting erg hoog, maar ik vond hem erg tegenvallen, heb hem uitgekeken maar daar is dan ook wel alles mee gezegd, een gemiste kans lijkt mij voor een waargebeurt verhaal, deze film laat ik lekker liggen als hij op dvd uitkomt.
    Grtz Ron

  18. #18

    Standaard

    Geweldige film, maar naar het einde wordt het nogal afgerafeld, althans dat vind ik!
    Verder is Theron meesterlijk, in mijn ogen ook de beste actrice op dit moment!


  19. #19

    Standaard

    Charlize Theron was al jaren bezig, maar werd nauwelijks opgemerkt.
    Ik hoorde nooit iemand over haar praten.

    Nu heeft ze, geheel naar de Oscar traditie, een film gemaakt waarin ze
    onherkenbaar lelijk gemaakt is.
    Opeens vind iedereen haar fantastisch!
    Kan een mooie actrice ook niet gewoon goed zijn?
    En natuurlijk heeft ze de Oscar ook gewonnen.
    Net als Nicole Kidman het jaar ervoor voor "The hours", ook geen geweldige
    film en zeker geen geweldige rol van Kidman.

    Ik hoef de mooie Charlize echt niet te zien op die manier.

  20. #20

    Standaard

    Ik ben altijd al een beetje charlize fan geweest


  21. #21

    Standaard echt een superfilm

    heb Monster ook gezien ( illegaal ), wat een goeie film is dit, mag deze film niet missen in mijn collectie.
    Wat speelt ze goed, echt, die houding, super, eigenlijk is het wel een heel triest verhaal, heb op internet het hele verhaal gelezen achter Aileen, echt triest!!!
    I WILL KILL BILL

  22. #22

    Standaard

    Heb m net gehuurd en gekeken. Het is een mooie film alleen niet echt mijn smaak. Ik vind het dan ook verdiend dat Charlize hier een Oscar voor heeft gekregen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Heb m net gehuurd en gekeken.
    Is ie al te huur dan?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Heb m net gehuurd en gekeken.
    Is ie al te huur dan?
    Bij onze videotheek wel.

  25. #25

    Standaard

    24-08 bij MovieMax, ik ben benieuwd..

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •