Pagina 7 van 29 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 715 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    BAH! na zo'n dikke cliffhanger wachten tot 21 januari!!!!

  2. #152

    Standaard

    Die spin off kan best een goeie serie worden denk ik. Dat het over de jeugd van Adama gaat betekent niet meteen dat het bagger wordt. Misschien krijg je juist heel veel te weten over de Cylons. In BSG vertrouwt Adama nieuwe technologie totaal niet en is er zelfs fel op tegen. Zeker ook omdat de Cylons de oude technologie niet beheersen zodat dat juist in Adama's voordeel werkt. Kortom kan een heel interessante serie worden. Ze zouden er zelfs films van kunnen maken. Tevens heb ik ook vernomen dat die gast die BSG nieuw leven heeft ingeblazen ook hetzelfde wil doen met de Bionicle Woman

  3. #153

    Standaard

    Ondertussen seizoen 2 aangekocht op dvd en is met de lange versie van Pegasus (55min).
    Doordat ik direct van seizoen 1 naar seizoen 3 ben beginnen kijken , waren me enkele dingen niet duidelijk zoals de plotse komst van Anders bijvoorbeeld.
    Maar dat valt nu allemaal op zijn plaats. Tot Ressurection ship geraakt nu , en dit seizoen 2 is nog machtiger dan seizoen 1.

    Ondertussen ook bekend dat een tv film direct zou worden gemaakt na de einde van seizoen 3 en dat de brug moet maken naar "Caprica" spinoff. Deze zou ook niet meer met de Adama's zijn maar compleet los van BSG staan. Is het logische ook nu Eick Bionic Woman gaat doen, Moore op BSG blijft en Remi Aubuchon op Caprica. Elk zal genoeg werk hebben met zijn eigen show.
    Tv serie fan

  4. #154

    Standaard

    Check out ons nieuwe GALACTICA.TV Januari 2007 online magazine:

    galactica.tv januari magazine

    Hierin interviews met Luciana Carro (Kat) en Fulvio Cecere (Lt. Alastair Thorne... more to come soon!

  5. #155

    Standaard

    is S2 nu al ergens in NL te krijgen, ik wil ook weer verder met deze heerlijke serie!
    Turn around and feel the vibe.....

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    is S2 nu al ergens in NL te krijgen, ik wil ook weer verder met deze heerlijke serie!
    bij bol.com hebben ze seizoen 2 op voorraad.

  7. #157

    Standaard

    Bij van leest. EINDELIJK. En nog ook nog eens 5 euro goedkoper dan bij bol.com, en als je die muziekpunten hebt gespaard ben je nog us 5 euro extra goedkoper uit.

  8. #158

    Standaard

    Voor degene die er in geintreseert is...., Tricia Helfer (number six) staat deze maand in de Playboy in Amerika.

    Voor wie de foto's graag wil zien, hier is de link;
    http://pop.wizbangblog.com/2007/01/1...ayboy.php#more


  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV
    Voor degene die er in geintreseert is...., Tricia Helfer (number six) staat deze maand in de Playboy in Amerika.

    Voor wie de foto's graag wil zien, hier is de link;
    http://pop.wizbangblog.com/2007/01/1...ayboy.php#more

    Niet slecht voor een cylon (Kon niet de aan / uit knop vinden op de foto's.... )
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #160

    Standaard

    Eindelijk kan ik verder met S2, bij Van Leest voor EUR 40,- vond ik best goedkoop. De eerste 2 afleveringen nu gezien, en het gaat goed door, veel spanning, ik ben benieuwd wat er allemaal weer gaat gebeuren. Wat een topserie is dit zeg!
    Turn around and feel the vibe.....

  11. #161

    Standaard

    Ben nu met disc 4 bezig van het 1e seizoen.
    Wat een geweldige serie zeg, elke aflevering is spannend en het zit allemaal bijzonder goed in elkaar. Acteerwerk is top.
    Seizoen 2 word zeker aangeschaft :wink:

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ben nu met disc 4 bezig van het 1e seizoen.
    Wat een geweldige serie zeg, elke aflevering is spannend en het zit allemaal bijzonder goed in elkaar. Acteerwerk is top.
    Seizoen 2 word zeker aangeschaft :wink:
    Ben nog op zoek naar season 1 (voordat ik season 2 begin), iemand die weet waar je em voor een leuk prijsje kan kopen? 8)

  13. #163

    Standaard

    Ik heb hem dubbel.. voor 20 euro mag je hem overnemen. Nog gesealed, dus nieuw! Stuur maar pm bij intresse..
    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  14. #164

    Standaard

    Ik moest er eerst even aan wennen, maar vind het ook een topserie. Nu bezig met seizoen 3 1 en 2 al op DVD in mijn collectie..
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik moest er eerst even aan wennen, maar vind het ook een topserie. Nu bezig met seizoen 3 1 en 2 al op DVD in mijn collectie..
    Is season 3 dan al op dvd, of haal je ze van i-net af?

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Ik moest er eerst even aan wennen, maar vind het ook een topserie. Nu bezig met seizoen 3 1 en 2 al op DVD in mijn collectie..
    Is season 3 dan al op dvd, of haal je ze van i-net af?
    ssssssssssssssssssst :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #167

    Standaard

    Seizoen 2 is wel een heel stuk beter qua geluid. Ook de verhaallijnen zijn super. Ook leuk 20% korting van de FRS...handig kennissen daar.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #168

    Standaard

    errm ik heb een vraag voor de mensen die seizoen 2 gewoon aangeschaft hebben
    Is jullie ook iets opgevallen aan dat seizoen?
    En ik bedoel niet inhoudelijk, te gekke serie, maar ik bedoel aan de kwaliteit.....

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door giscebi
    errm ik heb een vraag voor de mensen die seizoen 2 gewoon aangeschaft hebben
    Is jullie ook iets opgevallen aan dat seizoen?
    En ik bedoel niet inhoudelijk, te gekke serie, maar ik bedoel aan de kwaliteit.....
    Beeldkwaliteit ofzo? Ik heb nergens last van gehad iig...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #170

    Standaard

    Ik vind inderdaad op sommige momenten het beeld erg korrelig.....
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  21. #171

    Standaard

    naar het einde toe zijn er inderdaad een aantal afleveringen waar het zwart meer grijs is dan zwart, als je dat bedoelt

  22. #172

    Standaard

    Dat korrelig beeld kan een keuze van de regisseur zijn.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Dat korrelig beeld kan een keuze van de regisseur zijn.
    Ja, was bij seizoen 1 ook al bij sommige scenes. Stoort me voor geen meter.

  24. #174

    Standaard

    Waar ik mij aan stoor is de soms matige animaties......en ik mis die lekkere diepe synthesized stemmen van de centurions.... (vond ik in de oude series altijd prachtig...) :wink: Voor de rest een lekkere serie die voornamelijk top op dvd staat
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #175

    Standaard

    JAAA, gelukkig ik d8 al dat ik gek werd
    diverse afleveringen zijn erg flets en geen id waarom

Pagina 7 van 29 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •