Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 232 worden weergegeven.

Discussie: Kerstfilms op DVD

  1. #201

    Standaard

    Weet iemand of de introductie van David bowie ook op deze dvd staat?

    Ik heb deze film op vhs gehad. En ik heb het boek!

    Erg mooie kerst-film


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze
    Waar is die te koop?
    Die zoek ik al tijden.

    "Walking in the air"
    Weet iemand wat de orginele aspect ratio van The Snowman is? Hij staat namelijk aangegeven als 16:9 op verschillende sites en ik vraag me af of hij niet gewoon 4:3 is net als de videoband die ik hier heb. Het blijft namelijk een animatie uit de jaren '80 en vraag me af of er nu in gesneden is op hem breedbeeld te laten zijn.

    Over een paar dagen komt trouwens deze uit:





    Hopelijk is de kwaliteit beetje te doen..

  2. #202

    Standaard

    Ik heb de divx versie (kan de dvd nergens vinden) en die is inclusief de introductie van David Bowie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Weet iemand of de introductie van David bowie ook op deze dvd staat?

    Ik heb deze film op vhs gehad. En ik heb het boek!

    Erg mooie kerst-film


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze
    Waar is die te koop?
    Die zoek ik al tijden.

    "Walking in the air"
    Weet iemand wat de orginele aspect ratio van The Snowman is? Hij staat namelijk aangegeven als 16:9 op verschillende sites en ik vraag me af of hij niet gewoon 4:3 is net als de videoband die ik hier heb. Het blijft namelijk een animatie uit de jaren '80 en vraag me af of er nu in gesneden is op hem breedbeeld te laten zijn.

    Over een paar dagen komt trouwens deze uit:





    Hopelijk is de kwaliteit beetje te doen..

  3. #203

    Standaard

    weet iemand of er een winkel ( MM, van leest ofzo) nog een speciale hoek of afdeling met alle kerstfilms bij ekaar gaat maken? lijkt me wel leuk als dat gebeurt... en is jingle all the way op dvd verkrijgbaar?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  4. #204

    Standaard

    hier jingle all the way voor 7 euro.

    van leest had vorig jaar alle kerstfilms in 1 bak, idd handig.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #205

    Standaard

    Ook bij de MM Rotterdam Centrum is er een grote rij met kerst dvd's en cd's.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #206

    Standaard

    Vanaf morgen in de aanbieding bij Kruidvat±
    5 disney kerst titels waaronder± Mickey´s kerstmagie, the santa claus 1 en 2 en Winnie the pooh en nog een..voor € 8 per stuk.
    Ik heb het maar meteen op mijn verlanglijstje gezet en het doorgestuurd naar Santa

  7. #207

    Standaard

    Home Alone 1 & 2
    Jingle all the Way
    The Grinch
    Die Hard 1 & 2
    Bad Santa
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Ik heb de divx versie (kan de dvd nergens vinden) en die is inclusief de introductie van David Bowie.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Weet iemand of de introductie van David bowie ook op deze dvd staat?

    Ik heb deze film op vhs gehad. En ik heb het boek!

    Erg mooie kerst-film


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze
    knip
    Waar is die te koop?
    Die zoek ik al tijden.

    "Walking in the air"
    Weet iemand wat de orginele aspect ratio van The Snowman is? Hij staat namelijk aangegeven als 16:9 op verschillende sites en ik vraag me af of hij niet gewoon 4:3 is net als de videoband die ik hier heb. Het blijft namelijk een animatie uit de jaren '80 en vraag me af of er nu in gesneden is op hem breedbeeld te laten zijn.

    Over een paar dagen komt trouwens deze uit:





    Hopelijk is de kwaliteit beetje te doen..
    Er staat een introductie van David Bowie op, maar het beeld van de film is verknipt van 1.33:1 naar 1.85:1. Je mist dus boven en onder beeld.

    De Nederlandse DVD zag ik trouwens onlangs bij VanLeest hier in Helmond liggen. Ze hebben 'm op dit moment echter niet meer.

  9. #209

    Standaard

    kan iemand me wat kerstfilms aanraden? want ik heb er eigenlijk heel weinig.. en ik wel er wel een paar maar der zijn er zoveel...
    ik hou wel van films als jingle all the way , (hoe slecht sommige mensen die film ook vinden), dat is dus niet al te mierzoet en wel een beetje volwassen grappen zo af en toe ( zoals bij the santa clause) enzo... ik heb alleen the santa clause 1 en 2 en jungle all the way,weet iemand een beetje kerstfilm van me smaak? 8)
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten
    kan iemand me wat kerstfilms aanraden? want ik heb er eigenlijk heel weinig.. en ik wel er wel een paar maar der zijn er zoveel...
    ik hou wel van films als jingle all the way , (hoe slecht sommige mensen die film ook vinden), dat is dus niet al te mierzoet en wel een beetje volwassen grappen zo af en toe ( zoals bij the santa clause) enzo... ik heb alleen the santa clause 1 en 2 en jungle all the way,weet iemand een beetje kerstfilm van me smaak? 8)
    hmm let's see..
    Volwassen grappen in een kerstfilm, dat is al lastig natuurlijk.
    Dan kom ik niet verder dan Bad Santa en The Muppets Christmas Carrol.
    Als je Jingle all the way leuk vindt zou ik gaan voor bijvoorbeeld National Lampoons.
    (zo. ben je 3 films verder waarover je wat info kunt zoeken :wink: )

  11. #211

    Standaard Re:

    Home Alone 1 & 2
    Blijft altijd mooi. Ik vind de eindactie rond de boeven in 2 beter dan 1. Zal wel aan de mogelijkheden in het huis liggen.

    Die Hard 1 & 2
    Een pakket met 1, 2 staat nog steeds op mijn verlanglijst voor als dat er komt. Deel 3 is al in bezit. Deel 1 zie ik weleens staan, maar ik wil dan graag meteen 2 erbij. Ik heb 1 en 2 nu nog op VHS.

  12. #212

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout
    Die Hard 1 & 2
    Een pakket met 1, 2 staat nog steeds op mijn verlanglijst voor als dat er komt. Deel 3 is al in bezit. Deel 1 zie ik weleens staan, maar ik wil dan graag meteen 2 erbij. Ik heb 1 en 2 nu nog op VHS.
    Ik heb de R2UK digipack van Die Hard 1 en 2 S.E. Die is er wel, maar erg moeilijk te vinden. Deze heeft ook NL subs. :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #213

    Standaard

    hoe heet die film ook al weer waar de kerstman allemaal mensen afslacht??

  14. #214

    Standaard

    Santa Slay ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Santa Slay ?
    horrible film! Damn slecht, maar ook gewoon k*t as je het mij vraagt!

    Ik ben opzoek naar een film over een eendje? Zo'n wit eendje geloof ik, werd vorig jaar door de KRO nog uitgezonden geloof ik.

  16. #216

    Standaard

    Ze spreken altijd over een 'white christmas', hier is een film die een beetje 'anders' is:

    [spoiler:bb76049a5d]Synopsis
    The original stalk-and-slash movie is here at last. Starring Keir Dullea (Stanley Kubrick´s 2001: A Space Odyssey) and Margot Kidder (Superman's Lois Lane), this terrifying tale of festive fear is where midnight movie massacres really began. If this movie doesn't make your skin crawl... it's on too tight! [/spoiler:bb76049a5d]

  17. #217

    Standaard

    Weet iemand waar ik voor een normale prijs een goede uitgave van It's a Wonderful Life (Frank Capra) kan vinden?
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Weet iemand waar ik voor een normale prijs een goede uitgave van It's a Wonderful Life (Frank Capra) kan vinden?
    Dit is de nieuwste versie die geloof ik wel goed is:
    http://www.axelmusic.com/productDetails/097369600125
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Santa Slay ?
    die ja dankje

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gerjan13
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Santa Slay ?
    die ja dankje
    is een goed filmpje maar te weinig actie :P

  21. #221

    Standaard

    vanavond eens even "The Holiday" kijken , hier zit volgens mij wel enige kerstsfeer in.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck Bekijk bericht
    vanavond eens even "The Holiday" kijken , hier zit volgens mij wel enige kerstsfeer in.
    en idd, voorspelbaar, zeer zoet, corny, kerstsfeer etc etc

    dus uitstekend geschikt als kerstfilm
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door papagaai-2 Bekijk bericht
    Ik ben het hier helemaal mee eens!

    Maar even een korte vraag zijn deze films ook op DVD verkrijgbaar?
    Home Alone 1,2,3,4 zijn verkrijgbaar bij mediadis Zie hier. Home Alone delen waren ook in en funpack verkrijgbaar maar bij Mediadiszijn ze uitverkocht mischien vindt het nog op e-bay als je geluk hebt.

    Kerstfilm



    Deze film geeft mij en goed kerstmis gevoel in welke maand we ook zitten :wink:

  24. #224

  25. #225

    Standaard

    Zijn er dit jaar nog nieuwe dvd's uitgekomen in kerstsfeer?
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •