Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 202 worden weergegeven.

Discussie: The Village

  1. #1

    Standaard The Village

    De nieuwe van M. Night Shyamalan.

    Met:
    Joaquin Phoenix, Sigourney Weaver, Adrien Brody, William Hurt, Bryce Dallas Howard, Judy Greer, Jayne Atkinson, Michael Pitt, Cherry Jones, Celia Weston, Brendan Gleeson, Fran Kranz

    Site:
    http://thevillage.movies.go.com/main.html

    Teaser:
    http://www.comingsoon.net/movies/v/village.php

    Moest meteen aan Wrong Turn denken na de teaser.
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  2. #2

    Standaard

    aan Wrong Turn denken?
    Daarmee doe je the Village denk ik toch echt tekort.
    Voor mij wordt dit een van de 2 films waar ik het meest naar uitkijk in 2004. (de andere is Harry Potter 3 overigens :wink: )

    Met Signs was Shyamalan weer op de goede weg; qua potentie kan dit zn beste gaan worden.
    We zullen zien.....

  3. #3

    Standaard

    Ziet er veelbelovend uit en ik ben het er mee eens dat je deze film in geen enkel opzicht kunt vergelijken met Wrong Turn..

    Weer een film om naar uit te kijken dit jaar.
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  4. #4

    Standaard

    Ik ben er bijzonder benieuwd naar. Shyamalan's films worden vaak afgedaan als saai, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb genoten van zijn drie laatste films en ik hoop dat hij de trend doorzet.

  5. #5

    Standaard

    Ik ga mee met de laatste woorden. Topregisseur en schrijver. Kom maar op!

  6. #6

    Standaard

    Ziet er spannend uit, maar ik hoop wel dat ie niet dezelfde fout als bij Signs maakt.
    Zolang de aliens niet in beeld waren was de film geweldig spannend, daarna helaas niet meer...

    Maar sowieso altijd leuk als hij weer een film aflevert.

  7. #7

    Standaard

    Dit gaat ongetwijfeld weer 'n topper worden. Goede teaser.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  8. #8

    Standaard

    Ik moet de film eerst maar zien. Ik neem aan dat Shyamalan de film niet zo voorspelbaar maakt als die scene in de trailers waarin die vrouw gaat kijken onder de vloer omdat daar geluiden weg komen terwijl zij doodsbang is?..... heeft zeker nooit scream gezien...... maar alle gekheid op een stokje, ik vind tot dusver alle Shyamalan's films spannend en boeiend, geen rollercoasters maar dat is zijn manier van filmen ook niet... kijken, maar op het juiste moment.... vrouw en kids op bed en ht op hoog... brrrr
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #9

    Standaard

    Laat maar komen!
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  10. #10

    Standaard

    Voor diegenen die spoilers willen: http://www.filmjerk.com/nuke/article603.html
    [spoiler:ac67a28c58]mijn enthousiasme is wat afgekoeld[/spoiler:ac67a28c58]

  11. #11

    Standaard

    Het einde is opnieuw opgenomen. De ontknoping zou op internet al uitgelekt zijn.

    http://www.comingsoon.net/news.php?id=4846

  12. #12
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard Shyamalan

    Net als de meesten hier heb ik eigenlijk geen problemen met Night's films (ik verkies bijvoorbeeld Unbreakable en Signs boven The Sixth Sense) maar ik had mij volledig onderworpen aan de vele theorieën en plottwists die al op het Internet 'gelekt' waren. In hoeverre er iets van aan is, is natuurlijk nog maar de vraag (het is ongelooflijk wat er allemaal verteld wordt over deze film) maar ik vind de trailer zeer goed en sfeervol. Over [spoiler:db6557d906] dat rode, met stekels (?) bezaaide wezen dat zich in de trailer achter de boom bevindt gaan de gekste verhalen de ronde (in een nieuwe tv-clip zie je het wezen grijpen naar een meisje - shot voor shot ziet het er wel erg bizar uit.[/spoiler:db6557d906]

    Ik hoop alleen niet dat de plot ook maar enigszins lijkt op wat ik gelezen heb.

    D
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  13. #13

    Standaard

    Ik omzeil al de spoiler maar denk ik, al Shyamalan films hebben tot nog toe een leuke twist op het eind en als je die van te voren weet verpest dat IMO toch een beetje de film.

    De teaser voor The Village is overigens veelbelovend, lijkt me een erg spannende film te worden!

  14. #14

    Standaard

    Het is een film van Shyamalan dus het moet gewoon een goede film zijn, al kan iedereen een missertje maken natuurlijk.

    Sla trouwens Signs en Unbreakable hoger aan dan The Sixth Sense die heb ik dus ook niet in mijn DVD-verzameling zitten.

  15. #15

    Standaard

    Ik vond Unbreakable niet zo fantastisch, Signs daarentegen weer wel. Ik kijk dus ook wel uit naar deze, hier ga ik zekers heen.

  16. #16

    Standaard

    Ik vind Shyamalan's films behoorlijk saai tot nu toe; ook te veel kinderachtige elementen. Toch kijk ik erg naar deze The Village uit. Ik vond de trailer behoorlijk spannend !
    Tja, nu ik er aan denk... de trailer van Signs was ook spannend.

  17. #17

    Standaard

    ik vond Unbreakable ook de beste van zijn werk, heerlijke rol van Samuel L Jackson & een vet onverwachts ( naar mijn mening ) einde.
    Signs is vooral een film voor 1 keer in de bioscoop, zodat de schrik effecten werken, na de 2e keer vond ik het maar saai

    nieuwe film ziet er aardig uit, dus ben benieuwd


  18. #18

    Standaard

    The Sixth Sense is wat mij betreft nog steeds niet geëvenaard. Unbreakable en iets mindere mate Signs konden mij minder boeien. Ik hoop wel dat the Village weer een opgaande lijn inluidt voor Shyamalan.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  19. #19

    Standaard

    ik heb 4 screenshots gemaakt van de nieuwe trailer van M. Night Shymalan's The Village:









    En hier de Link naar de Trailers in Quicktime formaat: (Downloadbaar)

    Super Hi-Res
    Hi-Res
    Med-Res
    Lo-Res

  20. #20

    Standaard

    Trailer ziet er goed uit. Net als de rest van al zijn films trouwens. Ik heb Sign nog niet gezien, maar de rest wel. Unbreakable vondik in het begin een beetje vaag, maar na hem een paar keer gezien te hebben, is hij toch wel goed

  21. #21

    Standaard

    Na het zien van de teaser op tv gelijk de trailer gedownload. Ik kan niet wachten tot deze film in de bioscoop draait. M. Night Shyamalan heeft geweldige films gemaakt en na het zien van de trailer kijk ik vol verwachting uit naar The Village.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #22

    Standaard

    Ik zag de trailer in de bios, het zag er goed. Deze film ga ik zeker in de bios zien.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  23. #23

    Standaard

    Ik ben ook erg benieuwd naar de film. Deze week de soundtrack-CD gekocht en de muziek klinkt erg goed.

  24. #24

    Standaard

    De film is in de VS erg matig ontvangen: Roger Ebert gaf hem zelfs maar 1 ster. Net als met Signs is er trouwens ook weer veel kritiek op het einde, wat weer erg 'gemaakt' zou zijn.

    Shyamalan heeft zijn krediet voorlopig verspeeld bij mij. Signs vond ik erg tegenvallen en ik heb weinig zin om weer voor zoiets naar de bios te gaan.

  25. #25

    Standaard

    Ga em zekers te weten kijken in de bios ook al schijnt ie een zwak einde te hebben. Unbreakable en Signs zijn super, en de Sixth Sense gaat ook wel. Was paar weken geleden in New York en op Times Square stond ik opeens oog in oog met M.Night Shyamalan en Bryce Dallas Howard (hoofdrolspeelster The Village) die daar waren voor een of andere talkshow. Heb em jammer genoeg niet gesproken :x maar hij leek wel een hele relaxte man , en hij is klein :P haha.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •