Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 280 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Lijkt me duidelijk, als iemand morgen of overmorgen naar de MM gaat en daar Finding Nemo ziet voor 8.95 dan kan ie een stapel meenemen en verkopen op dit forum. Zijn al veel mensen die hem willen hebben voor die prijs + verzendkosten en eventuele vergoeding voor de moeite..... (ik ook, me zus kan toch niet morgen )
    River:
    Bullet in the brainpan.....Squish.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sander_kok
    een stapel meenemen
    Een probleempje:
    "max. 1 per klant "

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sander_kok
    een stapel meenemen
    Een probleempje:
    "max. 1 per klant "


    Steeds de winkel in lopen, betalen en dan weer naar buiten, weer naar binnen wer betalen en weer naar buiten etc etc etc :P
    River:
    Bullet in the brainpan.....Squish.

  4. #129

    Standaard

    In de advertentie staat inderdaad dat hij op 1 EN 2 april (dus geen grap? reden van advertentiekosten lijkt mij al genoeg zeggen) voor €8,95 te krijgen is, maximaal 1 per klant. Er staat ook dat er 2500 exemplaren aanwezig zijn (ik neem aan over de 2 vestigingen) en op=op.

    Waar die 8,49 weer vandaan komt is mij ook niet duidelijk, dat staat nergens in de de regionale kranten vermeld. Misschien omdat ze geen kartonnen hoezen meer hebben??? Er lagen namelijk vele -ongeprijsde- stapels met bord van 14,99 erbij maar geen enkele met kartonnen hoes. Bij de balie meldden ze mij ook dat er geen kartonnen hoes exemplaar meer te krijgen was.

    Lang leve de prijzenoorlog! Welke winkel doet hem vervolgens nu gratis als 2e aankoop als nog grotere stunt???

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    "max. 1 per klant "
    Geloof je nu werkelijk dat zo'n cassiere je gaat wijzen op het feit dat je maar eentje mee mag nemen?

    Ik kan me nog een openingsstunt herinneren waarbij je max. 2 keer Star wars Ep I mee mocht nemen... Gezien de lange rijen had ik alle tijd om de dvd's van een klant voor me te tellen... Hij had er welgeteld 17 meegenomen.

    Ik denk dat ze het niet erg vinden als je er 2 of 3 meeneemt.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  6. #131

    Standaard

    helaas verrot MM Rijswijk de regels in acht te houden en de laagste prijs garantie te geven.
    waarom??? beats me, maar een of ander arrogant knaapje achter de balie weigerde zonder meer medewerking te geven, en dat terwijl we de advertentie van corrupt toch bij hadden, en tevens een printje van een routeplanner die duidelijk vermeldde dat corrupt binnen de 30 km ligt.
    zijn relaas. wij doen daar niet aan. (punt)
    is het de moeite waard om voor 5€ actie tegen zulke ventjes te ondernemen?

    want: 14.99€ is toch al wel goedkoop voor een 2disc disney in kartonnetje met een pixarpromo dvd'tje er bij?
    of... gaat het om het principe?

    desalniettemin...de arrogante houding van dat medewerkertje (jong ventje wat denkt iets te vertellen te hebben) stond me totaal niet aan

    min punten voor MM rijswijk in dit geval...

    groeten Gerdien (mijn vriendin die even na haar werk de moeite nam om ff naar MM Rijswijk te rijden )
    Live Long and Prosper

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    "max. 1 per klant "
    Geloof je nu werkelijk dat zo'n cassiere je gaat wijzen op het feit dat je maar eentje mee mag nemen?
    Ja.... Ik heb het wel eens meegemaakt bij de MM, ben dus daarna weer de winkel in gegaan en nog een dvd gehaald en bij een ander afgerekend.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    "max. 1 per klant "
    Geloof je nu werkelijk dat zo'n cassiere je gaat wijzen op het feit dat je maar eentje mee mag nemen?

    Ik kan me nog een openingsstunt herinneren waarbij je max. 2 keer Star wars Ep I mee mocht nemen... Gezien de lange rijen had ik alle tijd om de dvd's van een klant voor me te tellen... Hij had er welgeteld 17 meegenomen.

    Ik denk dat ze het niet erg vinden als je er 2 of 3 meeneemt.
    Toen LOTR Two towers uitkwam had een man die voor mij aan de beurt was een stuk of tien exemplaren bij zich. Hij mocht er dus mooi maar 2 meenemen! Volgens mij moet je een beetje geluk hebben met de kassiere die op dat moment dienst doet.

  9. #134

    Standaard

    Kan er iemand misschien een scan maken van de advertentie in de Maaspost en online zetten?

    Kan ik hem namelijk uitprinten en morgen meenemen naar MM Den Haag, heb ik in ieder geval iets om aan te tonen!

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Kan er iemand misschien een scan maken van de advertentie in de Maaspost en online zetten?

    Kan ik hem namelijk uitprinten en morgen meenemen naar MM Den Haag, heb ik in ieder geval iets om aan te tonen!
    ja, als iemand dat zou willen doen, graag. ik ga vandaag ook langs MM den haag.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Kan er iemand misschien een scan maken van de advertentie in de Maaspost en online zetten?

    Kan ik hem namelijk uitprinten en morgen meenemen naar MM Den Haag, heb ik in ieder geval iets om aan te tonen!

  12. #137

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Kan er iemand misschien een scan maken van de advertentie in de Maaspost en online zetten?

    Kan ik hem namelijk uitprinten en morgen meenemen naar MM Den Haag, heb ik in ieder geval iets om aan te tonen!
    Mijn dank is groot! Mijn pa gaat hem vanmiddag in zijn pauze even voor me halen
    Ik hoop dat ze er dan nog liggen.. en dat je hem bij de MM Den Haag voor €8,95 mee krijgt Ik laat het nog weten :wink:

  14. #139

    Standaard

    Kan iemand hem voor mij halen bij een MM; bij mij geen in de buurt.
    Wil hem het liefst met kartonnen hoes en bonus dvd; weet iemand hoe duur hij dan is bij MM en waar hij incl. kartonnen hoes te krijgen is.
    Anders wil ik hem graag voor 8,95: een geweldige prijs. FRS en Blokker blijven € 19,99 vragen.

    Jacques

  15. #140

    Standaard

    Bijenkorf €19,-
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrissnow
    Kan iemand hem voor mij halen bij een MM; bij mij geen in de buurt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sander_kok
    Wie kan voor mij Finding Nemo halen voor de prijs van €8.49? Uiteraard vergoed ik de verzendkosten....
    Heel begrijpelijk, dit soort verzoeken.

    Hier zijn echter speciale forums voor bij dvd.nl. HIer graag alleen prijsmeldingen. Het wordt anders ERG onoverzichtelijk en druk.

  17. #142

    Standaard

    Net gehaald MM R'dam Centrum 8,95 eurootjes

    [>> geen kartonnen hoes en zonder demo's,<<]
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  18. #143

    Standaard

    Net terug van MM rotterdam, €8.95 1 per klant voorraad 1500!!! Ik heb de bodem van de bak al gezien, dus opschieten voor deze belachelijk lage prijs... :wink:

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Net terug van MM rotterdam, €8.95 1 per klant voorraad 1500!!! Ik heb de bodem van de bak al gezien, dus opschieten voor deze belachelijk lage prijs... :wink:
    het dus dus heel snel...

    Ik kan op zijn vroegst vanavond pas langsgaan in alexandrium.....

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R_B
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Net terug van MM rotterdam, €8.95 1 per klant voorraad 1500!!! Ik heb de bodem van de bak al gezien, dus opschieten voor deze belachelijk lage prijs... :wink:
    het dus dus heel snel...

    Ik kan op zijn vroegst vanavond pas langsgaan in alexandrium.....
    Ook daar ging het erg snel. Was om 9:00 al erg druk

  21. #146
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    is er al iemand die bij MM Arena is langs geweest met de hier bovenstaande scan?

  22. #147

    Standaard Re: Finding Nemo

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinier dirk
    Heb ik hem vanmorgen gehaald bij de Media Markt Rotterdam centrum
    voor 14,99 euro zie ik hier dat hij nu te koop is voor 9,99 euro .
    Zou ik die 5 euro terug kunnen vragen ?
    En ja hoor netjes het verschil teruggekregen zonder problemen

    en nu maar afwachten hoe dat gaat met de Return of the king extended
    :wink:

  23. #148

    Standaard Finding Nemo

    Net terug van de MM R'dam Centrum:
    1 grote chaos!!!
    De dvd's vlogen echt over de toonbank!
    1 per klant, daar houden de dames van de kassa zich ook echt aan (tenminste, die van mij wel dan...).
    Bijna alle kassa's open, 20 min. in de rij gestaan.
    Ik zou zeggen: sterkte voor degene die gaat!

  24. #149

    Standaard

    Net 6 stuks gehaald bij de MM Den Haag (waren met zijn 3en)
    €8,95 met kartonnen hoes! zonder bonus DVD's, die waren vd week al op!

    bodem vd bak was al in zicht! max. 2 per klant (staan nog geprijsd voor €14,95), bij de infobalie afrekenen..
    en ze zijn met de actie bekend

  25. #150

    Standaard

    Flash,

    Zou je er voor mij 1 kunnen halen met kartonnen hoes voor die € 8,95.
    Verzenkosten en iets extra voor mijn rekening.

    Jacques

Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •