De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spike Lee : Clockers / Jungle Fever / Do The Right Thing

    Spike is 1 van m'n favoriete regisseurs maar vreemd genoeg heb ik nog geen enkele film van hem op DVD. Ik wou daar verandering in brengen en kwam deze box tegen : http://www.bensons-world.co.uk/dvd/p...0000065246.asp

    Maar hier staat vermeld dat er geen ondertitelingen bijzitten.
    Terwijl als je hier kijkt : http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000065246 dan zie je dat ze wel NL-ondertiteling hebben (met zelfde Cat No). Is er misschien iemand die deze box in huis heeft en me kan zeggen hoe het nu precies zit met die ondertiteling????

    Of is er iemand die weet of er releases van Spike gepland staan? Als dat zo is dat wacht ik daar wel op...

    Alle hulp is welkom

  2. #2

    Standaard

    Hij staat ook bij Play.com: http://www.play.com/play247.asp?page...9&p=57&c=&g=72
    voor 17 pond.

    Echter hier ook geen info over NL-sub's die ik graag wil.

    Iemand ?
    Do you respect wood?

  3. #3

    Standaard Spike lee

    Er bestaat een box met deze films nederlands ondertitteld, ooit gezien in de mediamarkt.
    persoonlijk heb ik alleen do the right thing als 2 disc met ned.ondert. gekocht voor 25 euro in de mm.

  4. #4

    Standaard

    Was dat lang geleden demonio?

    Deze box is namelijk op de nederlandse website's weinig te vinden en als hij er dan staat is het voor schandalig veel geld (bv Bruna 77.99 ).

    Mediamarkt zit niet echt om de hoek hier en het is ook niet gezegd dat ze hem dan ook hebben.
    Het liefst bestel ik de box "gewoon" bij Play, ook vanwege de prijs.
    Maar dan moeten er wel NL-subs opstaan
    Do you respect wood?

  5. #5

    Standaard

    Helemaal niemand? (maw: kick)

    Ik heb al via de site van play een correctie op de internetpagina gevraagd en een mail gestuurd.....
    Zonder succes
    Do you respect wood?

  6. #6

    Standaard Spike Lee NL

    NL-box bij vanLeest te koop. Ik koop daar regelmatig. Heb het gecheckt en ook die hebben ze staan.

  7. #7

    Standaard spike lee

    Do the right thing nu in de 3 voor 33 actie bij van leest

  8. #8

    Standaard

    En andere films zoals Clockers en Jungle Fever ook?
    Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television. Choose rotting away at the end of it all, pishing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourself.

  9. #9

    Standaard

    okay: bedankt voor jullie reaktie's 8)

    Heb bij van Leest 2 andere films met Do the right thing besteld uit die aktie, om deze film ging mij het voornamelijk.

    Die box vind ik in vergelijking met play nog iets te duur (39,99 bij FRS&vanLeest tov 17pond bij PLay)
    Do you respect wood?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •