De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: Clockwork Orange, A

  1. #1

    Standaard Clockwork Orange, A

    Een limited boxset editie met boekje:


    Ik ken deze uitgave niet, maar hij is maar €15.66 bij PLAY.COM, goedkoper zelfs dan de gewone uitgave
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #2

    Standaard Re: Clockwork Orange, A

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Een limited boxset editie met boekje:
    Ik ken deze uitgave niet, maar hij is maar €15.66 bij PLAY.COM, goedkoper zelfs dan de gewone uitgave
    Play.com - GBP 23,99 / EUR 34,17 - wo 25-12 (Limited UK Box, geen NL-subs)
    DVD.co.uk - GBP 18,99 / EUR 27,04 (incl GBP1,= EU shipping) - wo 25-12 (Clockwork Orange Deluxe Box, zie hieronder, geen NL-subs)
    FRS - EUR 14,99 - wo 25-12 (Benelux snapper, ophalen winkel, NL-subs)



    Beide UK versies hebben bij DVDcompare.net (nog) geen vermelding. De Benelux-versie staat er wel bij.
    De prijs bij Play van de Limited Box UK is dus inmiddels weer omhoog geschoten.

  3. #3

    Standaard Re: Clockwork Orange, A

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Een limited boxset editie met boekje:
    ...
    Ik ken deze uitgave niet, maar hij is maar €15.66 bij PLAY.COM, goedkoper zelfs dan de gewone uitgave
    Play heeft de prijs inmiddels "licht" verhoogd naar €34,45...
    Er staat ook niet bij dat deze LE i.t.t. de oude release wel een 16*9 anamorfe transfer heeft. Zoniet, dan is deze release misschien toch niet zo heel erg interessant... (ook gezien het feit dat extra's ontbreken, behalve dat boekje dan)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #4

    Standaard Re: Clockwork Orange, A

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Een limited boxset editie met boekje:
    ...
    Ik ken deze uitgave niet, maar hij is maar €15.66 bij PLAY.COM, goedkoper zelfs dan de gewone uitgave
    Play heeft de prijs inmiddels "licht" verhoogd naar €34,45...
    Er staat ook niet bij dat deze LE i.t.t. de oude release wel een 16*9 anamorfe transfer heeft. Zoniet, dan is deze release misschien toch niet zo heel erg interessant... (ook gezien het feit dat extra's ontbreken, behalve dat boekje dan)
    Inderdaad
    Dan heb ik mazzel gehad, ik zag 'm staan tussen de boxset sales voor 10,99 pond en heb 'm gelijk maar besteld, ik zie wel hoe de uitvoering is.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    bij Bol.com voor 9,99

  6. #6

    Standaard

    loaded247 Clockwork Orange - Deluxe Box Set £16.99 (€24.13) Geen verzendkosten

    Volgens Amazon NL ondertiteld, maar dat heb ik echter verder nergens bevestigd gezien.

  7. #7

    Standaard

    meteen besteld!
    stond wel old edition bij, geen idee wat het is, maar plaatje zag er goed uit en voor dat geld...

  8. #8

    Standaard

    *** OF TOPIC ***
    Is A Clockwork Orange in Engeland niet gecensureerd? Deze film was in ieder geval jaren lang verboden …
    • sichtBAR • eyecandy DVD collection | Some people without brains do an awful lot of talking

  9. #9

    Standaard

    als ik de versie vergelijk met de deluxe box van play zit het verschil denk ik in de digitale transfer die de nieuwe versie heeft ondergaan...wellicht heeft de andere dat niet en wordt er daarom gesproken over OLD version...

    hoe dan ook, het prijsverschil mag er zijn:
    http://www.play.com/play247.asp?page...8&p=57&c=&g=72

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    als ik de versie vergelijk met de deluxe box van play zit het verschil denk ik in de digitale transfer die de nieuwe versie heeft ondergaan...wellicht heeft de andere dat niet en wordt er daarom gesproken over OLD version...

    hoe dan ook, het prijsverschil mag er zijn:
    http://www.play.com/play247.asp?page...8&p=57&c=&g=72

    gr Coen
    hmm, ja dat zou kunnen idd... Maar voor minder dan de helft zal ie net zo mooi staan naast m'n andere boxen

  11. #11

    Standaard

    Bol.com: € 22,49
    Bruna: € 23,99
    CeeDeeVeeDee: € 12,95
    DVD Outlet: € 20,99
    DVDzone2: € 19,99
    Free Record Shop: € 14,99
    GoedkoopsteDVD: € 12,99
    Proxis: € 24,98
    Van Leest: € 14,99
    Four-Star Trader (236)

  12. #12

    Standaard

    Trekpleister 8,98 (Kubrick collection)

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Kruidvat €7,99
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  15. #15

    Standaard

    MM Rotterdam Alexander €6,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    MM Rotterdam Alexander €6,99

    Een limited boxset editie met boekje
    ?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    MM Rotterdam Alexander €6,99

    Een limited boxset editie met boekje
    ?
    ik weet niet waar je die quote vandaan haalt maar het is gewoon de versie uit de Stanley Kubrick serie.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •