De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard IIyama presenteert nieuwe breedbeeld LCD TV

    IIyama presenteert nieuwe breedbeeld LCD TV



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ziet er mooi uit, maar die speakers vind ik toch bijzonder overbodig uit.
    Prijs van LCDs begint stilaan zeer betaalbaar te worden, maar ik geef toch nog steeds de voorkeur aan CRT monitors.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #3

    Standaard

    Het scherm is bedoeld als TV niet als monitor. En een TV zonder speakers zou toch wel wat vreemd zijn.

  4. #4

    Standaard

    Ik dacht dat filmliefhebbers (waarvoor dit forum min of meer bedoeld is dacht ik toch) over het algemeen de voorkeur gaven aan externe speakers van hogere kwaliteit, aangezien ingebouwde speakers meestal van bedroevende kwaliteit zijn (2.5W is echt niet veel he!)
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Waarom word het contrast niet vermeld?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Het scherm is bedoeld als TV niet als monitor. En een TV zonder speakers zou toch wel wat vreemd zijn.
    Waarom? Heb nooit gesnapt waarom in top tv's speakers, versterkers en decoders voor geluid gestopt wordt. Het zou veel geld schelen als dat er uit gelaten wordt. Fabrikanten kunnen beter tv's met en zonder geluid gaan maken, kun je zelf kiezen. Ik denk dat wanneer je een paar duizend euro's voor beeld (tv, plasma, lcd enz) gaat uitgeven je al een goede installatie hebt.....

    Deze Ilyama is wel grappig voor op de slaapkamer.................
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Waarom? Heb nooit gesnapt waarom in top tv's speakers, versterkers en decoders voor geluid gestopt wordt. Het zou veel geld schelen als dat er uit gelaten wordt.
    Hehehehe... Je beschuldigt de fabrikant nog net niet van illegale koppelverkoop

    Heb je er weleens bij nagedacht dat een TV geen TV is zonder geluid? En dat hij nog steeds door heeeeel veel mensen los van de geluidsapparatuur wordt gebruikt? En dat geldt ook voor de top TV's

    Ik heb zelf een Loewe Articos 32 en kijk iedere TV uitzending via de ingebouwde versterker/speakercombi... die overigens erg goed klinkt.
    Als ik DVD's kijk dan luister ik 95 van de 100 keer via een Dolby Surround hoofdtelefoon welke digitaal met de speler is verbonden.

    Alleen met medekijkers gaat bij mij de versterker aan

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Waarom? Heb nooit gesnapt waarom in top tv's speakers, versterkers en decoders voor geluid gestopt wordt. Het zou veel geld schelen als dat er uit gelaten wordt.
    Hehehehe... Je beschuldigt de fabrikant nog net niet van illegale koppelverkoop

    Heb je er weleens bij nagedacht dat een TV geen TV is zonder geluid? En dat hij nog steeds door heeeeel veel mensen los van de geluidsapparatuur wordt gebruikt? En dat geldt ook voor de top TV's

    Ik heb zelf een Loewe Articos 32 en kijk iedere TV uitzending via de ingebouwde versterker/speakercombi... die overigens erg goed klinkt.
    Als ik DVD's kijk dan luister ik 95 van de 100 keer via een Dolby Surround hoofdtelefoon welke digitaal met de speler is verbonden.

    Alleen met medekijkers gaat bij mij de versterker aan
    Ikzelf kijk ook veel naar mijn Pannie Tau met de ingebouwde luidsprekertjes hoor....is inderdaad wel handig.

    Wat ik eigelijk bedoel is dat het wel leuk is al die digitale decoders, luidsprekers en subs bij die tv's. En voor mensen die geen ht set hebben ideaal. Maar als je al een ht set hebt wordt je min of meer gedwongen al die extra's te nemen. Ikzelf kocht vier jaar geleden mijn panasonic tau omdat in dit ontwerp meer aandacht aan het beeld dan het geluid was geschonken en hij er uitziet als een breedbeeldmonitor.... Het geluid is voldoende om gewoon tv te kijken
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #9

    Standaard

    Het lijkt mij niets..., veel te klein beeld.
    Deze lijkt mij veel mooier.
    Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV
    Het lijkt mij niets..., veel te klein beeld.
    Deze lijkt mij veel mooier.
    Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
    Heel mooi, maar voor € 6000.-- scoor ik liever een leuke projector met scherm... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV
    Het lijkt mij niets..., veel te klein beeld.
    Deze lijkt mij veel mooier.
    Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
    Heel mooi, maar voor € 6000.-- scoor ik liever een leuke projector met scherm... :wink:
    het ding is 600
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV
    Het lijkt mij niets..., veel te klein beeld.
    Deze lijkt mij veel mooier.
    Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
    Heel mooi, maar voor € 6000.-- scoor ik liever een leuke projector met scherm... :wink:
    het ding is 600
    Ik lees toch echt: De geschatte verkoopprijs van de MW-30LZ10 bedraagt 5500,- Euro en inclusief luidsprekerset 6000,- Euro ??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #13

    Standaard

    Staat inderdaad €6000,- inclusief luidsprekers.

  14. #14

    Standaard

    Raar dat hier zo'n grote vraag naar is...
    Voor een TV istie toch wel heel erg klein. En dan kostie ook nog bijna 700 euro. Daar kun je toch een hele leuke (grote) TV voor kopen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •