De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wind in de Wilgen / Wilgen in de Winter

    Vandaag kwam ik in het bezit van de DVD getiteld Wind in de Wilgen, uitgegeven door Video Film Express. Op de DVD zelf staat echter de sequel Winter in de Wilgen. Op verscheidene online-winkels en de release lijst van DVD-Home is enkel Winter in de Wilgen te vinden. Ook in DVD Profiler geeft het EAN nummer van mijn cover als resultaat Winter in de Wilgen en deze titel staat ook op al de coverscans. Op de officiele site van Video Film Express staat echter enkel Wind in de Wilgen (!!??). Bovendien is de coverart van Wind in de Wilgen en gaat de beschrijving op de achterkant wel degelijk over de eerste film en NIET over de sequel Wilgen in de Winter.

    Is er iemand die hier meer over weet? Heb ik hier een foute disc of heeft Video Film Express hier een complete blunder begaan (het zou me niet verbazen want dit bedrijf is een serieuze concurrent voor al die andere nederlandse troep labels DFW, RCV, Bridge, etc) en achteraf een andere cover geprint?

  2. #2

    Standaard

    Bedoel je hiermee de versie met de stemmen van Coen Flink, Arnold Gelderman en Jules Croiset?
    Deze versie ben ik namelijk ook nog aant zoeken!
    Ik heb deze op video maar zou hem heel graag op dvd hebben!
    Die film was zooo leuk!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  3. #3

    Standaard

    Het is nog mooier, ik heb zowel de cd wilgen in de winter als winter in de wilgen. de cover geeft verschilt nauwelijks maar ze bevatten dezelfde cd (wilgen in de winter) barcode etc is hetzelfde. Het lijkt wel of iemand zich vergist heeft en de verkeerde film op de cover heeft gezet.
    hoe het verder moet weet ik ook niet.
    ik ben nog steeds op zoek naar wind in de wilgen van deze animatieclub.

  4. #4

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •