Pagina 68 van 94 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #1676

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    ik heb nog een aantal codes.wie ze moet hebben laat maar iets weten via pm of zo. Doordat ge oude codes terug kon invullen en doosjes wisselen in winkels heb ik nu al 4000 punten en dat is wel genoeg zeker.
    Denk dat iedereen wel extra MM wil

  2. #1677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B. Hendriks Bekijk bericht
    Ik ook!
    ik bedoelde dus dat ik zelf al 4000 punten op mijn teller heb staan. niet dat ik er 4000 heb om uit te delen. heb een 20 tal codes om te verdelen.

  3. #1678

    Standaard

    Ahaaa, 20 codes? Dan houd ik me ook aanbevolen. Met elke extra code ben ik al weer tevreden :d

  4. #1679

    Standaard

    Mocht je wat kwijt willen, dan hou ik mij ook aanbevolen. Heb er nog 60 minutes te weinig voor 2 seizoenen lost

  5. #1680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    ik bedoelde dus dat ik zelf al 4000 punten op mijn teller heb staan. niet dat ik er 4000 heb om uit te delen. heb een 20 tal codes om te verdelen.
    Mocht je nog een code over hebben, dan zou ik daar ook graag gebruik van willen maken.

    Alvast bedankt.

  6. #1681

  7. #1682

    Standaard

    mij hoor je ook niet klagen met extra punten
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  8. #1683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    ik bedoelde dus dat ik zelf al 4000 punten op mijn teller heb staan. niet dat ik er 4000 heb om uit te delen. heb een 20 tal codes om te verdelen.
    Ik meld mij vrijwillig aan voor een code

  9. #1684

    Standaard

    Ik wil ook wel een code (of twee)

  10. #1685

    Standaard

    Een code is altijd welkom ja
    Heb vandaag m'n eerste bestelling ontvangen en het smaakt naar meer

  11. #1686

    Standaard

    @Yves: misschien goed om erbij te vermelden dat je de codes wil ruilen tegen dvd's i.p.v. ze weg te geven?

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    @Yves: misschien goed om erbij te vermelden dat je de codes wil ruilen tegen dvd's i.p.v. ze weg te geven?
    Dat had ik hem ook al via PM laten weten, maar dan krijg je een PM terug dat het niet echt nodig is, maar een code heb ik nog niet gezien.

    Ik hoef ook geen code meer van hem, niet op deze manier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1688

    Standaard

    Kunnen jullie dat gebedel niet gewoon alleen via pm doen ipv ook hier de thread vervuilen..

  14. #1689

    Standaard

    Heb toch maar Alias besteld met de overige MM die ik had, lijkt op een goede serie na het kijken van 2 afleveringen.

  15. #1690
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MustafaA Bekijk bericht
    Heb toch maar Alias besteld met de overige MM die ik had, lijkt op een goede serie na het kijken van 2 afleveringen.
    Heb ik ook al veel goeds over gehoord. Wordt hoogwaarschijnlijk ook mijn volgende aankoop. Hoewel ik momenteel nog wat puntjes moet sparen.

  16. #1691

    Standaard

    Ahhh ik heb er nog 10 mm nodig voor Alias seizoen 2! Kan iemand mij helpen???

  17. #1692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door naomivd Bekijk bericht
    Ahhh ik heb er nog 10 mm nodig voor Alias seizoen 2! Kan iemand mij helpen???
    Natuurlijk, bij deze!

  18. #1693

  19. #1694

    Standaard

    Orderdatum: 18-5-2010
    Verzenddatum: 18-05-2010
    Ontvangen: 19-05-2010
    Ze zijn goed bezig, heb binnen één dag mij bestelling ontvangen.

  20. #1695

    Standaard

    Lees net op Twitter dat:

    Eind mei en in juni worden er weer nieuwe titels toegevoegd.

    http://twitter.com/movieminutes
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  21. #1696

    Standaard

    Ik heb een probleempje ; ik heb pas vandaag gehoord van movieminutes en ik heb meer dan 100 serie / film boxen waar een code uit kan worden gehaald, dmv krassen...maar al die krasplaatjes zitten zeg maar in de kaft van de dvd, dus als ik dat kras, gaat de hele beschadiging eraan. Hoe los ik dat op?

    eDIT : opgelost, alleen nu zijn de helft van de codes onbekend -_- heb ik dus niks aan
    Laatst aangepast door Ingmar B. : 19-05-2010 om 14:53

  22. #1697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik heb een probleempje ; ik heb pas vandaag gehoord van movieminutes en ik heb meer dan 100 serie / film boxen waar een code uit kan worden gehaald, dmv krassen...maar al die krasplaatjes zitten zeg maar in de kaft van de dvd, dus als ik dat kras, gaat de hele beschadiging eraan. Hoe los ik dat op?
    Het zijn stickertjes op de inlay(het papieren ding met de foto en info er op). Deze sticker is heel goed er vanaf te halen zonder verdere beschadigingen achter te laten en daarna kun je krassen

    Edit: mail met een scan v/d codes sturen naar MM.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1698

    Standaard

    Gelukt Heb nu Alias seizoen 1 besteld, alleen moet ik verzendkosten nog via ideal of creditcard betalen..en beiden heb ik niet...dus heb ik er nog niks aan..jammer

  24. #1699

    Standaard

    Ik heb dus genoeg punten voor Alias S1 , en die wil ik bestellen. 3,75 verzendkosten, maar ik heb geen iDeal, of CC, kan alleen via internetbankieren bij de bank geld overmaken ; dus kan iemand inloggen op mijn account bij movieminutes en de dvd bestellen ( adres gegevens staan er allemaal al ), en de verzendkosten met ideal betalen? Ik stort het kleine bedrag dan bij de bank op je rekening. T zou me helpen

  25. #1700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik heb dus genoeg punten voor Alias S1 , en die wil ik bestellen. 3,75 verzendkosten, maar ik heb geen iDeal, of CC, kan alleen via internetbankieren bij de bank geld overmaken ; dus kan iemand inloggen op mijn account bij movieminutes en de dvd bestellen ( adres gegevens staan er allemaal al ), en de verzendkosten met ideal betalen? Ik stort het kleine bedrag dan bij de bank op je rekening. T zou me helpen
    Misschien kun je ipv de 3,75 aan iemand over te boeken wat MM kunnen ruilen !
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Pagina 68 van 94 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •