Pagina 28 van 94 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #676

    Standaard

    Ik ook niet en als mijn 2 dvd's (eind december besteld) er op 1 maart nog niet zijn ga ik ook maar eens (proberen te) mailen.

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Die mail heb ik ook gehad, maar als je op de links klikt naar hun website duurt het heel lang voordat je een pagina te zien krijgt of je komt er zelfs helemaal niet. Het is nog niet helemaal probleemloos, zoals het er nu aan toe gaat.
    De aanhouder wint, na tig keer verversen heb ik de code kunnen invoeren.
    Een aardig gebaar, maar het zou fijn zijn als ik mijn bestelling van eind november binnen had. Maar dat zou dus binnen anderhalve week nu het geval moeten zijn.
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #678

    Standaard

    Na lang gewacht te hebben kan ik melden dat ze bij mij nu wel de laatste belofte zijn nagekomen, de 4 titels die ik besteld heb zijn zojuist in goede staat aangekomen!
    Laatst aangepast door CFNL : 28-02-2008 om 12:50
    “Judge you are a greedy, sniveling, little wimp. But to show you there are no hard feelings, I’m going to sleep with your wife.”Denny Crane (William Shatner), Boston Legal
    Collectie overzicht - TE KOOP/TE RUIL

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CFNL Bekijk bericht
    Na lang gewacht te hebben kan ik melden dat ze bij mij nu wel de laatste belofte zijn nagekomen, de 4 titels die ik besteld heb zijn zojuist in goede staat aangekomen!
    Goed om te horen, ga ik zelf ook maar weer eens bestellen

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CFNL Bekijk bericht
    Na lang gewacht te hebben kan ik melden dat ze bij mij nu wel de laatste belofte zijn nagekomen, de 4 titels die ik besteld heb zijn zojuist in goede staat aangekomen!
    Mooi dat je ze binnen hebt gekregen... ik zag dat je begin december had besteld (stond in je post bovenaan de pagina). Wel triest dat ze niet de oudste bestellingen eerst kunnen doen, ik heb zelf eind november besteld en nu nog niets binnen.

    Ik vind het een leuke actie en 3 euro (wanneer je 5 films besteld) voor een film is een goede prijs... maar het duurt nu errrrrruuuuuuggg lang.
    Send a maniac to catch a maniac...

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK Bekijk bericht
    In afwachting staat dat gelijk aan betaling ontvangen? Of niet?
    Iemand?

  7. #682

    Standaard

    ik wacht nu al ruim 1,5 maand op mijn con-air dvd. en na een pissed mailtje gestuurd te hebben verteld die troela me dat ze geen inzage hebben in hun voorraad.....
    en dat con-air het probleem is.
    wat een *** service daar zeg..

    5 euro verzendkosten en dan nog allemaal praatjes ook.

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    ik wacht nu al ruim 1,5 maand op mijn con-air dvd. en na een pissed mailtje gestuurd te hebben verteld die troela me dat ze geen inzage hebben in hun voorraad.....
    en dat con-air het probleem is.
    wat een *** service daar zeg..

    5 euro verzendkosten en dan nog allemaal praatjes ook.
    Ach troost je, ik wacht al sinds begin december en ik krijg gewoon geen mailtje terug...
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  9. #684

    Standaard

    Ik had een bestelling begin december en 1tje begin januari. Deze zijn beide vorige week binnengekomen. IK begon ff aan ze te twijfelen, maar ze zijn er toch!

  10. #685

  11. #686

    Standaard

    Ik heb de afgelopen jaren ook zo'n 5 DVD's bij Movieminutes besteld. 5 euro voor een leuke DVD uit een zeer klein assortiment,dat vond ik nog net okay zolang het me maar niet allemaal te lang duurde.
    De eerste 2 DVD gingen nog ,kwamen naar een paar weken aan.Toen werd het een maand, anderhalve maand en de laatste 3 maanden.En maar hopen dat ze de reeds betaalde DVD ook leverde.
    Nu de meeste DVD's die ik daar zien soms nog goedkoper zijn dan 5 euro via CDWOW of via andere acties ,doe ik al bijna geen moeite meer om DVD's via Movieminutes te krijgen en dat heeft het bedrijf helemaal aan zichzelf te danken.

  12. #687

    Standaard

    ik was het gewoon vergeten, maar kreeg vorige week ineens een een pakje aan de deur. ik keek de vriendin alweer aan van: wat heb je nou weer besteld, maar wat bleek zeg.
    mn 4 dvd's die ik begin november had aangevraagd. kan dus wel even duren

  13. #688

    Standaard

    Paar weken terug ook maar eens gemaild, kreeg gelijk een reactie terug met de vraag of ik mijn geld terug wilde of nog even geduld wilde hebben.
    Aangegeven dat ik nog wel even wilde wachten, maar het geduld wordt langzamerhand een steeds minder schone zaak.

  14. #689

    Standaard

    Ik wacht nu exact 2 maanden op Deja Vu, en elke keer geven ze de schuld aan hun leverancier. Heb 3 keer besteld en 3 keer hetzelfde verhaal. Dit is de slechtse spaar actie ooit!

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrc18 Bekijk bericht
    Ik wacht nu exact 2 maanden op Deja Vu, en elke keer geven ze de schuld aan hun leverancier. Heb 3 keer besteld en 3 keer hetzelfde verhaal. Dit is de slechtse spaar actie ooit!
    het is deels de schuld van de leverancier en deels van movieminutes

    ze komen hun afspraken wel na, maar het tijdbestek is blijkbaar niet haalbaar

    ik geloof er in, het zijn geen oplichters, ik weet zeker dat ze bezig zijn of gaan met een loi cursusje conflicthantering of probleemoplossing

  16. #691

    Standaard

    nou vandaag lag mijn bestelling van 29 november op de mat
    heeft maar een "PAAR" maandjes langer geduurt dan gewoonlijk ach ja uiteindelijk is die er dan.

    dus mensen er is nog hoop

  17. #692

    Standaard

    Zo vreemd zou je denken. Titels zijn gewoon verkrijg baar in de winkel en Movie Minutes moet een achterlijke omweg maken. Jammer genoeg zijn de titels verminderd..en zijn er niet echt zulke leuke titels of series.. ...(als ze dat nou eens invoeren)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #693

    Standaard

    voor de mensen die van hun Movieminutes afwillen (ik kan begrijpen wat voor blok het aan je been kan zijn)

    stuur ze naar mij!!

  19. #694

    Standaard

    Heb middels 600 punten opgespaard..en Nee voor mij zijn ze nog geen blok aan het been..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #695

  21. #696

    Standaard

    Normaal gooi ik ze weg maar voor deze keer plaats ik er wel eentje hier:

    CTG6E6NCSB6

  22. #697

    Standaard

    Zijn er momenteel nog mensen aan het wachten eigenlijk? Of ben ik de enige die nog steeds niets ontvangen heeft?
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  23. #698

    Standaard

    ik wacht nog steeds op 6 dvds, ik zet er geen druk achter

    ze komen wel

  24. #699

    Standaard

    Ik ben er ook nog steeds op 3 aan het wachten...
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  25. #700

    Standaard

    Wat moest je ook alweer doen als je code gedeeltelijk onleesbaar is geworden?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

Pagina 28 van 94 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •