Pagina 54 van 94 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Niet alle films hadden movieminutes, maar normaal zat de sticker achterop de papieren hoes (waar ook de beschrijving etc staat). Ik kan me inmiddels niet meer herinneren of er op die titels ook MM zaten, heb ze wel allemaal..
    Bij www.proxis.nl kun je een aparte categorie aanklikken met films die in de movieminutes actie zitten. Daar staan dus een heleboel titels tussen die ik in de kast heb staan.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #1327

    Standaard

    Vandaag ook al de bestelling van MM ontvangen (die gister was verstuurd), met vorige site stond er vaak al verscheept en dan duurde het nog een dag of 2/3 eerdat ik ze ontving. De MM gelijk geregistreerd nu het vandaag nog verdubbeld wordt

  3. #1328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kanaalzicht Bekijk bericht
    Vandaag mijn twee resterende bestelde BR's uit februari gekregen (Cars en Wall-E), nu nog POTC 3 die ik in december heb besteld........

    Zal er nog maar eens een mailtje aan wagen.

    btw, vergeet niet gelijk je nieuwe movieminutes te registreren, de verdubbelaar werkt nog tot 31 maart!!!
    Pirates of the Caribbean 3 heb ik ook rond die tijd besteld. Blijkbaar moeten meer mensen lang wachten op deze Blu Ray.
    Mijn collectie: http://www.dvdcollectie.be/collection/kencoenen
    Ook een eigen pagina of gewoon mee discussieren over films? Registreer je op http://www.dvdcollectie.be/!

  4. #1329

    Standaard

    Yes! Vandaag verloopt de verdubbelaar en ik had mijn films nog niet binnen, en raad eens wat er in de bus zat...


  5. #1330

    Standaard

    ....euhm, ligt het aan mij of zie ik niet alles op de site. Ik kan niet alle titels zien. De site laat rechts een aantal blu-raus zien waaronder Die Hard 3. Kan stukje naar beneden scrollen, maar niet verder zien wat er rechts staat. Iemand enig idee hoe dat kan?

    Ben eindelijk de trotse bezitter van een speler, nu even mijn MM verzilveren.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Yes! Vandaag verloopt de verdubbelaar en ik had mijn films nog niet binnen, en raad eens wat er in de bus zat...
    Hier ook, er zaten alleen geen mm's op mijn BD's(Doubt en Pinocchio), maar toch blij.
    Nu alleen nog Cinderella Man binnenkrijgen, daar heb ik een mail over getsuurd vorige week, maar heb hem nog niet mogen ontvangen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1332

    Standaard

    Vandaag 2 van m'n 3 bestelde films ontvangen, zijn er nog mensen die hun bestelling nog niet compleet hebben ontvangen of moet ik beginnen panikeren dat het niet in één pakket was ?
    BD (1243) What i Watch

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Vandaag 2 van m'n 3 bestelde films ontvangen, zijn er nog mensen die hun bestelling nog niet compleet hebben ontvangen of moet ik beginnen panikeren dat het niet in één pakket was ?
    Ja, vandaag ook 2 van de 3 ontvangen...
    Pirates 3 was er nog niet bij...

  9. #1334

    Standaard

    Van mijn bestelling van afgelopen week, is een BD reeds binnen. Héél netjes!

    Pirates 3 wacht ik echter ook al máánden op.

  10. #1335

    Standaard

    Kom maar op met die nieuwe titels. Heb nu 1150 punten staan
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #1336

    Standaard

    Inderdaad! Ik heb er 850 maar er staat nog niet veel soeps tussen...


  12. #1337

    Standaard

    Vorige week zondag 3 series besteld en gisteren al binnen. Das dus sneller dan de oude site...

  13. #1338

    Standaard

    Gisternacht weer een aantal nieuwe titels geplaatst. Helaas bijna geen blu-rays, op "The Proposal" na natuurlijk. Wel een aantal nieuwe series, waaronder Eli Stone en Brothers & Sisters.

    Nog even wachten met bestellen dus, misschien dat er van de week nog een aantal blu-ray titels bijkomen.

  14. #1339

    Standaard

    Er zijn leuke titels bijgekomen maar de verzendkosten zijn wel abnormaal.
    meer dan 35 euro voor 5 items!!! (Vroeger was dit 15 euro)
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  15. #1340

    Standaard

    Series zijn 7,50 p.s. volgens mij. Das best veel en daarom vind ik de series sowieso niet interessant.

    Dvd's en blu-rays zijn maar 3,75 per twee. Alleen staan er maar een paar blu-rays op momenteel. En de interessante titels heb ik allemaal al

    De toevoegingen vind ik persoonlijk erg mager. Ik mag hopen dat er binnenkort nog flink wat blu-rays bijkomen, want hier ga ik mijn punten niet aan besteden (m.u.v. Doubt wellicht).
    Laatst aangepast door Bas Reuver : 01-04-2010 om 10:55
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #1341

    Standaard

    Maandag(avond) de dvd van Doubt besteld en vandaag al binnen
    Goede service!

    Vraag: Er zit een sticker op de voorkant:
    Movie Minutes 30
    Draait door!
    Kijk op/ www.movieminutes.com

    Maar er zit nergens een krassticker op de hoes (dus geen code), kan dit kloppen?
    Laatst aangepast door Filmfan Leroy : 01-04-2010 om 12:33

  17. #1342

    Standaard

    Ik wou graag de 3 delen van Brothers and Sisters bestellen maar 25 euro is wel wat veel van het goede, dan kan je ze beter zo in de winkel gaan kopen!
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  18. #1343

    Standaard

    Vandaag mijn bestelling van vorige week ontvangen. Ratatouille en Wall-E. Er zaten alleen geen movieminutes op de Blu-Ray van Wall-E, maar ik ben erg tevreden over de snelle levering van de films.

    Nu alleen POTC: At World's End (besteld in december vorig jaar) nog.... En daar zitten blijkbaar nog veel meer mensen op te wachten.

  19. #1344

    Standaard

    Vandaag aantal nieuwe BLu ray's en Serie's toegevoegd.

    o.a. Ugly Betty, Brothers & Sisters seizoen 2 deel 1 en 2 en The Proposal.

  20. #1345

    Standaard

    Waarom is The Proposal nou weer 180 MM dan? Ik hoef hem zelf niet, maar blu-rays waren toch 150 en series 180?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #1346

    Standaard

    Vreemd want daarnet was DVD the Proposal en DVD seizoen 1 van Eli Stone nog minder movieminutes namelijk de gewoonlijke 90 en 180 MM en nu plots niet meer!
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  22. #1347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Inge1607 Bekijk bericht
    Vreemd want daarnet was DVD the Proposal en DVD seizoen 1 van Eli Stone nog minder movieminutes namelijk de gewoonlijke 90 en 180 MM en nu plots niet meer!
    Lol, ja ik zie het. Nu ineens ook 210 voor Eli Stone.......
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #1348

    Standaard

    Waarschijnlijk omdat het recentere utgaves zijn, was ook al met Hannah Montana: The Movie, G-Force, Beverly Hills Chihuahua en Confessions of a Shopaholic DVD's
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1349

    Standaard

    Vandaag mijn komplete bestelling gehad! Netjes zo!

    Nu alleen nog Pirates 3.....

  25. #1350

    Standaard

    Via Facbook te winnen(Ik doe niet mee, geen Facebook en dat houd ik zo):

    Wil jij kans maken op 300 Movie Minutes? Let dan goed op! Raad het totaal aantal bioscoopbezoekers welke Alice in Wonderland zullen hebben gezien op 31 mei 2010 in de gehele Benelux. De drie Movie Minutes Members die er het dichtst bij zitten winnen de Movie Minutes*. Succes!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 54 van 94 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •