Pagina 69 van 94 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #1701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Misschien kun je ipv de 3,75 aan iemand over te boeken wat MM kunnen ruilen !
    Dat kan ook, ik heb nog van meer dan 20 tv serie boxen de code's nog niet ingeschreven dus

  2. #1702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    maar ik heb geen iDeal, of CC, kan alleen via internetbankieren bij de bank geld overmaken
    Sorry dat ik het vraag, maar bij welke bank zit je dan dat je geen iDeal aankunt? voor zover ik weet hebben alle grote banken tegenwoordig gewoon iDeal.. Heb je het al geprobeerd? ofwel iDeal selecteren en dan je eigen bank..

  3. #1703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Sorry dat ik het vraag, maar bij welke bank zit je dan dat je geen iDeal aankunt? voor zover ik weet hebben alle grote banken tegenwoordig gewoon iDeal.. Heb je het al geprobeerd? ofwel iDeal selecteren en dan je eigen bank..
    Mijn bank heeft wel iDeal, maar ik heb thuis geen apperaatje om in te loggen bij mijn bank, dat kan alleen bij mijn bank zelf in de stad.

  4. #1704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Mijn bank heeft wel iDeal, maar ik heb thuis geen apperaatje om in te loggen bij mijn bank, dat kan alleen bij mijn bank zelf in de stad.
    Uhmm.. dan zorg je toch dat je zo'n apparaatje in huis hebt, de bank verstrekt die dingen gewoon gratis.. dan heb je dit soort gezeur voortaan niet meer...

  5. #1705

    Standaard

    Ik heb zojuist een mail ontvangen met 2 nieuwe codes

    Ik heb een week of twee geleden de rommelmarkt gedaan en ik heb gemerkt dat ik nog een hoop codes had van o.a. LOST enz. Als ik dat geweten had dan had ik die kunnen gebruiken in den tijd dat je dubbele punten kreeg.
    Laatst aangepast door BASIL : 20-05-2010 om 10:50

  6. #1706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb zojuist een mail ontvangen met 2 nieuwe codes

    Ik heb een week of twee geleden de rommelmarkt gedaan en ik heb gemerkt dat ik nog een hoop codes had van o.a. LOST enz. Als ik dat geweten had dan had ik die kunnen gebruiken in den tijd dat je dubbele punten kreeg.
    Mail??? van wie dan als ik vragen mag

  7. #1707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat had ik hem ook al via PM laten weten, maar dan krijg je een PM terug dat het niet echt nodig is, maar een code heb ik nog niet gezien.

    Ik hoef ook geen code meer van hem, niet op deze manier.
    de meeste stelden het zelf voor zonder dat ik iets vroeg. dan zou het stom zijn om daar niet op te reageren he.

  8. #1708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    de meeste stelden het zelf voor zonder dat ik iets vroeg. dan zou het stom zijn om daar niet op te reageren he.
    gelijk heb je, heb je voor mij nog wel een code dan
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  9. #1709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1 Bekijk bericht
    Mail??? van wie dan als ik vragen mag
    klantenservice@movieminues.com

  10. #1710

    Standaard

    Weet er iemand welke de betaalmogelijkheden zijn als je in belgië woont ?
    Het staat niet op de site ,en ik durf niet echt al een bestelling te plaatsen en dan pas zien wat de betaalmogelijkheden zijn.

  11. #1711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bigman007 Bekijk bericht
    Weet er iemand welke de betaalmogelijkheden zijn als je in belgië woont ?
    Het staat niet op de site ,en ik durf niet echt al een bestelling te plaatsen en dan pas zien wat de betaalmogelijkheden zijn.
    ik ben ook van belgie en ge kunt gewoon met overschrijving betalen met bankkaart of bij levering als ik mij niet vergis. de info staat ook op die website.

  12. #1712

    Standaard

    Stuur anders een mail, dan heb je snel antwoord.

  13. #1713
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Bankkaart ging niet vanuit België. Bij mijn weten lukt enkel visa momenteel

  14. #1714

    Standaard

    Bij mij ging bankkaart perfect hoor

  15. #1715

    Standaard

    ik doe het altijd via overschrijving.

  16. #1716
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Raar... Ik had er zelfs speciaal nog een mail voor gestuurd. Ze wisten me te vertellen dat vanuit België enkel met visa kan worden betaald :s

  17. #1717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sir. K Bekijk bericht
    Bankkaart ging niet vanuit België. Bij mijn weten lukt enkel visa momenteel
    Bankkaart gaat perfect, ben je bij kbc?


  18. #1718

    Standaard

    raar ik altijd via overschrijving en nooit problemen gehad. ze geven rekening nummer en al. Misschien verandert intussen. bij mij is het al sinds december gelden dat ik nog iets besteld heb.

  19. #1719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    raar ik altijd via overschrijving en nooit problemen gehad. ze geven rekening nummer en al. Misschien verandert intussen. bij mij is het al sinds december gelden dat ik nog iets besteld heb.
    Sinds een paar maanden hebben ze een nieuwe site en is het volledige betalingssysteem aangepast!
    Vanuit België kan je op dit moment enkel met Visa betalen!
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  20. #1720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Inge1607 Bekijk bericht
    Sinds een paar maanden hebben ze een nieuwe site en is het volledige betalingssysteem aangepast!
    Vanuit België kan je op dit moment enkel met Visa betalen!
    dat is slecht nieuws voor mij ik heb geen visa. Moet het dan via iemand anders zijn kaart doen. spijtig dat ze dit hebben verandert het was nogthans praktisch via overschrijving begrijp niet waarom ze dit hebben verandert.

  21. #1721
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Ik ben zelf bij fortis. Maar zoals inge net zegt lukt het dus idd enkel met visa. Vind ik ook stom hoor. Snap niet wat er zo moeilijk aan is om overschrijvingen toe te laten... Misschien dat het in de toekomst terugkomt? Laat ons hopen

  22. #1722

    Standaard

    ik hoop het ook anders wordt dit een probleem voor mij en heb al zoveel punten.

  23. #1723

    Standaard

    Bankkaart lukt wel vanuit België hoor...
    Heb de 9e mei mijn laatste bestelling gedaan, via bankkaart!
    Laatst aangepast door Tom91 : 23-05-2010 om 20:30

  24. #1724

    Standaard

    Die lui van de movie minutes mogen nu echt wel weer eens dat assortiment gaan aanvullen met een paar nieuwe titels. Die tv serie actie loopt nu ook alweer twee maanden terwijl die eigenlijk gewoon al eind april afgelopen had moeten zijn.

  25. #1725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.C. Bekijk bericht
    Die lui van de movie minutes mogen nu echt wel weer eens dat assortiment gaan aanvullen met een paar nieuwe titels. Die tv serie actie loopt nu ook alweer twee maanden terwijl die eigenlijk gewoon al eind april afgelopen had moeten zijn.
    Hoop dat ze dat nog even aanhouden. Ik wil Alias seizoen 1 en 2 nog hebben en misschien nog Desperate Housewives als cadeau aan iemand ; en ik heb gisteren eindelijk het apperaatje aangevraagd voor iDeal dus dan kan ik de verzendkosten betalen :P dus als het nog 5 werkdagen aanblijft zou ik wel blij zijn :P

Pagina 69 van 94 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •