Pagina 67 van 94 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #1651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle89 Bekijk bericht
    Ik heb mijn bestelling geplaatst op 29 April. Heb ze een mailtje gestuurd en het schijnt dat er op die datum een crash in het systeem was. ze gingen nu dus eerst al die bestellingen de deur uit doen, misschien dat het daarom bij jullie ook wat langer duurt.
    Hmm, ik wacht ook nog nieuwe titels af. En mijn bestelling is ook nog niet binnen, ik heb wel een pdf met bevestiging gehad. Hopen dat het nu snel binnen is.

  2. #1652
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Vandaag is de bestelling toegekomen
    Wel jammer, ik dacht dat op Lost ook nog movieminutes gingen zitten... Blijkbaar is dit niet het geval.

  3. #1653

    Standaard

    HEt moment dat je de PDF rekening krijgt is tevens het moment dat er verzonden wordt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1654

    Standaard

    Movieminutes is gewoon geweldig bezig, eerlijk is eerlijk.

    12 Mei 2 Blu-Ray's besteld, vandaag (15 Mei) alweer in de bus

    Ga zo door.......
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #1655

    Standaard

    Let wel op! Op Eight Below en Enemy of the State zitten GEEN movieminutes...


  6. #1656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Let wel op! Op Eight Below en Enemy of the State zitten GEEN movieminutes...
    Klopt. Op de blu-ray van Doubt zaten helaas ook geen nieuwe punten.

    Op de volgende seizoensboxen zaten echter wel weer 50MM:

    Criminal Minds Seizoen 1 en 2
    Ghost Whisperer Seizoen 1 en 2
    Alias Seizoen 1 en 2
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #1657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sir. K Bekijk bericht
    Vandaag is de bestelling toegekomen
    Wel jammer, ik dacht dat op Lost ook nog movieminutes gingen zitten... Blijkbaar is dit niet het geval.
    Het is even zoeken maar er zitten wel degelijk MMs op de Lost boxen, ze zitten op het doosje van de eerste of de laatste seizoensaflevering

  8. #1658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Let wel op! Op Eight Below en Enemy of the State zitten GEEN movieminutes...
    waarom eigenlijk niet?
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  9. #1659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ferryb86 Bekijk bericht
    waarom eigenlijk niet?
    Beste meneer Gabriel,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Het klopt dat op deze Blu-Ray titels geen Movie Minutes code zit, gezien beide titels niet tot Movie Minutes Catalogus behoren.
    Alleen de DVD van beide titels behoort tot de Movie Minutes Catalogus.



    Met vriendelijke groet,

    Movie Minutes Klantenservice


  10. #1660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Beste meneer Gabriel,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Het klopt dat op deze Blu-Ray titels geen Movie Minutes code zit, gezien beide titels niet tot Movie Minutes Catalogus behoren.
    Alleen de DVD van beide titels behoort tot de Movie Minutes Catalogus.



    Met vriendelijke groet,

    Movie Minutes Klantenservice
    das duidelijk, had namelijk ook een bestelling gedaan met Enemy of the State maar zaten geen MM bij. Nu weet ik waarom
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  11. #1661

    Standaard

    De 9e besteld en nog niets binnen...

  12. #1662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    De 9e besteld en nog niets binnen...
    Dat zijn pas 4 werkdagen. Kom op zeg, je kunt ook overdrijven. Vroeger moesten we soms maanden wachten. Nu heb je de bestelde producten meestal binnen een week in huis. Prima levertijd lijkt me zo. Naar Belgie duurt het volgens mij altijd 1 of 2 dagen langer, maar dan heb je nog steeds geen reden om te klagen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #1663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Dat zijn pas 4 werkdagen. Kom op zeg, je kunt ook overdrijven. Vroeger moesten we soms maanden wachten. Nu heb je de bestelde producten meestal binnen een week in huis. Prima levertijd lijkt me zo. Naar Belgie duurt het volgens mij altijd 1 of 2 dagen langer, maar dan heb je nog steeds geen reden om te klagen.
    Wow sorry hoor, ik ben hier nog maar pas...
    Las dat anderen, die na mij besteld hadden en die ook in België wonen, hun bestelling al gekregen hadden. Ik kon dus niet weten hoelang jullie vroeger moesten wachten e.d. ... Is toch normaal dat ik dan zo reageer

  14. #1664

    Standaard

    ik heb nog een aantal codes.wie ze moet hebben laat maar iets weten via pm of zo. Doordat ge oude codes terug kon invullen en doosjes wisselen in winkels heb ik nu al 4000 punten en dat is wel genoeg zeker.

  15. #1665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Wow sorry hoor, ik ben hier nog maar pas...
    Las dat anderen, die na mij besteld hadden en die ook in België wonen, hun bestelling al gekregen hadden. Ik kon dus niet weten hoelang jullie vroeger moesten wachten e.d. ... Is toch normaal dat ik dan zo reageer
    Ach, het is geen persoonlijke aanval of zo. Maar sinds de site van movieminutes is aangepast zijn de levertijden echt stukken verbeterd. Soms heb je de producten al 2 dagen later in huis. Soms duurt het wat langer, maar volgens mij heb je ze nu altijd binnen 8-10 dagen in huis. Dus ik vind dat we daar weinig over te klagen hebben.

    Het huidige aanbod daarentegen........
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #1666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ach, het is geen persoonlijke aanval of zo. Maar sinds de site van movieminutes is aangepast zijn de levertijden echt stukken verbeterd. Soms heb je de producten al 2 dagen later in huis. Soms duurt het wat langer, maar volgens mij heb je ze nu altijd binnen 8-10 dagen in huis. Dus ik vind dat we daar weinig over te klagen hebben.

    Het huidige aanbod daarentegen........
    Ja ik snap je reactie, ik mag niet klagen dan
    Ik zou ze gewoon snel nog willen bekijken voor de blok begint

  17. #1667
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark TG Bekijk bericht
    Het is even zoeken maar er zitten wel degelijk MMs op de Lost boxen, ze zitten op het doosje van de eerste of de laatste seizoensaflevering
    Oh bedankt
    Ze zitten momenteel nog in seal, maar ga zeker eens kijken dan.

  18. #1668

    Standaard

    Afgelopen dinsdag (11 mei) Lost Seizoen 1 en 2 besteld, zojuist zijn de boxen bezorgd ! Inderdaad snelle levering (vergeleken met een jaar geleden).

  19. #1669

    Standaard

    Hoop dat ik mijn bestelling ook nog ontvang...
    BD (1243) What i Watch

  20. #1670

    Standaard

    Ik heb de mijne ook al ontvangen net. Duurde wel een tijdje maar had blijkbaar met een storing te maken zoals boven al werd gezegd. En er zitten ook nog 50 MM bij.

  21. #1671

    Standaard

    Ik had hier altijd een account, maar deze is plots verdwenen. Toch zonde van de gespaarde punten. Zal eens contact met ze opnemen.

  22. #1672

    Standaard

    Ik heb redelijk wat punten maar ik wacht eigenlijk gewoon op nieuwe bluraytitels .

  23. #1673

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    ik heb nog een aantal codes.wie ze moet hebben laat maar iets weten via pm of zo. Doordat ge oude codes terug kon invullen en doosjes wisselen in winkels heb ik nu al 4000 punten en dat is wel genoeg zeker.

    ik hou me aanbevolen

  24. #1674

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    ik heb nog een aantal codes.wie ze moet hebben laat maar iets weten via pm of zo. Doordat ge oude codes terug kon invullen en doosjes wisselen in winkels heb ik nu al 4000 punten en dat is wel genoeg zeker.
    Ik houd me ook aanbevolen!

  25. #1675

Pagina 67 van 94 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •