Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 198 van 198 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    De absoluut grootste tranentrekkers zijn Schindler's List en It's A Wonderful Life voor mij.

  2. #177

    Standaard

    Door wat ik heb meegemaakt is het Komt Een Vrouw Bij De Dokter voor mij. Verder vroeger als kind een beetje The Lion King.
    The future is Blu

  3. #178
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Hachiko.

  4. #179

    Standaard

    The Green Mile.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  5. #180

  6. #181

  7. #182

    Standaard

    Schindlers list. Enige film ooit waarin ik een traantje heb laten vallen...
    Things you own end up owning you.

  8. #183

    Standaard

    Schindlers list. Enige film ooit waarin ik een traantje heb laten vallen...
    Komt morgen volgens mij op tv of overmorgen, ik ben benieuwd! Heb er zin in

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Door wat ik heb meegemaakt is het Komt Een Vrouw Bij De Dokter voor mij. Verder vroeger als kind een beetje The Lion King.
    Met alle respect kon deze mij geen enkele keer een brok in m'n keel bezorgen.
    En ik ben zeker geen vent met een hart van steen, en heb helaas ook al heel veel op dit gebied moeten meemaken, en ook heel dichtbij.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  10. #185
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Komt morgen volgens mij op tv of overmorgen, ik ben benieuwd! Heb er zin in
    Klopt. En Der Untergang komt er al 3 jaar achter elkaar alweer op.

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Met alle respect kon deze mij geen enkele keer een brok in m'n keel bezorgen.
    En ik ben zeker geen vent met een hart van steen, en heb helaas ook al heel veel op dit gebied moeten meemaken, en ook heel dichtbij.
    Me neither, de film is totaal niet realistisch in beeld gebracht. Het leek bijna mooi om met kanker te sterven als je het ff niet ziet zitten.

  12. #187

    Standaard

    The Shawshank Redemption
    The Green Mile

  13. #188

    Standaard

    The Greenmile
    Set it off
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  14. #189

    Standaard

    Forrest Gump, het eerste anderhalf uur lig ik helemaal dubbel met tranen in mijn ogen en dan komt het stuk aan het einde van de film waarop hij bij de boom staat, waar zijn vrouw onder ligt begraven, en verteld hoe goed hun zoontje het op school doet. Op het moment dat hij breekt krijg ik altijd een brok in mijn keel....
    Your body is dying.
    Pay no attention.

  15. #190

    Standaard

    Shi mian mai fu, the Deer hunter en Eternal sunshine of the spotless mind.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  16. #191

    Standaard

    Armageddon. 'Were hit!', 'That man is not a salesman' etc. Lekker janken altijd.

    Maar ook het einde van Best of the Best doet het goed.

  17. #192

    Standaard

    jij bent de enige die het goed heeft

  18. #193

    Standaard

    E.T.
    My Other Ride is A Rollercoaster ....

  19. #194

    Standaard

    Million Dollar Baby vond ik zeer aangrijpend, en meer recent: The Fault In Our Stars
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #195

  21. #196

    Standaard

    I am Sam. Het moment dat de dochter vraagt aan haar vader of God hem zo gemaakt heeft of dat het een ongelukje was en hij niet snapt wat ze bedoelt. Of niet wil snappen. En dat de dochter niet wil leren omdat ze dan slimmer wordt dan haar vader ("Ik wil het niet kunnen als jij het niet kan".

    Sowieso een glansrol van Penn zonder overacting (nou ja, misschien iets)

    Overigens in dezelfde film ook het moment dat de kinderbescherming aan de dochter vraagt dat ze toch het er wel mee eens is dat haar vader haar niet kan geven wat ze nodig heeft en ze na lang zwijgen zegt: "all you need is love' .. Sam is een waanzinnig Beatles-fan.

  22. #197

    Standaard

    Als je emotioneel niet alleen vertaalt met 'verdrietig', dan vind ik The Tree of Life ook ontzettend goed.
    De beelden over het onstaan van het heelal/de aarde icm het Lacrimosa. Het stuk met de Funeral March, en ook Smetana Má Vlast Vltava (The Moldau River)

    Dan heb ik het dus over het gebruik van de beelden icm de muziek. Maar ook bijv. het verbeelden van een geboorte door een kinderkamer onder water te laten zien en een kind dat door de deur naar buiten zwemt.
    Lastig uit te leggen allemaal als je het niet gezien hebt.
    Voor mij speelt dan ook nog het christelijke aspect mee van het verhaal (maar dat zullen sommigen niets vinden)

    Heb het ook nooit meegemaakt dat bij de BR een briefje zat met de mededeling om de versterker vooral niet te zacht te zetten. Moet je echt naar luisteren, want de geluiden en de muziek liften de film echt naar een hoger niveau.

  23. #198

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •