Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alien legacy box VS Alien quadrilogy

    Op de extra's na, wat is het verschil, ik krijg vandaag als het goed is de lagacy box binnen :0

  2. #2

    Standaard

    4 discs en de quadrilogy is nu ook maar 50 euro bij dvdsoon!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    50euro??

    NL bedrijf?

  4. #4

    Standaard

    uiteraard canadees.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  5. #5

    Standaard

    en de verpakking van regio 1 versie van dvdsoon ziet er ook veeeeel beter uit dan de regio 2 versie!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #6

    Standaard Re: Alien legacy box VS Alien quadrilogy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wolfsflames
    Ik krijg vandaag als het goed is de lagacy box binnen :0
    Is dat ff baluh voor je :P
    Dat is wel een beetje laat, de legacy set was mijn eerste DVD aanschaf.
    Ik wacht zelf nog even met de aanschaf van de Quadrilogy, omdat hij in NL op dit moment vet OVERPRICED!! is (MM prijs is redelijk). Mijn instresses gaan natuurlijk uit naar de Workprint version van Alien3, de rest kan me eerlijk gezegd niet zo boeien...
    Dus als iemand nog een legacy boxset moet kopen, dan hoor ik het wel
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  7. #7

    Standaard Re: Alien legacy box VS Alien quadrilogy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wolfsflames
    Op de extra's na, wat is het verschil, ik krijg vandaag als het goed is de lagacy box binnen :0
    de verschillen zijn vrij groot. Niet alleen is de kwaliteit van beeld en geluid van Alien nog beter, ook hebben twee films nu DTS geluid.
    Daarbij is van elke film zowel de bioscoop versie als een speciale versie opgenomen en zijn de extra's indrukwekkend veel en ook van zeer goede kwaliteit. Kortom, echt een groot verschil.
    Gaat het je alleen om de films en geef je weinig om de extra's, dan kun je al tevreden zijn met de legacy box.

  8. #8

    Standaard

    Mooi dan zit ik goed

    ME loves Alien

  9. #9

    Standaard

    Volgens mij zijn er totaaal geen verschillen; het ie een mirage, een fata morgana, een illusie, een ripoff, etc enz. bioscoopversie en speciale versie? puh, wat een bullshit. Alleen bij die alien3 kan het wat uitmaken, maar dan krijg je waarschijnlijk tussen de scherpe geramasterde beelden wat oude lelijke footage te zien.
    "I like it sideways"

  10. #10

    Standaard

    Uitmelken noemen ze dit!!!!

    dus als ik het goed begrijpt moeten we die andere box de deur uit gooien, en deze kopen??
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Uitmelken noemen ze dit!!!!

    dus als ik het goed begrijpt moeten we die andere box de deur uit gooien, en deze kopen??
    Er moet niks natuurlijk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Gaat het je alleen om de films en geef je weinig om de extra's, dan kun je al tevreden zijn met de legacy box.
    Lijkt me duidelijk genoeg. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    of je moet een typje zoals ik zijn: vooral op de verpakking kopen :P. Zelf kijk ik heel sterk naar de verpakking van een dvd. Of de verpakking moet geen mega verschil zijn. Maar dat kan ik me niet indenken aangezien dit een hele andere uitgave is

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Er moet niks natuurlijk
    Behalve sterven en kakken :wink:

  14. #14

    Standaard

    Je MOET keuzes maken. Bewust of onbewust: je MOET nou eenmaal keuzes maken.
    Alleen al het feit dat je reageert op een post is een keuze geweest :P.
    Maar voorzover even deze prachtige bijdrage :P

  15. #15

    Standaard

    THX sauer

    Maar ja ik vind die grote box wel heel indrukwekkend

  16. #16

    Standaard

    Je wordt als consument zo wel flink uitgezogen, normaal vindt ik dit niet erg als dit door een leuke dame gebeurd, maar als het mij steeds veel geld gaat kosten pas ik hier voor. en zeker voor die kleine beetje extra's.
    dit is natuurlijk niet het eerste dvdtje waar dit mee gebeurd.

    en inderdaad je MOET NIKS, maar het voelt niet leuk aan.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Nou moet ik zeggen dat ik de inhoud van deze box een enorme vooruitgang is op de legacybox. Alleen al de extra's zijn fantastisch, en dan hebben wij het niet over de dubbele versies van alle 4 de films.
    Uitmelken van de consument? Dat is aan de consument, ben je een enorme fan van Alien ben je nu gelukkig. Vindt je de films zozo dan moet je nu de Lagacybox kopen die krijg je nu voor een appel en een ei. Ik houd ze allebei.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  18. #18

    Standaard

    Echt ik vindt dit een supergave box totdat....

    totdat ik de prijs zag bij FreeRecordShop: 99,euro.

    dat is dus veel te veel geld.

    James Bond 20 box kost op de meeste plaatsten nog maar 199 euro, maar dan heb je wel 20 films

    IK wil hiermee zeggen dat dit echt uitbuiten is. Hopelijk dat de Makro nog gaat stunten, dan zal ik er over nadenken om een van de boxen te halen
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    ben je een enorme fan van Alien ben je nu gelukkig.
    Echt gelukkig was ik geweest als ze de dialogen opnieuw hadden opgenomen voor de workprint scenes

    De kwaliteit hiervan heb ik zelf nog niet kunnen beluisteren... Ben heel benieuwd...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  20. #20

    Standaard

    Ik zelf bezit al een tijdje de originele legacy (r1) en hier staan dus de zgn. verwijderde scenes ook al op de dvd.. voor de rest vind ik dit uitstekende releases...

    Wat ik me afvraag, opnieuw is deze box incompleet (bijv. delen met DTS, delen zonder DTS en van dit soort grappen en grollen er zullen er wel meer zijn) in plaats van een complete uber-box uit te brengen.
    Dit is natuurlijk puur geldklopperij... want uiteraard kan fox volgend jaar opnieuw 2 delen uitbrengen met DTS of zelfs een "vettere box". (gaat een beetje de richting op van de wasmiddelen-branche, "Nu met verbeterde formule, wast nog witter!")

    Ik vind het topfilms, maar dat filmmaatschapijen misbruik van je gaan maken als de trouwe consument zijnde... i rest my case

    De eerst volgende box die ik hiervan koop is op 't volgende Medium.
    De hobby is al duur genoeg.

    (ik bespeur hier dan ook enige invloed vanuit de kantoortjes van fox op dit forum)

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dropveter
    Ik krijg via die link een vergelijking van de R1 vs. R2 uitvoering van de Quadrilogy...?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ErikK
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dropveter
    Ik krijg via die link een vergelijking van de R1 vs. R2 uitvoering van de Quadrilogy...?
    Ik ook!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #24

    Standaard

    Aha, ik zie onderaan wel een overzichtje van extra's van Legacy die missen in Quadrilogy:

    General notes:
    These following extra-features ARE missing from BOTH of "The Alien Quadrilogy " -box sets (these are in "The Alien Legacy" box set):
    -Original audio commentary track by Ridley Scott (from "Alien") (new commentary with the director has been recorded)
    -Jerry Goldsmith's isolated score (from "Alien")
    -The alternate music and production audio track (from "Alien")
    -The alien life-cycle and Nostromo crew bios ("easter egg" from "Alien")
    -Interview with James Cameron (from "Aliens")
    -"Making of" -featurette (from "Alien3")
    -"Making of" -featurette (from "Alien: Resurrection")
    -"The Alien Legacy" -documentary (from the "bonus disc")
    ++AMC's "The Alien Saga" (This wasn´t on the previous box set, but it´s currently available on R1 DVD from "Image Entertainment")
    Misschien bedoelde dropveter dat...

  25. #25

    Standaard

    Voor wie in de buurt van de mediamarkt woont, deze box is daar €69,99

    Sorry hoor, maar wie gaat er nu nog naar de FRS. Als je de auto pakt om naar de dichtbijzijnde medamarkt te gaan ben je na benzine geld nog steeds goedkoper uit

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •