Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 490 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick_h
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan
    Dus luister niet te veel naar die recensenten en ga deze film gewoon zelf bekijken en oordeel dan zelf.
    Jij hebt toch ook een recensie gegeven? Moeten we dan ook niet naar jou luisteren.

    Dana Linssen (hoofd filmredatie NRC en hoofdredacteur Filmkrant) gaf de film overigens een zeer positieve recensie.

    http://www.nrc.nl/kunst/article385738.ece
    Klopt, maar je snapt heus wel wat ik bedoel :wink:

  2. #252

    Standaard

    Om 20.20 uur vanavond ga ik lekker genieten in MustSee Delft! Ooh wat heb ik hier een zin in, zeker na helemaal lekker gemaakt te zijn door de andere forumers hier.. NU maar hopen dat de verwachtingen niet al te hoog zijn geworden..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  3. #253

    Standaard

    Vermakelijke film gezien, deel 3 kan erg interessant worden [spoiler:0c6580877e]met de comebacks van Barbossa en Captain Jack Sparrow. :wink:[/spoiler:0c6580877e]

    Johnny Depp IS weer gewoon Captain Jack Sparrow. Geweldig hoe hij deze rol speelt.

    Lust voor het oog vond ik de CGI. Heel netjes gedaan. Vond vooral Squidward, ehh.. Davy Jones, erg gaaf uitzien.

    Keira Knightly was weer een plaatje om te zien, alleen vond ik haar in dit deel eigenlijk een nietszeggende rol spelen. Vond haar ook wel beetje irritant in die scene op het strand waar ze maar zat te blèren...

    Eerste film vond ik toch beter, vanwege het verhaal vind ik.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #254

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Niet te hard klagen hè beste Nederlanders. In België moeten we nog tot 2 augustus wachten om POTC 2 te zien!

    (eigenlijk een beetje goed nieuws, anders moest ik mijn vakantie weeral herplannen in functie van)
    Wegens succes van POTC 2 word de film een week vroeger vertoond in Belgie, dus POTC 2 is in Belgie te zien vanaf 26 juli ipv 2 augustus
    Yes!!!! Bron?
    jaja ik was in kinepolis hasselt en die datum stond ook onder de poster 8)

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Voor mij is deze film trilogy het avonturenspektakel van onze tijd, een spektakel van het Indiana Jones niveau, waarin dit deel rustig in een zin genoemd kan worden met Raiders of the Lost Ark en/of de Empire Strikes Back.


    Serieus: dit op het niveau van ESB en Raiders zetten staat gelijk aan beweren dat Jan Kromkamp van het niveau Diego Maradona is :P

    En als dit 'het spektakel van onze tijd' is....dan hoop ik dat meneer Ford snel zn Fedora op gaat zetten....

    (Just my 2 cents)

  7. #257

    Standaard

    Ik vind Pirates ook niet op hetzelfde niveau van de OUDE Star Wars en met name ESB, maar Indiana Jones kan ik wel goed inkomen. Het enige verschil is dat er in Pirates veel zee in voor komt, humor, actie e.d. zijn wel van hetzelfde niveau, althans in mijn ogen dan.

    Ik wil graag Indy 4 zien, maar of de wereld zit te wachten met Ford, zijn fedora en zijn rolator.... :wink:

  8. #258

    Standaard

    Heb deel 2 gisteren in de Pathé op Schouwburgplein gezien en ik vond er werkelijk helemaal niets aan. Dat al die gekke figuren erin zouden zitten wist ik natuurlijk al maar het is allemaal ZO overdreven uitgevoerd. De zogenaamde grappen vond ik niet eens leuk meer en na 5 rum grappen snappen we het geintje wel toch?

    Nu mag het een zogenaamde popcorn film zijn, maar ik heb gisterenavond toch heel wat popcorn op, maar de film werd er helaas niet beter op! Elke keer zei ik tegen mezelf tijdens de film "straks word hij vast beter", maar hier ben ik na een uur maar mee gestopt aangezien het constant op het zelfde niveau blijft hangen.

    De mensen bij ons in de zaal moesten werkelijk overal om lachen terwijl het gewoon niet eens grappig was. Zelfs bij de "spannende" momenten begon iedereen te schateren van het lachen. Tsja, je kan het ook overdrijven niet? Johnny was langena niet zo sterk als in deel 1 en hij werd eerder irritant als echt grappig. Nu kan dit natuurlijk aan het matige script gelegen hebben en wilde de makers gewoon teveel van het goede.

    Deel 1 ging bij wijze van rechtsaf, en deel 2 gaat zonder pardon keihard linksaf. Goed ieder z'n smaak, maar deze film is niets voor mij. Ik doe alsof ik deze film nooit gezien heb en ik ga terugdenken aan de goede oude tijd van The Black Pearl.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie

    De mensen bij ons in de zaal moesten werkelijk overal om lachen terwijl het gewoon niet eens grappig was. Zelfs bij de "spannende" momenten begon iedereen te schateren van het lachen. Tsja, je kan het ook overdrijven niet?
    dat ligt dan toch echt eerder aan de mensen in de zaal dan aan de film. Mesnen die overal (keihard ) om lachen, terwijl er niets te lachen valt moeten ze sowieso wat doen :x
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie

    De mensen bij ons in de zaal moesten werkelijk overal om lachen terwijl het gewoon niet eens grappig was. Zelfs bij de "spannende" momenten begon iedereen te schateren van het lachen. Tsja, je kan het ook overdrijven niet?
    dat ligt dan toch echt eerder aan de mensen in de zaal dan aan de film. Mesnen die overal (keihard ) om lachen, terwijl er niets te lachen valt moeten ze sowieso wat doen :x
    Ga dan gewoon niet naar de bioscoop en wacht tot de dvd uit is dan heb je daar geen last van.

    Persoonlijk irriteert het me totaal niet als mensen hard moeten lachen. Laat ze toch lekker hun lol hebben. Ga er naartoe voor de film wat kunnen de andere mensen me in de zaal nou schelen.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie

    De mensen bij ons in de zaal moesten werkelijk overal om lachen terwijl het gewoon niet eens grappig was. Zelfs bij de "spannende" momenten begon iedereen te schateren van het lachen. Tsja, je kan het ook overdrijven niet?
    dat ligt dan toch echt eerder aan de mensen in de zaal dan aan de film. Mesnen die overal (keihard ) om lachen, terwijl er niets te lachen valt moeten ze sowieso wat doen :x
    Ga dan gewoon niet naar de bioscoop en wacht tot de dvd uit is dan heb je daar geen last van.

    Persoonlijk irriteert het me totaal niet als mensen hard moeten lachen. Laat ze toch lekker hun lol hebben. Ga er naartoe voor de film wat kunnen de andere mensen me in de zaal nou schelen.
    ik heb er ook geen problemen mee als het echt grappig is. Maar je hebt ook heel vaak mensen die bij een treurige scene (niet in deze film maar in t algemeen) gaan zitten lachen. Daar irriteer ik me echt aan. Ik hoef toch niet op de dvd te wachten en thuis te blijven omdat zij zo nodig de bios ervaring van anderen moeten verpesten. Uiteraard: bij een film als deze, die ik gisteren zag in een compleet uitverkochte zaal zag, heb ik er geen problemen mee
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie

    De mensen bij ons in de zaal moesten werkelijk overal om lachen terwijl het gewoon niet eens grappig was. Zelfs bij de "spannende" momenten begon iedereen te schateren van het lachen. Tsja, je kan het ook overdrijven niet?
    dat ligt dan toch echt eerder aan de mensen in de zaal dan aan de film. Mesnen die overal (keihard ) om lachen, terwijl er niets te lachen valt moeten ze sowieso wat doen :x
    Ga dan gewoon niet naar de bioscoop en wacht tot de dvd uit is dan heb je daar geen last van.

    Persoonlijk irriteert het me totaal niet als mensen hard moeten lachen. Laat ze toch lekker hun lol hebben. Ga er naartoe voor de film wat kunnen de andere mensen me in de zaal nou schelen.
    Thuisbioscoop FTW!

    Wat hier genoemt wordt is voor mij een van de redenen om er eentje aan te schaffen .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Citaat Oorspronkelijk gepost door dunedain
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie

    De mensen bij ons in de zaal moesten werkelijk overal om lachen terwijl het gewoon niet eens grappig was. Zelfs bij de "spannende" momenten begon iedereen te schateren van het lachen. Tsja, je kan het ook overdrijven niet?
    dat ligt dan toch echt eerder aan de mensen in de zaal dan aan de film. Mesnen die overal (keihard ) om lachen, terwijl er niets te lachen valt moeten ze sowieso wat doen :x
    Ga dan gewoon niet naar de bioscoop en wacht tot de dvd uit is dan heb je daar geen last van.

    Persoonlijk irriteert het me totaal niet als mensen hard moeten lachen. Laat ze toch lekker hun lol hebben. Ga er naartoe voor de film wat kunnen de andere mensen me in de zaal nou schelen.
    Thuisbioscoop FTW!

    Wat hier genoemt wordt is voor mij een van de redenen om er eentje aan te schaffen .
    als ik de plaats er voor had...

    Nou, gisteren dus gezien en dit is mijn mening , ff gekopieerd van een ander forum :P

    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
    Wat een geweldige film! Deel 1 vond ik al geweldig, deze vond ik nog veel beter. Beter, mooier, groter. Alles wat de eerste film zo kenmerkte, wordt hier nog eens over gedaan. Maar dan beter. Nog grotere en mooiere sets, mooiere aankleding, betere soundtrack en prachtige effecten.
    Met alle minpunten die ik in zoveel recensies las (te lang, te saai en te veel personages die ze erin willen proppen) ben ik t roerend oneens. De film duurt inderdaad wel lang, maar dat merk je niet. Hij is voorbij voordat je er erg in hebt. Sommige scenes zijn misschien wat lang gerekt of zelfs onnodig, maar nergens wordt dit irritant. Saai is ie al helemaal niet, heb me geen seconde verveelt. Ook met de kritiek dat er teveel personages in zitten gepropt ben ik `t oneens, vond ik helemaal niet irritant of storend. Ook het feit dat de grote climax uit blijft vind ik een dom argument: het lijkt me nogal logisch aangezien volgend jaar deel 3.
    Het acteerwerk is wederom dik in orde, met een geweldige Johnny Depp. Maar de man die hier de show steelt is toch Bill Nighy met een sublieme vertolking van Davy Jones.
    Echt zo`n film die je meteen na afloop nog een keertje wilt gaan kijken, eentje waarbij je de van begin tot eind met een grote smile op gezicht van zit te genieten.
    Dead Man`s Chest kan met recht de zomer blockbuster worden genoemd.
    Roll on "At World`s End"!

    Mijn Cijfer: 9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #264
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Even een vraagje. Zitten er ook weer scènes in, net als deel 1, waar de piraten, weer skeletten worden? Als ze in het maanlicht komen?

  15. #265

    Standaard

    Pieter.. [spoiler:8ef06738f0] Als je deel 1 hebt gezien, is het je dan niet opgevallen dat de vloek wordt opgeheven? [/spoiler:8ef06738f0]
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Pieter.. [spoiler:08cb0b0230] Als je deel 1 hebt gezien, is het je dan niet opgevallen dat de vloek wordt opgeheven? [/spoiler:08cb0b0230]
    Is het jou opgevallen dat er na de aftiteling bij deel 1 nog een stukje komt waarin [spoiler:08cb0b0230]het aapje een munt uit de kist pakt, onsterfelijk word, en op Barbossa afspringt?[/spoiler:08cb0b0230]
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  17. #267

    Standaard

    Hehe, als je het zo bekijkt eigenlijk wel een beetje een domme vraag ja .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scriptkiddie
    Heb deel 2 gisteren in de Pathé op Schouwburgplein gezien en ik vond er werkelijk helemaal niets aan. Dat al die gekke figuren erin zouden zitten wist ik natuurlijk al maar het is allemaal ZO overdreven uitgevoerd. De zogenaamde grappen vond ik niet eens leuk meer en na 5 rum grappen snappen we het geintje wel toch?

    Nu mag het een zogenaamde popcorn film zijn, maar ik heb gisterenavond toch heel wat popcorn op, maar de film werd er helaas niet beter op! Elke keer zei ik tegen mezelf tijdens de film "straks word hij vast beter", maar hier ben ik na een uur maar mee gestopt aangezien het constant op het zelfde niveau blijft hangen.

    De mensen bij ons in de zaal moesten werkelijk overal om lachen terwijl het gewoon niet eens grappig was. Zelfs bij de "spannende" momenten begon iedereen te schateren van het lachen. Tsja, je kan het ook overdrijven niet? Johnny was langena niet zo sterk als in deel 1 en hij werd eerder irritant als echt grappig. Nu kan dit natuurlijk aan het matige script gelegen hebben en wilde de makers gewoon teveel van het goede.

    Deel 1 ging bij wijze van rechtsaf, en deel 2 gaat zonder pardon keihard linksaf. Goed ieder z'n smaak, maar deze film is niets voor mij. Ik doe alsof ik deze film nooit gezien heb en ik ga terugdenken aan de goede oude tijd van The Black Pearl.

    Scriptkiddie: AMEN to that!
    Ik heb aan jouw verhaal niks toe te voegen, ik vind dat je 100% gelijk hebt hierin!
    Hij viel mij ook vies tegen, zonde hoor..

  19. #269
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Och ja, da's waar ook. Een beetje dom ja. Zal wel de enthousiasme zijn... . Ik moet deze film gewoon zien in bios.
    En Bono_Aloys: Nee dat stukje heb ik nog niet gezien. Ik kijk nauwlijks de aftiteling af van films. Zal het meteen even doen.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Pieter.. [spoiler:34790e889e] Als je deel 1 hebt gezien, is het je dan niet opgevallen dat de vloek wordt opgeheven? [/spoiler:34790e889e]
    Is het jou opgevallen dat er na de aftiteling bij deel 1 nog een stukje komt waarin [spoiler:34790e889e]het aapje een munt uit de kist pakt, onsterfelijk word, en op Barbossa afspringt?[/spoiler:34790e889e]
    [spoiler:34790e889e] En het aapje in deel 2 ook nog wel een skelet is in maanlicht, maar de rest niet.. [/spoiler:34790e889e]
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Pieter.. [spoiler:8f0c9e04aa] Als je deel 1 hebt gezien, is het je dan niet opgevallen dat de vloek wordt opgeheven? [/spoiler:8f0c9e04aa]
    Is het jou opgevallen dat er na de aftiteling bij deel 1 nog een stukje komt waarin [spoiler:8f0c9e04aa]het aapje een munt uit de kist pakt, onsterfelijk word, en op Barbossa afspringt?[/spoiler:8f0c9e04aa]
    [spoiler:8f0c9e04aa] En het aapje in deel 2 ook nog wel een skelet is in maanlicht, maar de rest niet.. [/spoiler:8f0c9e04aa]
    Daarom [spoiler:8f0c9e04aa]vind Captain Sparrow het zo leuk om op het aapje te schieten kan toch niet dood[/spoiler:8f0c9e04aa]
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  22. #272
    grandmasterd
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    ARrrrrrrr me maties! Net gezien en het is echt een swasbuckling adventure van mega proporties Voor mij nog vele malen beter dan deel 1, en die vond ik al zo vet. Maar echt, superlatieven schieten te kort voor de overdosis fun en entertainment in deze film. De film kenmerkt zich met de PERFECT balans tussen avontuur, comedy, actie, romantie en pure HORROR! Voor mij is deze film trilogy het avonturenspektakel van onze tijd, een spektakel van het Indiana Jones niveau, waarin dit deel rustig in een zin genoemd kan worden met Raiders of the Lost Ark en/of de Empire Strikes Back. De twee en half uur vliegen voorbij en het einde laat je schreeuwend achter.

    Cijfer: 9/10
    Excuse me ?

    Om Raiders of the Lost Ark en ESB met dit in 1 zin te noemen is als vloeken in de kerk,

    Pirates of the carribean is wel vermakelijk maar Niet van dat niveau
    dit is gewoon een lachertje!

    Als ik de overdreven trailer alleen al zie Wil ik deze film niet eens meer zien

  23. #273

    Standaard

    Ben gisteravond geweest en vond de film echt super. Heb me geen moment verveeld. Enige nadeel, en dat zeiden jullie al, is dat de film abrupt eindigt met een giga cliffhanger.

    [spoiler:8e66ef05a0]Dat dat aapje leeft snap ik, die is nooit gedood, maar hoe kan Barbosa weer leven, aangezien hij echt een kogel door zn hart kreeg[/spoiler:8e66ef05a0] Dat zullen we volgend jaar mei wel te weten komen. Kan nu al niet meer wachten

    Ben naar de Kuip in Rdam geweest. wat een k*t bios zeg. Ik ga der altijd naartoe, maar vroeger kreeg je bij je reservering vaste plekken aangewezen, maar daar doen ze dus niet meer aan. De film was helemaal uitverkocht en we stonden ook al redelijk achteraan. En je weet hoe Nederlanders zijn, als een stelletje gekken naar binnen rennen voor een goed plekkie. Ik zat dus op rij 6 en kon maar net het scherm zien zonder mn hoofd te bewegen. De film begon om 21.00 uur en om 21.00 ging de zaal pas open. Toen de helft van de zaal pas zat, gingen de lichten al uit en begonnen de reclames al. Wacht dan even tot iedereen zit, zodat er niet telkes iemand voor je beeld loopt. Wat een afgang zeg, maar dat mocht de pret van de film niet drukken.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Ben naar de Kuip in Rdam geweest. wat een k*t bios zeg. Ik ga der altijd naartoe, maar vroeger kreeg je bij je reservering vaste plekken aangewezen, maar daar doen ze dus niet meer aan. De film was helemaal uitverkocht en we stonden ook al redelijk achteraan. En je weet hoe Nederlanders zijn, als een stelletje gekken naar binnen rennen voor een goed plekkie. Ik zat dus op rij 6 en kon maar net het scherm zien zonder mn hoofd te bewegen. De film begon om 21.00 uur en om 21.00 ging de zaal pas open. Toen de helft van de zaal pas zat, gingen de lichten al uit en begonnen de reclames al. Wacht dan even tot iedereen zit, zodat er niet telkes iemand voor je beeld loopt. Wat een afgang zeg, maar dat mocht de pret van de film niet drukken.
    Dit komt omdat pathe sinds kort zo'n fijn nieuwe computersysteem heeft Toen ik er naar vroeg vertelde de vrouw mij doodleuk dat deze plaatsreservering niet aankan en zodoende steeds crashte. En dit heb ik meegemaakt bij X3. Sta je een uur in de rij is je reservering niet doorgekomen en waren de kaartjes al op. Auch!

  25. #275

    Standaard

    Hij viel mij ook tegen. Een stuk minder dan deel 1 maar zeker nog wel de moeite van het kijken waard. 7.3/10

Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •