Pagina 16 van 20 EersteEerste ... 6121314151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 490 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Die speelde toch ook in Exorcist : the beginning ?
    klopt!
    Verder zat hij volgens mij in oa.: Ronin & King Arthur, goede acteur inderdaad!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Die speelde toch ook in Exorcist : the beginning ?
    Onze eigen anthonie kamerling ook

    haha nee die skarsgard vind ik altijd goed, perfect supporting actor

    Zijn er al wat meer dingen bekend over deeltje 3?I CANT WAIT


  3. #378

    Standaard

    Wat mij opvalt inderdaad, is dat er een aantal mensen zijn die deze film helemaal prut vinden. Heb ik maar 1 antwoord op. nooit meer naar dit soort films gaan en lekker bij je eigen genre blijven. Ikzelf ga puur voor het vermaak en mischien raar een film moet voor mij sfeer hebben. Deze film bied dat beide en of het verhaal dan niet helemaal klopt of dat de heer Depp mischien een rol speelt die niet zo bijzonder is als in zijn andere films is voor mij niet zo belangrijk. Ik heb alles van Depp gezien en waardeer zijn rollenkeus enorm. Ik kan mij echter voorstellen dat Sparrow voor Johhny ook een uitdaging is om te spelen. Natuurlijk wordt de film door disney gemaakt en daarom blijft het in sommige gevallen hinken op twee uitersten , namelijk enerzijds een bloedorstige piratenfilm en daarnaast toch voor 12 jaar en ouder. Dus wel gore scenes en piraten maar niet te veel bloed. Ik vond de humor best wel vermakelijk, niet zoveel als in deel 1 maar toch. Ik zie dit deel net zo als het tweede deel in LOTR als een opstap naar het laatste deel. En wie weet is dat weer helemaal af en hebben we ook niet meer te maken met een open eind.
    En mischien komt er ooit nog eens een DC voor 16 jaar en ouder met een wat meer samenhangend verhaal.

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    Het valt me wel steeds op dat er elke keer hetzelfde comentaar komt op hollywood en big-budget films. Elke keer dezelfde argumenten en het eindeloze gezeur over ''het verhaal'' wat zinloos, nutteloos, niets-betekenend, saai of rommelig zou zijn....

    Brighten up people!
    heb de film gewoon op zichzelf bekeken en beoordeeld hoor en er staan bij mij genoeg hollywood big-budget films in m'n kast dus bespaar me je 'alles over een kam scheren' cliche verhaal aub...
    Helaas begrijp je me verkeerd... Ik heb het niet zozeer over de films maar juist over het commentaar. Begrijp me goed, ieder z'n eigen mening maar ik ben benieuwd naar de echt goed onderbouwende kritieken die voor de film zelf gelden, daar hoor ik vaak bij dit ''soort'' films dezelfde commentaren.

    Ik hoop zo iets duidelijker te zijn. En btw: ik probeer niemands mening aan te vallen.
    Tjah bij deze film in het big budget, popcorn, all for the action, hersenloos wegkijken genre (of hoe je het ook wilt noemen) trok ik gewoon bijna elk aspect erg slecht... Gewoon in 1 woord een zooitje. En voor de rest verwijs ik je toch graag naar een heleboel posts hierboven waarin ik me uitliet en de kritieken betroffen toch echt de film zelf (dus helaas, ik begrijp je vast verkeerd maar ik hoop dat je mij begrijpt )
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap Poot
    Wat mij opvalt inderdaad, is dat er een aantal mensen zijn die deze film helemaal prut vinden. Heb ik maar 1 antwoord op. nooit meer naar dit soort films gaan en lekker bij je eigen genre blijven.
    Ehm....dit is juist mijn genre....kun je nagaan....

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Die speelde toch ook in Exorcist : the beginning ?
    klopt!
    Verder zat hij volgens mij in oa.: Ronin & King Arthur, goede acteur inderdaad!
    En natuurlijk ook Dogville.

    Ontopic:

    Waarom wordt deze film vergeleken met Star Wars en Indiana Jones? Ik volg de vergelijkingen niet helemaaal.

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Die speelde toch ook in Exorcist : the beginning ?
    klopt!
    Verder zat hij volgens mij in oa.: Ronin & King Arthur, goede acteur inderdaad!
    En natuurlijk ook Dogville.

    Ontopic:

    Waarom wordt deze film vergeleken met Star Wars en Indiana Jones? Ik volg de vergelijkingen niet helemaaal.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Voor mij is deze film trilogy het avonturenspektakel van onze tijd, een spektakel van het Indiana Jones niveau, waarin dit deel rustig in een zin genoemd kan worden met Raiders of the Lost Ark en/of de Empire Strikes Back.
    Cijfer: 9/10
    Ik zei het al eerder: deze vergelijking is hetzelfde als zeggen dat het Wuppielied in 1 adem met het complete werk van Mozart genoemd mag worden.

  8. #383

    Standaard

    Jij noemt die namen toch ook een paar keer in jouw bericht.

    Sparrow heeft wat mij betreft 10 keer meer 'X-Factor' dan indiana Jones.

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Jij noemt die namen toch ook een paar keer in jouw bericht.

    Sparrow heeft wat mij betreft 10 keer meer 'X-Factor' dan indiana Jones.
    Dat mag duidelijk zijn.

    Naar mijn mening:

    Johnny Depp>>>Harrison Ford

    Jack Sparrow>>>Indiana Jones

    Ieder zn mening natuurlijk.Heb het btw niet over vergelijkingen tussen de franchises. Das pas te beoordelen na natuurlijk het derde deel en of de POTC-trilogy nog net zoveel impact heeft over een paar jaar.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Jij noemt die namen toch ook een paar keer in jouw bericht.
    Klopt, nav dat eerdere bericht

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap Poot
    Wat mij opvalt inderdaad, is dat er een aantal mensen zijn die deze film helemaal prut vinden. Heb ik maar 1 antwoord op. nooit meer naar dit soort films gaan en lekker bij je eigen genre blijven. Ikzelf ga puur voor het vermaak...
    Onzin. Is het niet wat kortzichtig om bij een mindere mening over 'Dead Man's Chest' te concluderen dat het iemands genre niet zou zijn? 'k Heb het persoonlijk wel voor deftig gemaakte avonturenfilms die een perfecte balans vinden tussen humor, actie en inderdaad, avontuur.

    En ook ik ben met het idee gegaan prima vermaakt te worden. En ik heb me vermaakt! Was het effectief een deftige film? Neen. Dat vond ik niet. De meest opgenoemde kritieken duiken ook niet zomaar op, er rammelt teveel aan dit vervolg. Is het deftige cinema (zoals wij dat hier zeggen) ? Absoluut. Pirates 2 heeft genoeg in huis om een bioscoopbezoek waard te zijn. Maar dat wil niet zeggen dat de mindere kanten genegeerd moeten worden.

    Mijn mening over de film zelf volgt nog wel.

  12. #387

    Standaard

    zaterdag de film gezien. Ik had bewust geen recensie of trailers bekeken.

    Mijn idee is dat dit deel gelijk of zelfs wel beter is dan deel 1.
    Wat 'n avontuur zeg
    Ik zit nu nog bij te komen. Wat een avontuur actie, humor, en 'n vleugje romantiek. Hij duurt rijm 2,5 uur en heeft me geen minuut verveeld.
    Ik zou zeggen voor wie nog gaat kijken "Enjoy the ride"

    Vooral de rol van Davy Jones door Bill Nighy (Viktor in Underworld) is prachtig

    Als cijfer geef ik een 9+

    Let op dat je blijft zitten tot na de aftiteling :wink:
    I'll be back...

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boyke_2002
    Let op dat je blijft zitten tot na de aftiteling :wink:
    Shit, dus toch!? Dat heb ik dan gemist, ik was nog aan het denken of er net zoals bij deel I weer iets te zien was na de credits. Ik wilde wel wachten maar had ook geen zin om alleen naar een aftiteling van een kleine 10 min(?) ofzo te gaan zitten kijken want m`n gezelschap liep al meteen de zaal uit.

    Wat was er te zien dan? [spoiler:62709df135]Ik vermoed iets over het lot van Jack Sparrow die zich in de pens van de kraken bevindt ofzo? 8) [/spoiler:62709df135]
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  14. #389

    Standaard

    Keira Knightly's ontblote Dead Man's Chest

    of

    Geen idee.

  15. #390

    Standaard

    Ga morgen in Metropolis Antwerpen

  16. #391

    Standaard

    Wat was er te zien dan? [spoiler:977f81c4f8]Ik vermoed iets over het lot van Jack Sparrow die zich in de pens van de kraken bevindt ofzo? 8) [/spoiler:977f81c4f8]
    Als ik het goed onthouden heb, heb het zelf ook niet gezien alleen gelezen [spoiler:977f81c4f8] zit de hond op de troon terwijl hij word aanbeden door de inboorlingen [/spoiler:977f81c4f8]

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap Poot
    Wat mij opvalt inderdaad, is dat er een aantal mensen zijn die deze film helemaal prut vinden. Heb ik maar 1 antwoord op. nooit meer naar dit soort films gaan en lekker bij je eigen genre blijven. Ikzelf ga puur voor het vermaak...
    Onzin. Is het niet wat kortzichtig om bij een mindere mening over 'Dead Man's Chest' te concluderen dat het iemands genre niet zou zijn? 'k Heb het persoonlijk wel voor deftig gemaakte avonturenfilms die een perfecte balans vinden tussen humor, actie en inderdaad, avontuur.

    En ook ik ben met het idee gegaan prima vermaakt te worden. En ik heb me vermaakt! Was het effectief een deftige film? Neen. Dat vond ik niet. De meest opgenoemde kritieken duiken ook niet zomaar op, er rammelt teveel aan dit vervolg. Is het deftige cinema (zoals wij dat hier zeggen) ? Absoluut. Pirates 2 heeft genoeg in huis om een bioscoopbezoek waard te zijn. Maar dat wil niet zeggen dat de mindere kanten genegeerd moeten worden.

    Mijn mening over de film zelf volgt nog wel.
    Mooi geschreven.
    Ik vond de film ook entertainend, en van deze film verwachten dat hij een diepe cinefiele film is, is sowieso verkeerd en onzinnig, maar het is veel te kort door de bocht om kritiek plots af te wimpelen met: blijf bij je eigen genre.
    Nuja, eigenlijk moet ik er niet veel aan toevoegen, mooie post.

  18. #393

    Standaard

    Ik denk dat m,n verwachtingen gewoon te hoog waren,want hij viel me toch wat tegen,zeker in vergelijking met deel 1.Tuurlijk,het is allemaal bigger en bolder maar ook veel rommeliger dan deel 1.Het verhaal schiet gewoon ook te kort om de volle 2 en halve uur te boeien.Depp was natuurlijk weer geweldig,Bloom vond ik nog redelijk maar Knightley vond ik soms gewoon irritant en waarbij ik het gevoel kreeg dat ze meer rond liep voor mooie beeldvulling,Nighy was misschien wel de uitblinker als Davy Jones.Redelijk geslaagde film die toch nog genoeg te bieden heeft om het leuk/genietbaar te maken,maar in de schaduw van deel 1 blijft.7.5/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #394

    Standaard

    Ben naar de premiere geweest, en hij viel mij helaas ook erg tegen. Deel 1 was geweldig, en piraten en avontuur zijn ook helemaal mijn ding. Toch wouden ze teveel met deze film. Had van deel 2 en 3 een film gemaakt en het leek me een stuk beter. Dat stuk met imboorlingen kon wel weg, en de acties waren vaak te wonderbaarlijk. Ik houd het eerst maar bij deel 1.

  20. #395

    Standaard

    de acties waren vaak te wonderbaarlijk. Ik houd het eerst maar bij deel 1.[/quote]


    Het is een fantasy/ avonturen film he :wink:

  21. #396

    Standaard

    Ik vond deel 1 leuker om naar te kijken. Ik had het idee dat deel 2 meer een humor film was geworden met veel erg makkelijke grappen.
    Ondanks dat heb ik me best vermaakt tijdens het kijken van de film en zie ik al best wel uit naar deel 3
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Ga morgen in Metropolis Antwerpen
    Gisteren gezien en ik mag zeggen dat ik me gewoon weer kostelijk heb zitten vermaken met deze film. Het verhaal is een geweldig goede mix van actie, humor, emotie en SFX die naar mijn mening toch nog net wat beter zijn dan die van deel 1. Zeker leuk om te zien dat men er geen 3 aparte verhalen van gaat maken maar daadwerkelijk voortborduurt op voorgaande delen. Kijk nu al uit naar deel 3. Deel 2 is voor mij iig dé film van dit jaar tot nu toe

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boyke_2002
    Let op dat je blijft zitten tot na de aftiteling :wink:
    Bij ons was er niks na de aftiteling.
    na aftiteling ging het doek dicht.

  24. #399

    Standaard

    Dan heb je dit gemist:
    http://www.youtube.com/watch?v=A2taLxUdzc8 :wink:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    de acties waren vaak te wonderbaarlijk. Ik houd het eerst maar bij deel 1.

    Het is een fantasy/ avonturen film he :wink:[/quote]

    Dan hoef ik nog niet zulke scenes te verwachten. Het ging namelijk te ver met alles. Ben gek op deze genres, maar je kan ook teveel willen met een vervolgfilm...

Pagina 16 van 20 EersteEerste ... 6121314151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •