Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 490 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Dan heb je dit gemist:
    http://www.youtube.com/watch?v=A2taLxUdzc8 :wink:
    Prachtig stukje
    Have a nice day !

  2. #402

    Standaard

    Gisteren gezien in de gloednieuwe Mustsee bioscoop in de Euroborg te Groningen , en ben ik even blij dat deze bios in mijn stadje zit, want het is echt een verdomd gave bios.

    Veel meer beenruimte dan pathe, VEEL en dan zeg ik nog een keer...VEEL betere geluidskwaliteit, ik werd er echt door overdonderd en dat moet ook in een bios, niet zoals wanneer ik naar pathe ging zoiets had van "nou, is dit nou alles, qua geluid?" het leefde gewoon veel meer, groter en scherper beeld, prima bios.

    De film was erg gaaf ook, absoluut beter dan deel 1, hij was iets 'donkerder" in 2007 het laatste deel, ben erg benieuwd.

  3. #403

    Standaard

    Kvind de 2 films de beste ooit,
    en kheb ergens gelezen dat
    Jack Sparrow een vader zal hebben in het derde deel

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheFlash
    Kvind de 2 films de beste ooit,
    en kheb ergens gelezen dat
    Jack Sparrow een vader zal hebben in het derde deel
    Ja die rol zou vertolkt worden door Keith Richards (Rolling Stones). Ik kijk er alvast naar uit :wink:

  5. #405

    Standaard

    Vond het een goede film, maar op momenten te lang.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #406

    Standaard

    ik vond hem niet zo goed als de eerste, maar toch weel zeer goed. Hij was goed consequent met de eerste film. Alhoewel keira haar huidskleur elke scene verandert :P
    achteraf gezien versta ik wel niet echt wat het hele deel bij die stam daar van nut had, ik ben het zeker al vergeten.
    en die laatste scene, ik ben 8 minuten blijven zitten om een hond te zien, what a let down

  7. #407

    Standaard

    Wat vonden jullie van de "bullet time"?

    Superman Returns had het ook, in RoboCop Prime Directives was dit ook!

    Blijkbaar kunnen ze er niet genoeg van krijgen om dit na te doen van in The Matrix!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  8. #408

    Standaard

    In Superman Returns stoorde het me helemaal niet. De man is tenslotte "faster than a speeding bullet," en hoe dat beter te laten zien dan in bullet-time?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    In Superman Returns stoorde het me helemaal niet. De man is tenslotte "faster than a speeding bullet," en hoe dat beter te laten zien dan in bullet-time?

    Goed argument!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  10. #410

    Standaard

    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest - Gore Verbinski (2006)

    Na het grandioos overschatte eerste deel verwachtte ik eigenlijk niet veel van deze opvolger, maar het tweede deel van de (voorlopige?) trilogie heeft me aangenaam verrast. Het verhaal rammelt langs alle kanten, en op een heerlijke Depp na is het acteerwerk tenenkrommend slecht, maar de schitterend geensceneerde actiescenes (op het onder de visuele effecten bedolven einde na) en de nodige dosis zelfrelativering bezorgen deze film echter dezelfde heerlijke spirit als de klassieke avonturenfilms. Een geslaagd stukje entertainment.

    7/10
    YMDB - Mijn Top 20

    I wouldn't take the advice of a lot of so-called critics on how to shoot a close-up of a teapot.
    David Lean

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    In Superman Returns stoorde het me helemaal niet. De man is tenslotte "faster than a speeding bullet," en hoe dat beter te laten zien dan in bullet-time?

    Goed argument!
    Ik hoop dat je mijn post niet negatief las, beste Wouter van Dis, want bullet time scenes vind ik zeer leuk.

    Zo zie je maar dat het idee ervan, te zien in The Matrix dus, een goed idee was/is want anders zou men dit niet nadoen!

    Oja, in Smallville zijn er ook al bullet times geweest! Zie ook de Look, up in the sky documentaire waarin deze beelden getoond worden!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  12. #412

    Standaard

    Iets anders dan bullet time:

    Wat vonden jullie de grappigste scene in heel de film?

    Voor mij is dit zeker [spoiler:6a2a3c4b3a]de ontsnapping van Jack als hij vastgebonden is aan die soort boomstam. Met al dat fruit er rond, wordt het een brochettestokje en natuurlijk dan zijn salto en dan de val door al die hangbruggen! [/spoiler:6a2a3c4b3a]

    Heb het tussen spoilers gezet voor diegenen die de film nog niet gezien hebben!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  13. #413

    Standaard

    Sorry, dubble post!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  14. #414

    Standaard

    vanmiddag/vanavond gezien in de bios

    Goede film, afgewisseld met leuke humoristische scenes, mooi camerawerk. Depp speelt ook weer de pannen van het dak

    7,5

  15. #415

    Standaard

    ik vond het grappigste wanneer elizabeth die twee van de black peart die ook vervloekt waren in de eerste film achterna gaat en ze ze wil tegen houden en plotseling passeert dat rad waar will norrington en jack aan het vechten zijn. vond ik echt hilarisch.

    ook de meerdere verwijzingen naar de rum. :P

    quick, hide the rum

  16. #416

    Standaard

    De fans mogen gerust zijn, Johnny Depp heeft u niets verborgen gehouden ! Keith Richards, gitarist van de Rolling Stones, wordt inderdaad de vader van Johnny, maar dan... in de volgende Pirates of the Caribbean ! Hij speelt er namelijk de rol van de vader van kapitein Jack Sparrow in Pirates of the Caribbean: At World's End, waarvoor de opnames volgende maand beginnen in Californië. De twee zouden het goed met elkaar moeten kunnen vinden, aangezien Johnny Depp verklaarde dat hij zich op de muzikant inspireerde om de persoonlijkheid van zijn personage vorm te geven.


    http://www.cinenews.be/News.Detail.c...D=5100&lang=nl

  17. #417

    Standaard

    het grappigste vond ik:[spoiler:3ea0edfae5]Toen Jack met die bokaal zand
    op het schip stond, tegen Davy Jones te praten dat hij toen
    van die trap viel [/spoiler:3ea0edfae5]

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheFlash
    het grappigste vond ik:[spoiler:c6601ac3e7]Toen Jack met die bokaal zand
    op het schip stond, tegen Davy Jones te praten dat hij toen
    van die trap viel [/spoiler:c6601ac3e7]
    ja! en als hij dan zegt: where's the thump-thump??

    hihi, de hele zaal moest lachen

  19. #419

    Standaard

    Ik vond Pirates 2 eigenlijk ook een stuk minder dan 1 maar wellicht komt het ook doordat 1 gewoon onverwacht goed was.

    Er spelen gewoon teveel karakters in mee die of niet in de film passen of gewoon niks toevoegen aan het geheel, heel veel grappen waren ook gewoon niet leuk.

    Op zich heb ik me met de actie wel prima vermaakt, maar voor mij was het een "gewoon leuk filmje voor de zaterdagavond" ik denk ook dat ik het bij 1 en 2 laat 3 hoeft van mij niet zo nodig, voor diegenen die hem wel gan zien veel plezier alvast!
    "You were right about me all along, Mr. Kent – I am the villain of the story."

  20. #420

    Standaard

    Deze film boeide me echt niet veel, ik vond hem ook veelste lang duren.
    Maar de special effects en de make-up waren wel te gek.

    Grappigste moment was:
    [spoiler:2fa14efbf6]Jack die in het begin de vogel opblaast[/spoiler:2fa14efbf6]
    Voor de rest heb ik niet veel gelachen..
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Leppink
    Ik vond Pirates 2 eigenlijk ook een stuk minder dan 1 maar wellicht komt het ook doordat 1 gewoon onverwacht goed was.
    dat heb ik dus ook... POTC 1 was gewoon echt vanuit het niets een geweldig grote hit, en je werd ook voor het eerst geintroduceerd aan bijvoorbeeld Jack Sparrow. Captain Barbossa werd geweldig gespeeld door Rush, en de magie die rond de film hing hield echt vast.

    Deel 2 was meer van hetzelfde, en vaak gingen ze ook te ver wat betreft humor. Te vaak dezeflde grappen, en te vaak de moppelende Jack. Daarbij komt nog dat ik de charme van Barbossa miste gedurende de film.

    Voor mij zijn de eerste delen vaak ook het best uit een serie films... puur omdat je voor het eerst bekend gemaakt wordt met de karakters. Denk aan Harry Potter... de eerste film was echt geweldig, en daarna ging het bergafwaarts. Vind alle delen tot nu toe erg goed, maar deel 1 staat nog steeds hoog bovenaan!
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  22. #422

    Standaard

    [spoiler:7dbef4d8f5]Bot van jack sparrow?! :wink:[/spoiler:7dbef4d8f5]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zeeuws Meisje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Dan heb je dit gemist:
    http://www.youtube.com/watch?v=A2taLxUdzc8 :wink:
    Prachtig stukje

  23. #423

    Standaard

    Heb hem dan eindelijk eens gezien , en nu mijn mening....

    Ondanks veel negatieve krietieken vond ik dit absoluut geen vervelende of saaie film, oke er waren misschien veel personages en er was misschien vergezochte of juist geen humor, maar dit heeft mij absoluut niet kunnen storen..
    De film kwam misschien langzaam op gang, maar gaandeweg ben ik er weer ingezogen en heb ik ontzettend van deze film genoten, en na het voor mij niet voorziene 'einde'ben ik alleen nog maar meer gaan watertanden voor de volgende...

    Dit wordt dus en absolute aanschaf en dan maar weer naar detaills gaan kijken....

    op naar mei 2007!!!!!!!!



    :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  24. #424

    Standaard

    Heb deze film nu eindelijk ook gezien...

    Ondanks de (misschien iets te) lange speelduur heb ik erg genoten van deze film. Precies wat je kunt verwachten en wat ik dus ook verwachtte van een Bruckheimer productie; veel kabaal, actie, afgewisseld met de humor van een Disney film en bovendien opnieuw een Johnny Depp in topvorm. Je kunt zien dat hij zeer in z'n element is als Cpt. Jack Sparrow. Ook vond ik de vele kleine verwijzingen naar het eerste deel erg leuk.

    Vergeleken met de eerste film is deze (naar mijn mening) iets donkerder qua sfeer, wat ik wel prettig vind.

    Ik denk dus dat voor mij het enige minpuntje aan deze film is de toch iets te lange speelduur. Het blijft een actievolle film met een scheut humor, maar dan is 2 1/2 uur toch een beetje aan de lange kant (meer de speelduur voor een epos...).

    Al met al kijk ik dus erg uit naar volgend jaar, deel 3!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #425

    Standaard

    Heb genoten van Dead Man's Chest maar vond hem bijlange niet zo leuk en goed als Curse of the Black Pearl. Alles werdte veeel overdreven en ik vond de humor veel kinderachtiger dan in POTC 1.

Pagina 17 van 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •