Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard Iemand ervaring met Rene Bonthuis uit Borne, (marktplaats)

    Graag hoor ik van jullie. Ik vraag dit omdat ik na betaling dvd's niets meer verneem en op ander emailadres doorkrijg dat ik kan betalen enz.... terwijl mijn berichtjes niet meer worden beantwoord.

    Ook bekend onder de naam (waar betaling heen moet : Bonthuis)

  2. #2

    Standaard

    Hey Madelon,

    Ben paar weken geleden ook opgelicht op marktplaats en heb toen contact opgenomen met marktplaats zelf. Ze hebben me toen geholpen ermee door die persoon een paar waarschuwingsmails te sturen vanwege problemen met zijn provider en paar dagen erna lag de dvd in de bus. Dus probeer het eens.

    Veel succes!

    MVG,

    Marlon

  3. #3

    Standaard

    marktplaats
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  4. #4

    Standaard

    Ik vraag altijd iemand zijn adres en vaste telefoonnummer voordat ik via marktplaats handel. Als iemand dat niet geeft doe ik geen zaken.
    Co-StarTrader

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Ik dus normaal ook, dit is de eerste keer dat ik het vergeten was!! Zal je altijd zien!!!!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    marktplaats
    jouw favo site :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    marktplaats
    jouw favo site :wink:
    inderdaad!!!
    maar ik moet toegeven: ik kan het niet laten en verkoop toch weer dvd's via marktplaats want ja zeg nu zelf, dvd's die ik hier op dit forum niet kwijtraak, raak ik daar meestal wel kwijt :wink:
    je moet toch iets, maar ik hou wel alles in de gaten daaro
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    marktplaats
    jouw favo site :wink:
    inderdaad!!!
    maar ik moet toegeven: ik kan het niet laten en verkoop toch weer dvd's via marktplaats want ja zeg nu zelf, dvd's die ik hier op dit forum niet kwijtraak, raak ik daar meestal wel kwijt :wink:
    je moet toch iets, maar ik hou wel alles in de gaten daaro
    idd ik ook wel hoor, alleen veel mensen die doen alsof ze serieuze interesse hebben en dan niks van zich laten horen
    maar mijn ps2 spellen raak ik daar wel kwijt :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    marktplaats
    jouw favo site :wink:
    inderdaad!!!
    maar ik moet toegeven: ik kan het niet laten en verkoop toch weer dvd's via marktplaats want ja zeg nu zelf, dvd's die ik hier op dit forum niet kwijtraak, raak ik daar meestal wel kwijt :wink:
    je moet toch iets, maar ik hou wel alles in de gaten daaro
    idd ik ook wel hoor, alleen veel mensen die doen alsof ze serieuze interesse hebben en dan niks van zich laten horen
    maar mijn ps2 spellen raak ik daar wel kwijt :wink:
    ja en domme vragen stellen zoals regio1: is die nederlands ondertiteld?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  10. #10

    Standaard

    marktplaatsis eigenlijk alleen goed om grote dingen te verkopen, die de koper zelf moet afhalen...
    verder vertrouw ik het niet erg, gezien de diverse ervaringen die ik er over hoor, en lees...
    jammer eigenlijk
    Live Long and Prosper

  11. #11
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Ach ik heb veel goede ervaringen hoor! Maar ja de slechte verpesten het voor de goede.
    gelukkig doet Marktplaats met deze meldingen tegenwoordig wat!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    marktplaats
    jouw favo site :wink:
    inderdaad!!!
    maar ik moet toegeven: ik kan het niet laten en verkoop toch weer dvd's via marktplaats want ja zeg nu zelf, dvd's die ik hier op dit forum niet kwijtraak, raak ik daar meestal wel kwijt :wink:
    je moet toch iets, maar ik hou wel alles in de gaten daaro
    idd ik ook wel hoor, alleen veel mensen die doen alsof ze serieuze interesse hebben en dan niks van zich laten horen
    maar mijn ps2 spellen raak ik daar wel kwijt :wink:
    ja en domme vragen stellen zoals regio1: is die nederlands ondertiteld?
    ja of soms vragen ze wat nl subs betekenen, maar het is gewoon irritant als je denkt een serieuze koper te hebben gevonden, je de advertentie aanpast en die eikels laten niks meer van zich horen,grrrr
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #13

    Standaard

    Over het algemeen heb ik nooit klachten gehad over marktplaats, maar een keer ben ik bedrogen (ging om 6,56 dus zo'n drama is het niet) en toen ik toen naar martkplaats mailde zeiden ze me dat hun niks deden voordat ik aangifte had gedaan bij de politie
    Maar voor verkopen werkt het wel goed, met name doordat mensen daar niet aan prijzenvergelijken doen en je zo wel heel gemakkelijk winst kan maken :wink:

  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Marktplaats heeft de gegevens van deze persoon van de site verwijderd (alle advertenties). Ik ben blij dat ze tegenwoordig hun policy dus hebben veranderd.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madelon
    Marktplaats heeft de gegevens van deze persoon van de site verwijderd (alle advertenties). Ik ben blij dat ze tegenwoordig hun policy dus hebben veranderd.
    mooi, maar daarmee heb je nog steeds geen dvd's of je geld terug
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Kreeg vandaag 2 discs binnen gekopieerd!! Een van superslechte kwaliteit (omdat ik had gedreigd met aangifte) dus geef deze heer nog een paar dagen om geld terug te storten anders doe ik aangifte of het helpt of niet.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madelon
    Kreeg vandaag 2 discs binnen gekopieerd!! Een van superslechte kwaliteit (omdat ik had gedreigd met aangifte) dus geef deze heer nog een paar dagen om geld terug te storten anders doe ik aangifte of het helpt of niet.
    Kun je hem niet alleen voor diefstal, maar ook voor oplichting en het verspreiden van illegale kopiëen aangeven

  18. #18
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Precies!!!!

  19. #19

    Standaard

    Ik zit met een zelfde soort probleem,

    Ik heb € 30,50 voor 2 Friends series aan ene PATRICK VAN UNEN uit Hilversum, maar eerst zegt ie dat ie geen betaling ontvangen heeft, als ik hem dan een jpg-je van mn rabobankieren stuur zegt ie opeens dat ie ze opgestuurd heeft [1,5 week geleden nu] en vervolgens hoor ik niks meer van hem.

    Ik heb na jullie reacties op het topic van Madelon ook contact opgenomen met Marktplaats, misschien dat het iets oplevert.

    Is er iemand van jullie die deze figuur kent [of is??]

    Alvast bedankt voor de hulp!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  20. #20
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Zijn huisadres is gewoon te vinden in de telefoongids met het mobiele nummer dat op marktplaats staat. Hij heeft ook maar een advertentie, dus een rasoplichter zal dit niet zijn. Verder heb ik je een pm verzonden.

  21. #21

    Standaard

    Wat zijn er toch een boel oplichters voor een paar centen...pak het dan groots aan denk ik maar 8).

  22. #22
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Tja maar het "voordeel" is dat mensen minder snel aangifte doen en er dus niets gebeurt. De mensen die door deze persoon in de zeik zijn genomen hebben zoiets nou ja ik heb nu een kopie ben al blij met wat! ik laat het erbij zitten.
    Makkie dus......

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Wat zijn er toch een boel oplichters voor een paar centen...pak het dan groots aan denk ik maar 8).
    marktplaats is idd vervelend om mee te handelen, ben nu zelf opgelicht voor eur 15,- maar kan om een bepaalde reden geen aangifte doen, bovendien ben ik zijn mailadres kwijt maar heb wel zijn girorekening.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    Wat zijn er toch een boel oplichters voor een paar centen...pak het dan groots aan denk ik maar 8).
    marktplaats is idd vervelend om mee te handelen, ben nu zelf opgelicht voor eur 15,- maar kan om een bepaalde reden geen aangifte doen, bovendien ben ik zijn mailadres kwijt maar heb wel zijn girorekening.
    Misschien kun je proberen naar de bank te bellen om te vragen of ze de overboeking ongedaan kunnen maken. Destijds ging het bij de SNS-bank niet. Hopelijk bij de Postbank wel.

    Veel succes!

  25. #25

    Standaard

    nee als je zelf een overboeking doet kan de bank die niet ongedaan maken, een automatische incasso wel.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •