Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Final Destination [DVD]

    Final Destination [DVD]



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wat is deze film goed!!! Niet alleen de film zelf maar ook het beeld en geluid. In 1 woord perfect!! En dan de extra's, om van te smullen!! Zo hoort een DVD in elkaar te zitten.

    Dan de film zelf......laten we gewoon zeggen dat ik van begin tot eind aan de buis gekluisterd zat, zo spannend was ie en ik heb me af en toe echt kapot geschrokken! Wat een heerlijk gevoel in je maag is dat zeg, pffffffff

    Wat mij betreft verbleken al die andere soortgelijke films (Scream, I know what you did last summer, etc.) met deze.

    Een absolute MUST SEE!

  3. #3

    Standaard

    Hij is inderdaad erg goed! Heb em nu denk ik zo'n 8 keer gezien bij elkaar en ongelooflijk, wat een goeie schrikmomenten

  4. #4

    Standaard

    inderdaad heb em ook... Zeer goede film! Spannend van begin tot einde!!

  5. #5

    Standaard Waarom met zulke rotfilms vergelijken?

    deze film is echt een aanrader. ik snap niet waarom de recensent deze film vergelijkt met zoiets als scream. het plot mag dan wat vergezochter zijn bij scream, voor mij is het een beetje te vergezocht. het is nl bij scream het geval dat het plot té ongeloofwaardig is.

    bovendien is het schrikniveau bij scream veel lager. in de bioscoop zat ik bij deze film gewoon een keer te gillen van schrik. nu thuis krijg ik inderdaad ook dat vreemde gevoel in mijn maag...

    al met al vind ik dat de recensent de film een beetje onderschat maar hij heeft gelijk in het feit dat de extra's, het beeld en het geluid verder TOP zijn! een must have wat mij betreft hoor!!!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  6. #6

    Standaard FD

    Je moet Final Destination niet gaan kijken als je bijna gaat vliegen Vond hem ook wel leuk.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #7

    Standaard Waarom vergelijken met Scream?

    Ik ben het niet eens dat bij de recensie gezegd wordt dat het plot een stuk simpeler is dan bijv. Scream. Er zit weliswaar geen ingewikkeld motief achter de moorden, zoals bij Scream, maar de "moorden" zijn wel zeer ingenieus in elkaar gezet. Wat ik grappig vond is dat Seann William Scott hier een nerd speelt, inplaats van de "cool dude", zoals in "Road Trip" en de "American Pie" films.:

  8. #8

    Standaard

    Alleen al door Seann William Scott vond ik deze film geslaagd!

    Wel lachen dat 2 weken geleden in China, ofzoiets, zo'n voorgeval plaats vond!
    Een man overleefde een trein ongeluk waarbij iets van 160 doden vielen en een week later werd hij alsnog door een trein ongeluk gedood!

    En deze week ergens in de Scandinavische landen een tweeling van 73 jaar op dezelfde dag en op dezelfde weg werden doodgereden. Nog voordat nabestaanden konden worden ingeligd over het voorval werd de 2e man aangereden en kwam te overlijden!!

    Toch wel toevallig of toch........................
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  9. #9

    Standaard Re: FD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Je moet Final Destination niet gaan kijken als je bijna gaat vliegen Vond hem ook wel leuk.
    Ik heb em tijdje gelede gekeken voor ik ging vliegen. Kwam terug uit Amerika, en heb paar dagen daarvoor deze film gezien.
    Beejte slap einde, maar voor de rest hele leuke film om te zien.
    Net gekocht in de Thrillerbox bij de Blokker.
    ps nog nooit eerder zo lekker in het toestel gezeten, serieus

  10. #10

    Standaard

    Zeer spannende film. Ongelooflijk dat ik deze nog steeds niet in mijn collectie heb,terwijl hij overal redelijk goedkoop is.
    Zelfs maar 12 euro bij Bart Smit. Binnenkort dan toch maar eens halen.

  11. #11

    Standaard

    Dit is eindelijk niet zo'n "Ik-ben-een-moordenaar-en-ik-ga-je-eenhalf-uur-achtervolgen-en-jij-schreeuwd-er-effe-lekker-op-los"-thriller... maar een, jah hoe moet je dat zeggen? Gewoon een topper, en gelukkig nie zo overhyped <??> als Scream 1 t/m 150

  12. #12

    Standaard Re: Waarom vergelijken met Scream?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Ik ben het niet eens dat bij de recensie gezegd wordt dat het plot een stuk simpeler is dan bijv. Scream.
    Ik ook niet. Ik vind deze heel wat beter in elkaar zitten dan Scream (die ik maar matig en door de media opgeklopt vond).
    Heb me goed geamuseerd met deze film. Kopen ga ik hem niet, maar hij is zeer zeker het huren dubbel en dwars waard.

  13. #13

    Standaard

    In het genre is dit een van de betere films die ik ken. Heel origineel, heel goed opgebouwd en HEEL grof.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    In het genre is dit een van de betere films die ik ken. Heel origineel, heel goed opgebouwd en HEEL grof.
    Inderdaad vooral dat met [spoiler:f916e77913]die bus[/spoiler:f916e77913] ! Daar was ik toch wel even niet goed van.

  15. #15

    Standaard

    Ongelooflijke onzin waar totaal geen logica in zit (het concept van de film). Scream zit tenminste nog enige logica in dus kan je je daar nog in mee voelen, maar dit is een film met waardeloze kinderlogica. Leuk als je misschien nog erg jong bent? De effecten zijn misschien wel oke, maar het verhaal kan me totaal niet boeien.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Leuk als je misschien nog erg jong bent?
    Erg jong ben ik al lang niet meer...
    Waarom zou er in een film als deze logica hoeven te zitten ? Er zijn wel andere, veel populairder films waar ook totaal geen logica in zit als je er over gaat nadenken en toch vinden velen ze fantastisch. Het gaat hem bij mij gewoon om de amusementswaarde. Of iets kan of niet, interesseert me gewoonlijk weinig (in dit soort films).

  17. #17

    Standaard

    Ik heb hem gister avond ook gezien en omdat er bijna niks leuks was op tv vond ik deze film nog leuk ook.

    Alleen weet iemandof [spoiler:b2977160da]de laaste 2 personen terug keren in deel 2[/spoiler:b2977160da]

    Ik heb zelfs nog een stuk van Speed 2 gezien.
    Dit soort films waardeer je meer als er bijna niks op de buis is.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Leuk als je misschien nog erg jong bent?
    Erg jong ben ik al lang niet meer...
    Waarom zou er in een film als deze logica hoeven te zitten ? Er zijn wel andere, veel populairder films waar ook totaal geen logica in zit als je er over gaat nadenken en toch vinden velen ze fantastisch. Het gaat hem bij mij gewoon om de amusementswaarde. Of iets kan of niet, interesseert me gewoonlijk weinig (in dit soort films).
    Een stukje van dvdinfo.be:
    "Final Destination kon mij alleszins niet echt bekoren, mede te wijten aan sommige ongeloofwaardige ongevallen, maar dat is uiteindelijk misschien de bedoeling bij dit genre films. Verstand op nul, lichten uit, volume luid en griezelen maar."

    Degene die het fantastisch vinden, hebben blijkbaar maar 1 stand verstand:
    0 :wink:
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Leuk als je misschien nog erg jong bent?
    Erg jong ben ik al lang niet meer...
    Waarom zou er in een film als deze logica hoeven te zitten ? Er zijn wel andere, veel populairder films waar ook totaal geen logica in zit als je er over gaat nadenken en toch vinden velen ze fantastisch. Het gaat hem bij mij gewoon om de amusementswaarde. Of iets kan of niet, interesseert me gewoonlijk weinig (in dit soort films).
    Een stukje van dvdinfo.be:
    "Final Destination kon mij alleszins niet echt bekoren, mede te wijten aan sommige ongeloofwaardige ongevallen, maar dat is uiteindelijk misschien de bedoeling bij dit genre films. Verstand op nul, lichten uit, volume luid en griezelen maar."

    Degene die het fantastisch vinden, hebben blijkbaar maar 1 stand verstand:
    0 :wink:
    Flauw. Voor een film in dit genre is ie best wel origineel en ik heb van deze meer van genoten dan van de 'pseudo-intelligente' Scream-films.

  20. #20

    Standaard

    Leuke film met een originele variatie op het seriemoordenaargegeven.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  21. #21

    Standaard

    Heb deze film in de bios gezien, en heb hem onlangs voor een mooie prijs aangeschaft. Ik vind het een zeer leuke film, met enkele zeer leuke fragmenten (de trein bijvoorbeeld). Ben erg benieuwd naar deel 2, en ga die ook denk ik aanschaffen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Heb deze film in de bios gezien, en heb hem onlangs voor een mooie prijs aangeschaft. Ik vind het een zeer leuke film, met enkele zeer leuke fragmenten (de trein bijvoorbeeld). Ben erg benieuwd naar deel 2, en ga die ook denk ik aanschaffen.
    Wees gewaarschuwd: 2 is een stuk grover als 1 en is ook een stuk minder subtiel.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Heb deze film in de bios gezien, en heb hem onlangs voor een mooie prijs aangeschaft. Ik vind het een zeer leuke film, met enkele zeer leuke fragmenten (de trein bijvoorbeeld). Ben erg benieuwd naar deel 2, en ga die ook denk ik aanschaffen.
    Wees gewaarschuwd: 2 is een stuk grover als 1 en is ook een stuk minder subtiel.
    Juist leuk toch? Kijk er echt naar vooruit dat ie op dvd komt.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Heb deze film in de bios gezien, en heb hem onlangs voor een mooie prijs aangeschaft. Ik vind het een zeer leuke film, met enkele zeer leuke fragmenten (de trein bijvoorbeeld). Ben erg benieuwd naar deel 2, en ga die ook denk ik aanschaffen.
    Wees gewaarschuwd: 2 is een stuk grover als 1 en is ook een stuk minder subtiel.
    Juist leuk toch? Kijk er echt naar vooruit dat ie op dvd komt.
    Nou, voor mij was de grens van 'niet leuk' bij deze film wel duidelijk overschreden: ik heb enorm genoten van 1, maar 2 vond ik niet te pruimen. D'r zullen ondanks dat genoeg mensen zijn die 2 wel de moeite waard vinden.

  25. #25

    Standaard

    OK, even een opmerking, is t alleen bij mij het geval, of is de 2.0 track nou MET dialogen en de 5.1 alleen de achtergrondgeluiden/muziek? bij mij namelijk wel, en dit vind ik eigenlijk best ***!

    EDIT: nog een keer gekeken, en nou doet ie t opeens wel übervaag....

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •