Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Shark Tale

  1. #1

    Standaard Shark Tale

    Dreamworks komt in 2004 met een eigen animatiefilm over vissen : 'Shark Tale'.

    Offciele site: Sharktale

    De cast is op zijn minst bijzonder te noemen.
    Via een filmssite heb ik vernomen dat de teaser trailer er aan zit te komen. Ben benieuwd...
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    Wel een beetje jammer dat zij dan ook meteen weer een verhaaltje onder water moeten doen. Die kogelvis van Scorsese ziet er wel hilarisch uit en die haai van Robert de Niro lijkt me ook tof.

  3. #3

    Standaard

    De eerste foto's van Sharktale zijn vrijgegeven.

    Pictures

    Tevens zijn hier nog andere stills te zien van andere 'animated features' die Dreamworks in de komende jaren gaat uitbrengen.
    Ze gaan nu toch echt de strijd aan met Pixar...
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  4. #4

    Standaard

    High res foto's vrijgegeven van Sharktale...

    Click
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  5. #5

    Standaard

    De eerste high resolution foto's stonden al online: Click.
    Maar de titel van de film is veranderd van 'Sharkslayer' naar 'Shark Tale'.
    Sharkslayer kwam te agressief over...

    Eerste teaser poster:
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  6. #6

    Standaard

    Plot:

    'Will Smith voices Oscar, who is a fast-talking little fish who dreams big. But his big dreams land him in hot water when a great white lie turns him into an unlikely hero. At first, his fellow fish swallow Oscar's story hook, line and sinker and he is showered with fame and fortune. It's all going along swimmingly, until it starts to become clear that Oscar’s tale about being the defender of the Reef is all wet. Oscar is finding out that being a hero comes at a Market Price when his lie threatens to make him the Catch of the Day. Now he has to tread water until he can get the scales to tip back in his favor again.'

    Teaser poster
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  7. #7

    Standaard

    Klinkt niet verkeerd. In ieder geval zit het met de casting wel goed, wat een hoop grote namen zeg! Ben benieuwd of deze de kwaliteit van Shrek kan benaderen en of het niet een flauwe Finding Nemo rip-off is. Even afwachten maar.

  8. #8

    Standaard

    .
    ..
    ...

    Site update: Shark Tale
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  9. #9
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  10. #10

    Standaard

    Lijkt me echt hilarisch vooral Jack Black en de haai Robert deNiro met die moedervlek op z'n wang
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Woah wat een cast, robert de niro in een animatie film, ben benieuwd maar volgens mij kan jack black toch moeilijk tippen aan eddie murphy als comic sidekick
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  12. #12

    Standaard

    Lijkt me een geweldige film! Hier is trouwens een trailer met betere kwaliteit:
    http://www.sharktale.com/trailer.html
    "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."

  13. #13

    Standaard

    trailer valt wat tegen vind ik
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #14

    Standaard

    Trailer ziet er wel aardig uit. Maar het lijkt me niet echt iets nieuws onder de zon. Het komt niet op me over als een orgineel verhaal.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  15. #15

    Standaard

    De hoofdpersonage/vis vind ik niet echt eeuhm 'uitstraling' hebben. De rest ziet er wel goed uit.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  16. #16

    Standaard

    Heb toevallig net de trailer gezien en ziet er naar uit dat dit weer een hele leuke animatie gaat worden.


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Trailer ziet er wel aardig uit. Maar het lijkt me niet echt iets nieuws onder de zon. Het komt niet op me over als een orgineel verhaal.
    Dat was ook mijn eerste idee. Finding Nemo (vorm) meets Chicken Run (verhaal)...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Voor degene die de laatste trailer nog niet heeft gezien | Laatste trailer



    Pathe verwacht de film: 07-10-2004
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  19. #19

    Standaard

    Divx HD trailer, super mooi beeld en over je hele scherm, wel dik 60 Mb.
    http://www.divx.com/movies/trailer_sharktale.php

  20. #20

    Standaard

    Deze lijkt mij echt leuk.. ik denk heus wel dat ik deze ga kijken in de bios
    Als Will Smith-fan kun je deze film natuurlijk niet overslaan

  21. #21

    Standaard

    Dit lijkt mij nou ook niet echt een bijster orginele film, maar de cast beloofd wel veel goeds!

  22. #22

    Standaard

    Ik heb hier in Houston een aantal trailers gezien in de bioscoop en hij leek me ontzettend grappig. Vooral omdat er erg veel grote namen meedoen. Hij draait hier vrijdag voor het eerst, dus vrijdag zit ik in de bios. Ik laat jullie wel weten hoe hij was

  23. #23

    Standaard

    Heb net de trailer gezien en vorige keer een andere trailer van deze film in de bioscoop. En het lijkt me een hele geinige film met een groot scala en bekende stemmen. Bovendien ziet alles er erg leuk uit. Ben benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #24

    Standaard

    Heb (o.m.) recentie in DVD-valey gelezen...

    Het trekt me niet echt. herstel: het trekt me echt niet.

    acteurs als stemmen kan leuk zijn (zie Shrek), maar het doet tocht wel erg veel aan FInding Nemo (naar mijn idee de beste animatiefilm ooit) denken, inclusief een vegetarische haai.
    Imitatie? plagiaat? ideetjes pikken?

    Ik weet het niet, maar van mij hoef het niet

  25. #25

    Standaard

    Suf. Iedereen verwacht een tweede Nemo maar na het zien van de trailer ben ik er totaal niet van overtuigd dat Dreamworks de kijker dat ook kan bieden.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •