Pagina 93 van 214 EersteEerste ... 4383899091929394959697103143193 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.301 tot 2.325 van 5347 worden weergegeven.
  1. #2301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Hey Ghast kan je die persoon met die 3000 dvd's niet naar dit forum krijgen? Ik ben aardig benieuwd wat ie allemaal niet heeft...
    Ik ben veel benieuwder naar wat ie WEL heeft...

    Het kan haast niet anders dan dat deze persoon voor kwantiteit i.p.v. voor kwaliteit gaat. Daar moet gewoon een enorme hoop meuk tussen zitten!

  2. #2302

    Standaard

    Die gast krijg je niet naar dit forum.

    Hij heeft geen behoefte om titels te verkopen, hij bewaart alles wat hij koopt en de schatting van 3.000 is wat ik gezien heb misschien nog wel aan de lage kant !!!

    Het grootste deel bestaat uit manga, het merendeel komt uit het buitenland tegen astronomische prijzen, zeg gemiddeld zo'n 20 euro per dvd en tel uit wat hij dan wel niet heeft moeten uitgeven.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  3. #2303

    Standaard

    Ik heb het uitgerekend en het best wat je voor een gemiddelde DVD kan rekenen is € 15,-. :wink:

    In ieder geval een hoop titels zeg, ik zal het wel nooit bij elkaar krijgen

  4. #2304

    Standaard

    3000 titels is echt heel veel... daar zit een hoop troep in denk ik.
    Maar als hij echt veel manga films heeft KAN het wel kloppen dat hij er 3000 heeft.
    Heb wel eens een keer gelezen dat een Japanner meer dan 1000 titels had allemaal manga
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  5. #2305

    Standaard

    210 maar er zijn er nog een paar onderweg
    Begin wel serieus ruimtetekort te krijgen
    hoe lossen jullie dit probleem eigenlijk op ? vroeg of laat ga heb je er toch mee te maken denk ik
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  6. #2306

    Standaard

    Ik heb pas mijn oude opbergsysteem 'vervangen' voor 3 niet al te diepe boekenkasten. Kan het nu 'redelijk' kwijt.

  7. #2307
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Inmiddels staat de teller op 170. Volgende week komt hopelijk nummer 171 binnen.
    Het is nu twee maanden later en ik heb nummer 191 binnengekregen. Er staat ook nog één in bestelling.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  8. #2308

    Standaard

    heb er momenteel 675 in profiler staan

  9. #2309

    Standaard

    ik sta nou op de 46
    Ben ik trouwens die enige die alles gewoon in de winkel koopt en niks via internet besteld? Wie weet er nog een goede 'internet winkel'? ik wil alleen r2 dvd's en gewoon aan de deur betalen.

    groeten,
    pablo

  10. #2310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pablo
    ik sta nou op de 46
    Ben ik trouwens die enige die alles gewoon in de winkel koopt en niks via internet besteld? Wie weet er nog een goede 'internet winkel'? ik wil alleen r2 dvd's en gewoon aan de deur betalen.

    groeten,
    pablo
    Ik zou niet welke DVD zaak tegen een redelijke prijs DVD's kan leveren en aan de deur betalen. Ik koop meestal ook alles in de winkel hoor, dat vind ik het leukst. Heel af en toe koop ik iets bij bol.com (tijdens de aanbiedingsweken) , de betaling gaat overigens dan via acceptgiro , of de laatste tijd via play.com. Dat is een engelse site met UK titels en moet je met creditcard betalen. Levering is netjes en snel.

  11. #2311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pablo
    ik wil alleen r2 dvd's en gewoon aan de deur betalen.
    Dus je wilt onder rembours betalen ? Das nou niet bepaald goedkoop...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #2312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJV
    Ligt het aan mij, maar heeft het merendeel dat hier veel berichten heeft gepost relatief weinig dvd's?

    Misschien dat ze een goede ruil-tactiek hebben :wink:
    Geldt wel voor mij ja .

  13. #2313

    Standaard

    66 Dvd's in bijna een jaar. eind deze week denk ik zo'n 70 Dvd's.
    Ik vind dat eigenlijk nog best veel, ik ben pas 15 jaartjes oud dus... veel geld heb ik niet.En al het geld dat ik heb gaat naar DvD's.

  14. #2314

    Standaard

    Zonder ook maar een dvd te kopen heb ik vandaag het aantal van 300 bereikt: er bleken een paar titels te ontbreken in mijn inventaris-spreadsheet. Dit betekend dat ik na het aanschaffen van mijn dvd-speler, 1096 dagen geleden (ruim 3 jaar) een gemiddelde van 1,91 aangeschafte dvd's per week heb bereikt. Ik probeer te minderen.

    EDIT: ok, het zijn er inmiddels al 303! Ik merk dat mijn spreadsheet toch nog wat bijgewerkt moet worden.

    Ik zat trouwens nog ff mijn oude postings in deze thread te bekijken en kwam toen op de volgende 'historie':

    01-07-2000: 1
    13-02-2002: 195
    10-07-2002: 220
    01-08-2002: 230
    04-11-2002: 250
    15-07-2003: 303

  15. #2315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Na een kleine drie jaar verzamelwoede heb ik nu toch wel een heel bijzondere mijlpaal bereikt:

    1.000, nou ja: 1.001 om precies te zijn!

    Gemiddeld zo'n 1 per dag.....
    Heeft Ronald eigenlijk het forum-record? Damn, ik dacht dat ik verslaafd was...

    EDIT: btw, ik zit nu al op 305! Ik ben mijn collectie-overzicht maar eens goed aan het doorspitten want ik blijk toch danig meer dvd's te hebben dan ik dacht: alweer 8 meer dan vanochtend!

  16. #2316
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Heeft Ronald eigenlijk het forum-record?
    Nee er is iemand die wel een deel meer heeft.

    Even opgezocht en het is jdejj.

    Zijn collectie (zijn online collectie althans) bevat zo'n 30 % meer titels.

    Collectie.

  17. #2317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Heeft Ronald eigenlijk het forum-record?
    Nee er is iemand die wel een deel meer heeft.

    Even opgezocht en het is jdejj.

    Zijn collectie (zijn online collectie althans) bevat zo'n 30 % meer titels.

    Collectie.
    Ach ja, Johan. Onze mastertrader
    Heb ik trouwens al een tijdje niets meer van vernomen...

    Ik zit trouwens nog altijd rond hetzelfde aantal en betwijfel dat ik ooit nog hoger ga komen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #2318

    Standaard

    998
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #2319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    634 stuks.
    639!
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  20. #2320

  21. #2321

    Standaard

    Bij mij worden het er langzamerhand minder.
    Ik koop minder impulsief en DVD's waar ik op uitgekeken ben, gaan er uit. Zo hou je een behapbare kerncollectie over.
    Ik ben al onder de 400 gezakt. 8)
    Je krijgt dan zo'n neusje-van-de-zalm collectie gevoel.
    Mijn muziekcollectie neemt nog beperkt toe maar de filmcollectie begint te slinken. 8)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  22. #2322
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Mijn eerste dvdjaar is bijna om, nog een paar dagen.
    Op het einde van dit eerste jaar staat de teller op 186 dvd's.

    In dit jaar heb ik dus ook een dvdspeler (Pioneer dv-444), versterker (Denon 1803) en een set luidsprekers (KEF KHT 2005 + extra eitje) gekocht.

    Wens:
    eind volgend dvd jaar 300 dvd's bezitten en een nieuwe tv te hebben gekocht.
    En maybe een Pronto, heel maybe.
    UPDATE:

    We zijn nu een kleine 6 maanden verder en de teller staat op 346 en de nieuwe tv is een 32 Inch Pixel Plus geworden.

    De Pronto zal waarschijnlijk iets voor volgend jaar zijn.

    Het oorspronkelijke schema is dus al lichtjes overschreden ...
    We zijn nu 14 dagen verder en ik ben 46 dvd's rijker.

    Net nadeel van dit soort lijstjes is dat je erover begint na te denken ...

  23. #2323

    Standaard

    141 nu
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  24. #2324

    Standaard

    De mijlpaal is bereikt, meer dan 500 titels nu !

  25. #2325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    De mijlpaal is bereikt, meer dan 500 titels nu !

    Ik heb vandaag ook een mijlpaal overschreden: 1003
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 93 van 214 EersteEerste ... 4383899091929394959697103143193 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •