Pagina 92 van 214 EersteEerste ... 4282888990919293949596102142192 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.276 tot 2.300 van 5347 worden weergegeven.
  1. #2276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    32 8)
    Ik ook 8)

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  2. #2277
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Mijn eerste dvdjaar is bijna om, nog een paar dagen.
    Op het einde van dit eerste jaar staat de teller op 186 dvd's.

    In dit jaar heb ik dus ook een dvdspeler (Pioneer dv-444), versterker (Denon 1803) en een set luidsprekers (KEF KHT 2005 + extra eitje) gekocht.

    Wens:
    eind volgend dvd jaar 300 dvd's bezitten en een nieuwe tv te hebben gekocht.
    En maybe een Pronto, heel maybe.
    UPDATE:

    We zijn nu een kleine 6 maanden verder en de teller staat op 346 en de nieuwe tv is een 32 Inch Pixel Plus geworden.

    De Pronto zal waarschijnlijk iets voor volgend jaar zijn.

    Het oorspronkelijke schema is dus al lichtjes overschreden ...
    En we zijn weer 6 dagen verder en we zijn 16 dvd's rijker.

  3. #2278

    Standaard

    Teller staat nu op 157 stuks..... (boxen als 1 gerekend)

  4. #2279

    Standaard

    Eind juli verwacht ik mijn mijlpaal te hebben bereikt. Na ruim 3 jaar eindelijk de 500 titels en dat ga ik zeker vieren !

    Vandaag 498 gehaald, aantal titels nog onderweg en volgende week nog twee titels die ik aanschaf.

  5. #2280

  6. #2281

    Standaard

    83 - aanstaande maandag kom ik op 85... als ik de 100 heb gehaald koop ik eerst maar 'ns een te lang uitgestelde dB-meter

  7. #2282

    Standaard

    Gisteren de 800 exemplaren gepasseerd...

  8. #2283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Gisteren de 800 exemplaren gepasseerd...
    Mooi aantal :wink:
    Gefeliciteerd
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  9. #2284

    Standaard

    Ik was gister bij iemand die had ruim 3.000 dvd's !!!!

    Elke maand komen er tussen de 30 en 40 titels bij.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  10. #2285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Ik was gister bij iemand die had ruim 3.000 dvd's !!!!

    Elke maand komen er tussen de 30 en 40 titels bij.
    Van die maanden heb ik ook gehad, maar die tijd is gelukkig voorbij...

    In ieder geval bedankt voor dit opbeurende bericht. Ik voel me meteen een heel stuk minder gestoord...

  11. #2286

    Standaard

    vandaag nr 300 toegevoegd....

  12. #2287

    Standaard

    Vandaag nummer 468 toegevoegd Once Upon A Time In America.

  13. #2288

    Standaard

    Ja als ik berichten las van mensen met honderden dvd's dacht ik al die zijn gek, tot ik dit persoon tegenkwam.

    Hij huurt niks, alles wat hij leuk vindt koopt hij.

    Tja je zal maar geld teveel hebben.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  14. #2289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Ik was gister bij iemand die had ruim 3.000 dvd's !!!!

    Elke maand komen er tussen de 30 en 40 titels bij.
    Ik ook -> hing een groot bord voor de deur:
    Free Record Shop

    Mijn teller blijft steken op 340, maar ik ben bijna jarig dus er zijn nog wat dvd's in het verschiet :wink:
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  15. #2290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    32 8)
    Ik ook 8)
    Ik heb der nu ook 32 ?
    Wedstrijdje ?? nee geintje :wink:
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  16. #2291

    Standaard

    Ligt het aan mij, maar heeft het merendeel dat hier veel berichten heeft gepost relatief weinig dvd's?

    Misschien dat ze een goede ruil-tactiek hebben :wink:

  17. #2292

    Standaard

    Ik heb er sinds vandaag 280.

  18. #2293

    Standaard

    Hey Ghast kan je die persoon met die 3000 dvd's niet naar dit forum krijgen? Ik ben aardig benieuwd wat ie allemaal niet heeft als ie er 3000 heeft .

  19. #2294

    Standaard

    Zit op dit moment aan de 490 en heb er nog een aantal in bestelling
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  20. #2295

    Standaard

    Na een kleine drie jaar verzamelwoede heb ik nu toch wel een heel bijzondere mijlpaal bereikt:

    1.000, nou ja: 1.001 om precies te zijn!

    Gemiddeld zo'n 1 per dag.....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  21. #2296

    Standaard

    Reken maar uit hoeveel je kwijt bent Ronald. Ik ben na 3 jaar verzamelen op de helft van uw collectie en al gemiddeld € 200,- per maand kwijt aan DVD Nu is dat zeker niet zo dat ik elke maand € 200,- of meer heb uitgegeven op een enkele maand na dan

  22. #2297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Reken maar uit hoeveel je kwijt bent Ronald. Ik ben na 3 jaar verzamelen op de helft van uw collectie en al gemiddeld € 200,- per maand kwijt aan DVD Nu is dat zeker niet zo dat ik elke maand € 200,- of meer heb uitgegeven op een enkele maand na dan
    Het enige wat ik een probleem, of beter gezegd jammer, vind is dat het leeuwendeel van m'n collectie voor een fractie van de prijs nu te koop is.
    Het beste voorbeeld daarvan is m'n James Bond-collectie. Destijds gekocht voor ca. 30 euro per stuk. Nu in de opruiming bij bv. MediaMarkt voor een tientje stuk. 'Verlies' op de collectie van 20: zo'n 400(!) euro.

    Niets aan te doen, dat is nu eenmaal inherent aan het zijn van een 'early buyer'.......
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  23. #2298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door X
    Reken maar uit hoeveel je kwijt bent Ronald. Ik ben na 3 jaar verzamelen op de helft van uw collectie en al gemiddeld € 200,- per maand kwijt aan DVD Nu is dat zeker niet zo dat ik elke maand € 200,- of meer heb uitgegeven op een enkele maand na dan
    Het enige wat ik een probleem, of beter gezegd jammer, vind is dat het leeuwendeel van m'n collectie voor een fractie van de prijs nu te koop is.
    Het beste voorbeeld daarvan is m'n James Bond-collectie. Destijds gekocht voor ca. 30 euro per stuk. Nu in de opruiming bij bv. MediaMarkt voor een tientje stuk. 'Verlies' op de collectie van 20: zo'n 400(!) euro.

    Niets aan te doen, dat is nu eenmaal inherent aan het zijn van een 'early buyer'.......
    Ja klopt... Ik heb het in excel zo gedaan dat ik dus de prijs van vandaag heb genomen van één van de duurste zaken (FRS). Daarnaast de prijs waarvan ik denk dat die op de dag van vandaag waard is. En dan krijg je
    die cijfers. Het klopt natuurlijk niet volledig maar het is toch min of meer een schatting. Daarnaast heb ik door die 3 jaar heen veel gehad of tweedehands gekocht of gewonnen/gekregen.

  24. #2299

    Standaard

    vandaag 5 erbij naar 983.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  25. #2300

    Standaard

    Van de week 5 erbij gekocht en kom nu op 140 dvd's.
    Stond een tijdje stil...
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

Pagina 92 van 214 EersteEerste ... 4282888990919293949596102142192 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •