Pagina 1 van 214 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 5347 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe groot is je collectie?

    Hoeveel DVD's bezit iedereen? En wanneer heb je je speler aangeschaft?

    Ik had geen zin om het 'Post hier je collectie' topic door te gaan lopen want dat is eindeloos. Dus alleen aantallen en data please.

    Zelf bezit ik nu 25 DVD's en bezit sinds juli 2001 een speler.

    (Vond zelf dat ik aardig wat kocht maar als ik sommige Profiler aantallen zag... )

  2. #2

    Standaard

    24 dvd's sinds oktober 2001, en dvd-speler (toshiba sd-210e) sinds 4 november.
    Peter

  3. #3

    Standaard

    bijna een jaar bezig, ondertussen zo'n 130 titels en gezien de vrolijke decembermaand zal het aantal voor 2002 de 150 wel overstijgen.


    mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Hmmm, ik heb er nu 42, in 2 jaar. Koop alleen maar echte goeie films, en mijn beste vriend koop er ook een hoop, dus soms koop ik ze dan nie omdat hij ze al heeft. kan ze toch altijd lenen.
    2 dvd spelers, philips DVD 950 Match Line
    Pioneer XV-DV55 ( voor het DTS Geluid )

  5. #5

    Standaard

    Ja die vriend dat ben ik dus

    Enne voor mij geld hetzelfde verhaal. Ik heb nu 40 DVDz en met kerst heb ik hem 1 jaar. Ben ondertussen ook al aan mijn 2e DVD-speler begonnen.

  6. #6

    Standaard

    Ben sinds maart 2001 in het bezit van een DVD speler en heb inmiddels 82 deeveedees verzameld....en de verzameling groeit gestaag.....wat niet is te zeggen van de spaarrekening .... maar ja...het geld moet ook rollen

    Rob

  7. #7

    Standaard

    Vandaag m'n 150e gekocht.....

    En slechts een jaartje bezig! (ok, ok, geen sociaal leven meer, een huurachterstand van 6 maanden en daarbij: kraanwater leer je redelijk snel waarderen.... )

    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  8. #8

    Standaard

    Nou, Stiebolt van harte gefeliciteerd!
    Ik wilde 't met je vieren maar ik ga niet aan een glaasje water hoor!
    Kijk maar uit dat je electriciteit niet wordt afgesloten, dan zit je met je 150 schijfjes!!
    Bied me tegen die tijd wel aan als redder in nood en wil je collectie wel overnemen hoor, vriendelijk toch?!

  9. #9

    Standaard

    Ik heb m'n dvd-speler sinds begin oktober 2001, en ik heb 15 dvd's.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #10

    Standaard

    In een anderhalf jaar toch alweer 68 DVD's bij elkaar gespaard en daar komen er dit jaar nog zeker 9 bij. Mijn DVD speler is een alles slikker namelijk de Hiteker Bi-600-E voordat ik de Hiteker kocht keek ik DVD's via de computer. Deze was echter wel verbonden met de TV

  11. #11

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by Remco de Swart
    en daar komen er dit jaar nog zeker 9 bij.

    Remco, dit jaar duurt nog maar 6 weken!!

  12. #12

    Standaard

    43 dvd's sinds juni 2001. Speler aangeschaft in juli 2001
    (Panasonic RV 20). Zullen er dit jaar nog wel een stuk of
    7 bijkomen.

  13. #13

    Standaard

    1,5 jaar geleden de Philips 710 gekocht en na een hoop shoppen en kopen via Ebay...............

    my collection


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    en daar komen er dit jaar nog zeker 9 bij.

    Remco, dit jaar duurt nog maar 6 weken!!
    Het worden dan ook zes dure weken

  15. #15

    Standaard

    172 stuks sinds 1.5 jaar
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  16. #16

    Standaard

    Op het moment ± 240 DVD's van verschillende regio's
    Begonnen eind 98 begin 99

    Bekijk mijn site voor info over wat er op de DVD's te vinden is.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb ruim 750 dvdtjes maar, ik ben al zeker zo'n 5 jaar bezig.
    Mijn eerste dvdspeler was een COMPAQ DVDEXPRESS PLAYER(PC).
    En ik heb sinds 2 jaar een PIONEER 717.

    Je zou kunnen zeggen dat ik dvd heb zien groot worden, in het begin waren er alleen regio 1 titels en een handje vol regio 2 en deze regio 2tjes kwamen grotendeels uit Japan.
    1996, DVD WAS BORN!!!!

  18. #18

    Standaard

    Ehhhh...Begonnen in de zomer van 1997 met een dvd speler van Panasonic, de A 350. Ondertussen m'n apparatuur arsenaal versterkt met nog eens een Pioneer DVL 919, een Revoy 2200 en een draagbare speler met LCD scherm van Sharp, de DV-L80TV. Daarnaast kan ik ook dvd'tjes bekijken op m'n computer.
    Mijn collectie dvd'tjes is ondertussen bij disc nr 335 beland. Met de feestdagen voor de deur zal het tegen het einde van het jaar wel tegen de 350 zijn opgelopen.

  19. #19

    Standaard

    Begonnen in Augustus 1999, het jaar van The Matrix en het jaar waarin DVD voorzichtig van de grond begon te komen in Nederland.
    Nu al inmiddels rond de 127 Titels waar er iedere maand een stuk of 5 bijkomen.

  20. #20

    Standaard

    Ik heb in Augustus 2001 mijn speler gekocht.. en heb er al 234...

  21. #21

    Standaard

    Inmiddeld zo'n 350 dvd's (film,muziek & special interest)
    En de maand December wordt weer duur.

    Live long and prosper

  22. #22

    Standaard

    Begonnen in Augustus 2001, heb nu 15 DvD's.

  23. #23

    Standaard

    Nu juist een jaartje bezig...
    November 2000 de Panasonic RV 60 gekocht (en een nieuwe
    Loewe Aconda TV en ondertussen alle bekabeling en versterker ook vernieuwd..... ) en

    nu met 50 DVD'tjes in de collectie

  24. #24

    Standaard collectie

    Ben nu een jaartje bezig en heb ongeveer 160 dvd's.Met een Onkyo versterker met THx gecertificeerd geluid wat met Terminator 2 en Star Wars super is!!!!!!(8 speakers)

    p.s. weet er iemand of het digitaal geluid van Sony ook voor dvd gebruikt gaat worden??(SDDS:Sony Dynamic Digital Sound)dit wordt nl. in bioscopen al veel gebruikt.

  25. #25

    Standaard

    Ik heb mijn DVD-Speler (Sony DVP-S735D) sinds 5 augustus 2000 en daarvoor keek ik DVD's op mijn DVD-Rom (Toshiba SD1222M)
    En ik kijk R1 DVD's op mijn PlayStation 2, aangezien mijn stand-alone DVD-Speler nog niet omgebouwd is.

    Op dit moment bezit ik: 151 DVD's en nog 6 andere DVD's staan in order.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


Pagina 1 van 214 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •