Pagina 7 van 87 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 2158 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    TOM BOMBADIL zit er toch ook in
    Nee.
    Oh ja, ik had hem door elkaar gehaald met Beorn (die ik ook al genoemd had, maar de naam even niet wist 8) )
    Turn around and feel the vibe.....

  2. #152

    Standaard

    "Please leave my email anonymous as I have some very exciting news to report. I was in New Line's NY offices to discuss upcoming projects when I clearly saw something very intriguing on a year planner. 'The Hobbit' was clearly marked on what looked like July 2007. I couldn't exactly take a moment to investigate the calendar with my audience in the room, but it definitely said 'The Hobbit'. Lets hope this is a PJ project!"

    bron: theOneRing.net

  3. #153

    Standaard

    Laten we het hopen!


  4. #154

    Standaard

    Zou echt helemaal te gek zijn!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #155

    Standaard

    Dacht dat MGM de filmrechten in bezit had?
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  6. #156

    Standaard

    Vond deze info bij comingsoon:

    In a Variety article talking about MGM's move back into the tentpole business, the trade mentions a few highly-anticipated projects that are in the works:

    Over the next few years, MGM is planning to release half a dozen films, some in the $150 million to $200 million-plus range. Studio is ready to unveil such high-profile projects as "Terminator 4"; one or two installments of "The Hobbit," which Sloan hopes will be directed by Peter Jackson; and a sequel to "The Thomas Crown Affair" with Pierce Brosnan.

    It has already announced a "Pink Panther" sequel and the next 007 pic "Bond 22," due out in November 2008. "Rocky Balboa" unspools in February.

    The pics are all franchises that MGM owns the rights to through its 4,000-title library. The goal is to release two or three tentpoles a year, all of which will be made with financial partners, including Wall Street money or other studios.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  7. #157

    Standaard

    Verfilmingsrechten: New Line Cinema
    Distributierechten: MGM

    Peter Jackson: Nog niet benaderd.


    Bron: http://www.aintitcool.com/node/24456

  8. #158

    Standaard

    MGM chief operating officer Rick Sands talked about the studio's upcoming projects during a ceremony for Sylvester Stallone at the Orlando World Marriott Center on Tuesday. Stallone picked up the ShowEast Icon Award for playing Rocky Balboa. [..] Sands is in talks with New Line Cinema to get the rights to produce two prequel films to "The Lord of the Rings" series, based on J.R.R. Tolkien's "The Hobbit," he said.
    comingsoon.net

  9. #159

    Standaard

    Super! Twee delen nog wel!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #160
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Laten we dan maar hopen dat het allemaal niet lukt. Waar LOTR nog drie boeken waren is de Hobbit gewoon 1 boek.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Laten we dan maar hopen dat het allemaal niet lukt. Waar LOTR nog drie boeken waren is de Hobbit gewoon 1 boek.
    Inderdaad, ik vind 2 films ook een beetje veel, de enige reden dat ze dit willen doen is om nog weer even flink te cashen.
    The Hobbit is maar 1 boek en is ook veel simpeler dan The Lord Of The Rings. Ik ben bang dat ze er teveel bij gaan verzinnen als het 2 films gaan worden.

    Ik zou het ook niet begrijpen van Peter Jackson als hij hier aan mee zou werken.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  12. #162

    Standaard

    Heb boekje van The Hobit is ook maar een 200tal pagina's. Dus dat moet toch heel gemakkelijk in 1 film kunnen...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  13. #163

    Standaard

    Sja, moet je aan de uitmelkers zeggen!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #164

    Standaard

    en LOTR was volgens velen onverfilmbaar...

    zullen we Jackson eerst maar eens het voordeel van de twijfel geven en het resultaat over een (paar) jaar gaan bekijken? :P

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    en LOTR was volgens velen onverfilmbaar...

    zullen we Jackson eerst maar eens het voordeel van de twijfel geven en het resultaat over een (paar) jaar gaan bekijken? :P
    Voordeel... Umm, ik vertrouw hem wel. Het wordt zekers weer iets moois

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel

    Voordeel... Umm, ik vertrouw hem wel. Het wordt zekers weer iets moois
    Zal met name ook liggen aan welke mensen PJ dan zal gaan casten
    Ik heb er ook nog wel vertrouwen in, alleen 2 films is misschien inderdaad enkel en alleen om de boel wederom uit te melken, dat zou wel erg jammer zijn.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra

    Inderdaad, ik vind 2 films ook een beetje veel, de enige reden dat ze dit willen doen is om nog weer even flink te cashen.
    The Hobbit is maar 1 boek en is ook veel simpeler dan The Lord Of The Rings. Ik ben bang dat ze er teveel bij gaan verzinnen als het 2 films gaan worden.

    Ik zou het ook niet begrijpen van Peter Jackson als hij hier aan mee zou werken.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx
    Heb boekje van The Hobit is ook maar een 200tal pagina's. Dus dat moet toch heel gemakkelijk in 1 film kunnen...
    waarom zouden ze het aar bij 1 film laten? Er is onwijs veel gebeurd tijdens The Hobbit wat niet in dát boek is beschreven maar wat wel van groot belang is voor The Lord of The Rings. Kijk maar eens naar The History of Middle Earth.

    Als ze de gebeurtenissen van tijdens The Hobbit goed willen vertellen om het naadloos op de LOTR films aan te laten sluiten hebben ze denk ik idd wel 2 films nodig. Ik vind het een goede beslissing iig!

  18. #168

    Standaard

    Mijn persoonlijk idee is dat het geen makkelijke film zal zijn om te maken. Het is een kinderboek, en wat gaan ze doen met bilbo die zowat in het hele tweede deel van het verhaal bijna in alle actiescenes onzichtbaar is. Visueel is dat niet makkelijk (of juist wel). Dat komt rap goekoop over.
    Overigens heeft Peter Jackson al laten weten dat hijzelf en Weta voor de volgende 3 jaar volgeboekt is. Als andere mensen dan die film gaan maken moeten ze zeker ervoor zorgen dat Ian Mckellen meedoet anders zouden ze er beter niet aan beginnen...
    Ik vind wel dat ze gelijk hebben om er eventueel 2 films van te maken, dan kunnen ze zeker alles van het boek (en misschien nog ietsje meer) naar het witte doek vertalen.
    Maar zoals ik al zei, het zal een zware klus worden.... :wink:

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    Mijn persoonlijk idee is dat het geen makkelijke film zal zijn om te maken. Het is een kinderboek, en wat gaan ze doen met bilbo die zowat in het hele tweede deel van het verhaal bijna in alle actiescenes onzichtbaar is. Visueel is dat niet makkelijk (of juist wel).
    Misschien met een hele vage schaduw ofzo. Het zal denk ik sowieso anders zijn dan Frodo de Ring aandoet in de LotR film.

  20. #170

    Standaard

    Als ik me het goed herinner, was het effect van de ring in het boek, dat de drager scherper en verder kon zien, alles helderder zag (in de film is het tegendeel het geval), en dat de drager zelf ook scherper en sneller qua reactie werd...

    Nu maar hopen dat ze "matrix"effecten achterwege laten :wink:
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Als ik me het goed herinner, was het effect van de ring in het boek, dat de drager scherper en verder kon zien, alles helderder zag (in de film is het tegendeel het geval), en dat de drager zelf ook scherper en sneller qua reactie werd...

    Nu maar hopen dat ze "matrix"effecten achterwege laten :wink:
    Ik heb 'em pas weer eens geleden (anderhalve week geleden) en in het boek staat alleen iets over onzichtbaarheid, niets over beter zicht of reactievermogen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Als ik me het goed herinner, was het effect van de ring in het boek, dat de drager scherper en verder kon zien, alles helderder zag (in de film is het tegendeel het geval), en dat de drager zelf ook scherper en sneller qua reactie werd...

    Nu maar hopen dat ze "matrix"effecten achterwege laten :wink:
    Ik heb 'em pas weer eens geleden (anderhalve week geleden) en in het boek staat alleen iets over onzichtbaarheid, niets over beter zicht of reactievermogen.
    Klopt, maar dan kan het er nog wel zijn. :wink:

    Ik denk alleen dat de macht van de Ring anders is in de tijd van Frodo. Heeft allemaal te maken met de macht van Sauron. In The Hobbit was hij nog niet zo sterk, ondergedoken in hetzelfde bos waar Bilbo toevallig ook doorheen komt en nog onwetende dat de Ring nog bestond.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Klopt, maar dan kan het er nog wel zijn. :wink:

    Ik denk alleen dat de macht van de Ring anders is in de tijd van Frodo. Heeft allemaal te maken met de macht van Sauron. In The Hobbit was hij nog niet zo sterk, ondergedoken in hetzelfde bos waar Bilbo toevallig ook doorheen komt en nog onwetende dat de Ring nog bestond.
    opzich was Sauron toen hij in Dol Guldur verbleef al wel behoorlijk machtig hoor: het is niet voor niets dat Saruman toen opeens wél instemde om Dol Guldur aan te vallen.
    En hij wist toen juist wel dat de ring bestond: Saruman wist dat Sauron de rivier afzocht (dus wist hij dat Sauron het verhaal over Isildur had opgepikt) Saruman wilde juist voorkomen dat Sauron verder de mogelijkheid kreeg om door te gaan met zoeken langs de rivier.

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb 'em pas weer eens geleden (anderhalve week geleden) en in het boek staat alleen iets over onzichtbaarheid, niets over beter zicht of reactievermogen.
    Ik weet vrij zeker dat door de ring de ringdragers zintuigen beter gingen werken, ook werd de ringdrager steeds vernuftiger. (Verklaart ook min of meer de steeds meer leidende rol van Bilbo in de Hobbit)

    Goed voorbeeld is Sam, die merkt dat de orks ver weg zijn, op het moment dat hij zijn ring af doet. (of andersom) (Als Frodo gevangen is genomen, na het incident met Shelob)
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    En hij wist toen juist wel dat de ring bestond: Saruman wist dat Sauron de rivier afzocht (dus wist hij dat Sauron het verhaal over Isildur had opgepikt) Saruman wilde juist voorkomen dat Sauron verder de mogelijkheid kreeg om door te gaan met zoeken langs de rivier.
    Hij wist het nog niet, vermoedde het misschien alleen. Hij wist het pas zeker nadat Gollum gevangen was genomen in Mordor.

Pagina 7 van 87 EersteEerste ... 345678910111757 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •