Pagina 69 van 87 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1701

    Standaard

    Extended Edition is inmiddels bevestigd door Peter Jackson:

    Despite adding a third Hobbit film late in the production process, director Peter Jackson revealed today that there’s still plenty of material to be included with An Unexpected Journey’s Extended Edition.

    Jackson hosted a Q&A following a screening of The Hobbit: An Unexpected Journey at Ain’t It Cool News’ Butt-Numb-A-Thon 14 in Austin, Texas today. Reports indicate that the director confirmed 20 – 25 minutes of additional footage with the Extended Edition. With the theatrical version clocking in at 2 hours, 40 minutes, that means Extended Edition will run at least 3 hours.

  2. #1702

    Standaard

    Ik zat al op dit bericht te wachten Jordy, was natuurlijk onvermijdelijk ze horen de $$ al rinkelen.

  3. #1703

    Standaard

    Dan krijgen we op Bluray rond April/Mei de Theatrical uitgave en in Nov/Dec de extended edition.Denk ik dan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-12-2012 om 20:57

  4. #1704

    Standaard

    Ik vraag me echt af of een Extended Edition nodig is. Ik ben ook fan en zie graag zoveel mogelijk, maar The Hobbit voelde nu al overcompleet aan. Alsof dit al de Extended Edition was.

    Ik zie graag meer materiaal maar ik denk dat The Hobbit hierdoor echt té langdradig wordt.

  5. #1705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Ik vraag me echt af of een Extended Edition nodig is. Ik ben ook fan en zie graag zoveel mogelijk, maar The Hobbit voelde nu al overcompleet aan. Alsof dit al de Extended Edition was.

    Ik zie graag meer materiaal maar ik denk dat The Hobbit hierdoor echt té langdradig wordt.
    Mag ik vragen hoe het kan dat jij de film al gezien hebt ?

  6. #1706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Extended Edition is inmiddels bevestigd door Peter Jackson:
    Oud nieuws, staat al maanden op de release lijst van Warner, die hier elders op het forum al staat.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #1707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Oud nieuws, staat al maanden op de release lijst van Warner, die hier elders op het forum al staat.
    Nee hoor, dat oude nieuws werd daags daarna door Warner Bros direct weer ontkend, deze uitspraak is gisteren door Peter Jackson gemaakt.

  8. #1708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dan krijgen we op Bluray rond April/mei de Theatrical uitgave en in Nov/Dec de extended edition.Denk ik dan.
    Kregen we de LOTR EE's niet pas na de derde film? Of laat mijn geheugen me in de steek?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #1709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Kregen we de LOTR EE's niet pas na de derde film? Of laat mijn geheugen me in de steek?
    Neen, kwamen meestel in November voorafgaand aan deel 2 of 3.

  10. #1710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mag ik vragen hoe het kan dat jij de film al gezien hebt ?
    Heb hem tijdens de persvoorstelling mogen zien.

  11. #1711

    Standaard

    Foto's van de Special Edition soundtrack die langere versies heeft van een aantal tracks en een aantal bonus tracks ten op zichte van de normale uitgave. De normale uitgave zit in een standaard jewelcase.







    Bron: forum van www.jwfan.com.

  12. #1712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Heb hem tijdens de persvoorstelling mogen zien.
    Bofkont.

  13. #1713

  14. #1714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Foto's van de Special Edition soundtrack die langere versies heeft van een aantal tracks en een aantal bonus tracks ten op zichte van de normale uitgave. De normale uitgave zit in een standaard jewelcase.







    Bron: forum van www.jwfan.com.
    Super uitvoering van de soundtrack echt vet..

  15. #1715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    Super uitvoering van de soundtrack echt vet..
    Het ziet er inderdaad super uit. Ik ben alleen niet te spreken over de manier waarop de discs erin zitten. Ik ben bang dat voordat ik ze eruit heb de discs bekrast zullen zijn.

  16. #1716

    Thumbs up

    Ben net terug van de nachtpremière. Ik kan er kort over zijn: Peter Jackson heeft het weer geflikt! En ik moet er ook kort over zijn, want ik hoor de wekker alweer bijna Heerlijke nacht gehad! Prachtig fundament voor wat nog komen gaat.

    Beoordeling: ****
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  17. #1717

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Ben net terug van de nachtpremière. Ik kan er kort over zijn: Peter Jackson heeft het weer geflikt! En ik moet er ook kort over zijn, want ik hoor de wekker alweer bijna Heerlijke nacht gehad! Prachtig fundament voor wat nog komen gaat.

    Beoordeling: ****
    Het AD stelt dat de 3d weinig voorstelt en de film te lang is. De Telegraaf klaagt alleen over de lengte (sommige scenes zijn daardoor te lang).

    Kan je even aangeven hoe je zelf de lengte en de 3d (mits je de 3d-versie hebt gezien) vond.

  18. #1718

    Standaard

    Zozo was een super première vannacht.
    The Hobbit zeker waard om een bezoekje te brengen ga zodadelijk een recensie schrijven
    En ja een tshirt gewonnen van the Hobbit..

  19. #1719

    Standaard

    @ martwout Ik kan hier kort over zijn. Ik ga de film niet recenseren en ook niet reageren op andermans mening. Daar ben ik mee gestopt, heeft geen enkele zin. Urenlang bla bla bla... Ik kan alleen zeggen dat IK genoten heb en ik de film van harte kan aanbevelen. Wel iets over 3D. In mijn geval 3D 24fps. Zag er prima uit maar hoeft voor mij niet per se. Dat geldt voor alle films, en is puur persoonlijk. Dus, ik kan je niet helpen. Echt zelf gaan zien en dan oordelen
    Laatst aangepast door Martin van Tuijl : 12-12-2012 om 10:40 Reden: Kleine aanvulling
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  20. #1720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    @ martwout Ik kan hier kort over zijn. Ik ga de film niet recenseren en ook niet reageren op andermans mening. Daar ben ik mee gestopt, heeft geen enkele zin. Urenlang bla bla bla... Ik kan alleen zeggen dat IK genoten heb en ik de film van harte kan aanbevelen. Wel iets over 3D. In mijn geval 3D 24fps. Zag er prima uit maar hoeft voor mij niet per se. Dat geldt voor alle films, en is puur persoonlijk.
    Heb de film ook gezien. 3d leuk maar niet noodzakelijk. Wat betreft de lengte van de film: had naast mij iemand zitten die blij was dat er na circa 1 1/2 uur een pauze was. Hem ging het al gauw te snel. Persoonlijk viel mijn die grote lengte niet eens op, heb me geen moment verveelt.

    NB
    Volgende week ga ik weer. Dan draait de film, hier in Hoogeveen, in de nieuwe zaal 6 van JT Hoogeveen met het geluidssysteem Dolby Atmos.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 12-12-2012 om 10:43
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #1721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    [....] met het geluidssysteem Dolby Atmos.
    Dat is een ontwikkeling waar ik wel heel benieuwd naar ben! Ik hoor graag van je hoe je dat ervaren hebt tzt.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  22. #1722

    Standaard

    Ik kwam er te laat achter dat ze in de luxor ook gewoon hfr hadden en atmos, maar ik vind dat je in emmen gewoon veel beter kunt zitten. Hoe zit dat met de nieuwe zaal is die ook mooier ingericht?

  23. #1723

    Standaard

    Recensie:
    The Hobbit.

    Het verhaal begint bij de dwergen, een machtig volk, een rijk volk door de mijnwerkers.
    Dit alles werd verwoest door een draak.
    Om zijn grootvader en vader te wreken probeer Thorin met zijn mede dwergen zijn huis terug te krijgen. Hier begint de reis.
    Gandalf, de grijse (the gray) kiest een extra lid voor de reis de halfling, een Hobbit.
    De dwergen vinden the Hobbit bilbo maar een zielig kruideniertje en geloven niet dat hij hun kan redden. Trollen, orks en aardmannen ze komen van alles tegen zie hoe hun reis begint.

    Vanwege de Lord of the Rings trilogie had ik bij deze film hoge verwachtingen,
    De films is hoe ik dacht. Een prachtige film weer even mooi als the Lord of the Rings.
    In the Hobbit word Rivendill(huis van de elfen) heel mooi weer gegeven.
    En ja in de film waar het hier om draait de dwergen, stuk voor stuk geweldig de verschillende karakters en kostuums zijn mooi en passend.
    De ophol geslagen dwergen die bilbo’s huis binnen stormen.
    De soundtrack die je hoor tijdens een scene met de Dwergen waarin Thorin begint met zingen vind ik er mooi past er zeker bij.

    Het is leuk om oude bekende van Lord of the Rings tegen te komen, zoals Lady Galadriel Gandalf (the grey) en Gollum(Smeagol)
    Het gedeelde met Bilbo en Smeagol was mooi gedaan en de emoties die je in de ogen ziet van Smeagol is prachtig gemaakt ook al is het grote deel computer.

    Ian Mckellen als Gandalf.
    Was weer even mysterieus als in Lord of the Rings, tijdens heel veel scenes moet Ian heel rustig en lichtige over komen en dan heb je in eens weer zo scene dat die gillend opstaat en ze stem verheft.
    Dat vind ik heel goed gedaan.

    De mooiste rol in de film vind ik zelf van Richard Armitage als Thorin Oakenshield.
    Het kostuums is prachtig, het personage is sterk maar heeft een hart voor zijn mannen.
    De rust die Hij moet over brengen en de stem die hij opzet.

    En ja verder elke dwergen was leuk, grappig en hilarisch.
    ik heb echt genoten van dit stelletje ongeregeld.

    De film in Imax 3D HFR gezien te hebben is het zeker waard, je ziet het verschil zeker.
    Ik ben blij dat ik uiteindelijk toch gekozen heb om de film in Amsterdam te kijken.

  24. #1724

    Standaard

    Bij Lord Of The Rings vind ik de grote menigte en legers zeer gaaf. Ik denk niet dat dit hierin zal plaatsvinden wel?
    Met Lord Of The Rings was het meer een volwassen sprookje. Maar met The Hobbits heb ik zo'n twijfels bij. Ik heb zo'n gevoel dat dit toch meer naar een kinderfilm zal neigen dan naar een volwassenen. Er was ook op TV sommige bekende Nederlanders hadden film in de bioscoop bekeken. En veel kwamen aan met "dit is niet mijn ding".
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-12-2012 om 14:24

  25. #1725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Bij Lord Of The Rings vind ik de grote menigte en legers zeer gaaf. Ik denk niet dat dit hierin zal plaatsvinden wel?
    Jawel hoor, mede door het gebruiken van meer historie rond de Dwergen komt dit al in film 1 terug.

    Ik lees niets dan lovende kritieken van mensen uit NL die de film inmiddels hebben gezien. Staat lijnrecht tegenover datgene wat vele critici hebben geschreven de afgelopen week, maar ik hecht in deze toch meer waarde aan de gewone burger die duidelijk maakt dat Peter Jackson een geweldige film heeft afgeleverd.

Pagina 69 van 87 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •