Pagina 67 van 87 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1651

    Standaard

    ik had zelfmoordneigingen bij het kijken naar de hele clip

  2. #1652

    Standaard

    6 clips uit de film, let op voor spoilers!

    http://www.youtube.com/user/Screensl...ow=grid&view=0

    Met name de clip in Goblin Town is echt fantastisch, dat wordt weergaloos in HFR 3D

  3. #1653

    Standaard

    'The Hobbit: An Unexpected Journey': How Is 48 Frames Per Second?

    http://www.huffingtonpost.com/mike-r...b_2233959.html

    hoe meer ik er over lees, hoe banger ik ben dat de magie van de film 'look' is verdwenen.

  4. #1654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    'The Hobbit: An Unexpected Journey': How Is 48 Frames Per Second?

    http://www.huffingtonpost.com/mike-r...b_2233959.html

    hoe meer ik er over lees, hoe banger ik ben dat de magie van de film 'look' is verdwenen.
    Zo, dit stuk is zeer kritisch over de 48 frames. Ik denk dat ze de techniek eerst moeten verbeteren.

  5. #1655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Zo, dit stuk is zeer kritisch over de 48 frames. Ik denk dat ze de techniek eerst moeten verbeteren.
    Ik moet het eerst zelf zien.

    Wel denk ik dat mensen die een keer voor de gezelligheid naar de bios gaan deze
    techniek niet eens zien,er zijn er zat die de resolutie van Bluray niet eens zien,zij
    houden het bij DVD.

    Denk dat Peter Jackson een paar moeilijke dagen tegemoet gaat want het zal een ramp zij als dit een misser is.Bedoel dan niet alleen de techniek[48frames new3D]Maar ook het verhaal.

    Ik heb er zin in.

  6. #1656

    Standaard

    http://www.slashfilm.com/the-hobbit-...et-repetitive/

    Hier een review van de film met ook wat kritische noten over HFR. Ik weet nog niet zeker of ik em in HFR ga zien; er zijn maar een handvol bioscopen die het in NL hebben. En omdat ik in het westen woon weet ik nog niet zeker of ik de reis ervoor over heb....
    Verder juich ik de ontwikkeling van HFR alleen maar toe want, zoals ook in het artikel staat, de techniek staat in de kinderschoenen en moet nog doorontwikkeld worden. Dus om het nu al af te schieten vind ik veel e voorbarig. Rome werd ook niet in 1 dag gebouwd....

  7. #1657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Hier een review van de film met ook wat kritische noten over HFR.
    Ik heb al een paar besprekingen gelezen waarin de rode draad ook uit bedenkingen over de hogere framerate bestaat. Het schijnt je toch wat te veel uit het verhaal te halen. En het maakt met name zwakkere CGI-elementen erg zichtbaar. Jammer, want over het algemeen is men wel positief over de film op zich.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #1658

    Standaard

    Ik vind het jammer dat ik met reviews steeds minder kan.Cloud Atlas heeft slechte reviews maar ik hoor
    en zie dat mensen de film te gek vinden.

  9. #1659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Cloud Atlas heeft slechte reviews maar ik hoor
    en zie dat mensen de film te gek vinden.
    Cloud Atlas heeft overwegend positieve besprekingen. Niet laaiend enthousiast, maar zeker niet slecht.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #1660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ik heb al een paar besprekingen gelezen waarin de rode draad ook uit bedenkingen over de hogere framerate bestaat. Het schijnt je toch wat te veel uit het verhaal te halen. En het maakt met name zwakkere CGI-elementen erg zichtbaar. Jammer, want over het algemeen is men wel positief over de film op zich.
    Zwakkere CGI,is een ding waar men bij de vorige films al over klaagde.

  11. #1661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    D'r zijn er natuurlijk altijd die zullen zeggen dat het PJ om het geld te doen is, laat ze maar zeggen - de echte fans weten dat het niet zo is.
    Lekker makkelijke manier om zo de mening van de gewone liefhebber te diskwalificeren.

  12. #1662

    Standaard

    Als men weet wat er voor het filmen allemaal speelde dat weet je dat het bij hem niet om geld te doen is.Die man die hoeft zich nu al geen geld zorgen meer te maken.

    Kijk maar eens goed naar de man het is zelf een Hobbit.

  13. #1663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zwakkere CGI,is een ding waar men bij de vorige films al over klaagde.
    Dit is een opmerking die in het licht van de hogere framerate gemaakt wordt. Waarom zou dat geen legitieme kritiek kunnen zijn? In de originele trilogie zaten per slot van rekening ook een paar zwakkere CGI-momenten. De wargs waren bijvoorbeeld niet overal even overtuigend en de CGI-versie van Legolas was over het algemeen behoorlijk matig.

    De teneur van de besprekingen is overwegend behoorlijk positief, maar met een paar kanttekeningen -vooral over het hogere framerate-aspect. Ik lees daar geen vooringenomenheid in en heb geen enkele reden besprekingen te diskwalificeren om een paar kanttekeningen die best oprecht en/of correct kunnen zijn. Dat ik t.z.t. de film zelf ga bekijken en beoordelen staat daar los van.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #1664

    Standaard

    Ja,ik snap dat de CGI door de hoge framerate door de mand kan vallen.Dat is bij deze film meer van toepassing.

    Als je een hoge framerate gebruikt moet je ook hoger inzetten op CGI.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-12-2012 om 11:56

  15. #1665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Lekker makkelijke manier om zo de mening van de gewone liefhebber te diskwalificeren.
    Wat is de mening van de "gewone" liefhebber dan? Is een serieuze vraag, wil ik graag weten.

    Ik had het natuurlijk anders moeten formuleren en zeggen: Tolkienites kunnen er moeilijk om heen dat PJ gewoon het beste met hen voor heeft, ookal strookt zijn visie niet altijd met die van de fans. En ja, er is natuurlijk geld mee gemoeid maar dat is niet noodzakelijk iets slechts IMO.

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #1666

    Standaard

    Jackson heeft nu wel meer krediet dan bij de eerste trilogie. Toen stond het schuim bij menig zelfverklaarde fan op de lippen bij relatief bescheiden aanpassing zoals de (chronologisch gezien correcte) verschuiving van Shelob naar de derde film. Nu neigt menig LOTR-liefhebber gretig naar 'hoe meer, des te beter'.

    Ik zie het oprekken van het verhaal(tje) niet primair als een poging om meer geld in het laatje te brengen. Maar ik ben zeker na het te lange King Kong er niet zo van overtuigd dat Jackson de schaar in de editingroom nog weet te vinden; (veel) meer is niet altijd beter. Ik ben bang dat het allemaal overkill wordt.

    Ik hoop overigens dat ik ongelijk krijg.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #1667

  18. #1668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik had zelfmoordneigingen bij het kijken naar de hele clip
    Haha....................vreselijk he ?

  19. #1669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Haha....................vreselijk he ?
    Nou nou,wat is er zo vreselijk aan ?

  20. #1670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    WTF is een Tolkienite ?
    http://www.urbandictionary.com/defin...erm=Tolkienite
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #1671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik dacht toch echt dat als mensen hier fanatiek praten over de film dat ze dan die link niet nodig hebben.

  22. #1672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nou nou,wat is er zo vreselijk aan ?
    bekijk de clip zou ik zeggen, en zo niet , dan ben je 'one of them'

  23. #1673

  24. #1674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    bekijk de clip zou ik zeggen, en zo niet , dan ben je 'one of them'
    Dacht je nou dat ik de clip niet heb gezien.

    WAT IS ER MIS MEE ???.

  25. #1675

    Standaard

    Nog 2 reviews:

    http://www.hollywoodreporter.com/mov.../review/397416

    http://www.variety.com/review/VE1117948867/

    More disconcerting is the introduction of the film's 48-frames-per-second digital cinematography, which solves the inherent stuttering effect of celluloid that occurs whenever a camera pans or horizontal movement crosses the frame -- but at too great a cost. Consequently, everything takes on an overblown, artificial quality in which the phoniness of the sets and costumes becomes obvious, while well-lit areas bleed into their surroundings, like watching a high-end homemovie. (A standard 24fps projection seems to correct this effect in the alternate version of the film being offered to some theaters, but sacrifices the smoother motion seen in action scenes and flyover landscape shots.)

Pagina 67 van 87 EersteEerste ... 175763646566676869707177 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •