Pagina 66 van 87 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    Heerlijk gewoon, dit is pas baanbrekend.

    Geen Cameron met z'n 3d, maar Jackson met 48fps!

  2. #1627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Heerlijk gewoon, dit is pas baanbrekend.

    Geen Cameron met z'n 3d, maar Jackson met 48fps!
    Wat wil je hiermee zeggen?

    Cameron is juist voorstander van 3D HFR!
    http://info.christiedigital.com/lp/3d-hfr

    3D is one of the driving forces for high-frame-rate movies.
    Link: http://www.extremetech.com/extreme/1...m-24-to-48-fps

    En verder is het Jackson met 3D en 48fps!

    Andrew Lesnie reveals The Hobbit 3D cinematography set up

    Oscar-winning cinematographer Andrew Lesnie ACS has revealed the 3D set-up that is bringing The Hobbit to the big screen.

    The long-delayed 3D adaptation of J.R.R Tolkien’s classic fantasy book started filming last month at Wellington's Stone Street Studios and on location in New Zealand.

    It is the first major movie overseen by Jackson to be shot on RED-manufactured cameras after Lesnie and the director flirted with using the RED ONE on 2009-drama The Lovely Bones.

    In an email to IF, Lesnie said The Hobbit is:

    being shot on 30 RED EPIC cameras;
    using Zeiss Ultra Primes, Master Primes and Optimo zoom lenses;
    shooting at 47.96 frames per second;
    using 3ality Digital rigs.
    RED boss Jim Jannard has previously revealed that the production would use its new, smaller EPIC digital cameras, which can shoot at 5K resolution and up to 120 frames per second.

  3. #1628

    Standaard

    Hoop trouwens dat Jackson na The Hobbits een nieuw soort Braindead gaat maken, zou fantastisch zijn.

  4. #1629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Wat wil je hiermee zeggen?

    Cameron is juist voorstander van 3D HFR!
    http://info.christiedigital.com/lp/3d-hfr


    En verder is het Jackson met 3D en 48fps!
    ik wil er mee zeggen dat 48 fps pas echt een voorruitgang is voor de cinema en jackson zet dit neer

    ik weet dat hij het ook in 3d doet, maar dat terzijde

    het gaat er om dat de hele wereld het 3d gebeuren als iets nieuws en prachtigs zag, maar ik verwacht niet zo veel commotie bij het 48fps verhaal, wat eigenlijk voor mij een stuk belangrijker is

  5. #1630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Hoop trouwens dat Jackson na The Hobbits een nieuw soort Braindead gaat maken, zou fantastisch zijn.
    Ik hoop dat hij eerst aan The Adventures of Tintin: Prisoners of the Sun begint. Is volgens mij nu al opgeschoven naar een nader te verklaren releasedatum omwille van de uitbreiding van The Hobbit.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #1631

    Standaard

    Er zijn meer NL bioscopen die de film in HFR gaan vertonen:

    Amsterdam: Pathé Arena with IMAX
    Amsterdam: Pathe Tuschinski
    Den Haag: Pathe Buitenhof
    Ede: CineMec
    Eindhoven: Pathe Eindhoven (possible)
    Groningen: Pathe Groningen
    Heerlen: Royal Theaters Heerlen
    Rotterdam: Pathe De Kuip

    https://www.royaltheaters.nl/nieuws/...we-belevenis!/

  7. #1632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik hoop dat hij eerst aan The Adventures of Tintin: Prisoners of the Sun begint. Is volgens mij nu al opgeschoven naar een nader te verklaren releasedatum omwille van de uitbreiding van The Hobbit.
    Eens. De zwakke finale (haven) ten spijt, vond ik Kuifje een zeer geslaagde vertaling van de strip naar het grote scherm. Ik kijk absoluut uit naar meerdere delen, indien dezelfde namen betrokken blijven.

  8. #1633

  9. #1634

    Standaard

    Geeft wel wat weg, maar het lijkt erop dat dit de beste trilogie na LOTR gaat worden

  10. #1635

    Standaard

    Top!
    En de trollen praten nu eens een keer.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1636

    Standaard

    Vannacht is de première in Wellington! Een eerste clip is inmiddels vrijgegeven, dus enigszins spoilers voor diegene die het nog niet wil zien:

    http://www.youtube.com/watch?v=PgGL0...layer_embedded

  12. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Er zijn meer NL bioscopen die de film in HFR gaan vertonen:

    Amsterdam: Pathé Arena with IMAX
    Amsterdam: Pathe Tuschinski
    Den Haag: Pathe Buitenhof
    Ede: CineMec
    Eindhoven: Pathe Eindhoven (possible)
    Groningen: Pathe Groningen
    Heerlen: Royal Theaters Heerlen
    Rotterdam: Pathe De Kuip

    https://www.royaltheaters.nl/nieuws/...we-belevenis!/
    Bij Pathé kun je al kaarten reserveren voor de 3D HFR versie. Maar ik wil hem alleen in 2D zien, maar die zijn dus geloof ik nog niet te reserveren. Erg spijtig, aangezien ik acht niet 3 uur met zo'n irritant brilletje op ga zitten omdat ik er niet tegen kan. Of is die 48 fps techniek veel fijner voor je ogen?

  13. #1638

    Standaard

    De 3D schijnt inderdaad een stuk anders te zijn dan wat we voorheen gewend zijn, al ben ik zelf ook wel van mening dat het de pracht en praal van het kleurenpalet negatief zal beïnvloeden. Ik wil deze wel graag in 48fps zien, dus ik wacht met smart af of Pathé Eindhoven hier aan mee gaat doen.

  14. #1639

    Standaard

    Even een leuke discussie gehad met Martin Koolhoven (Oorlogswinter) op Twitter

    Martin Koolhoven:

    Sowieso een snertidee om er drie films van te maken #hobbit

    @MartinKoolhoven vreemd.. the Hobbit wordt een mijlpaal in de geschiedenis van de film, op de hoogte van de technische vernieuwingen?

    @JordyvB Wat heeft dat met drie delen te maken? Of 't technisch 'n vooruitgang wordt, moeten we nog zien.

    @MartinKoolhoven 48fps, Dolby Atmos, men is laaiend enthousiast. 3 films omdat er veel materiaal is om te verfilmen, niet vanwege $$ alleen!

    @JordyvB Dat laatste is propaganda, natuurlijk is dat lulkoek. Boek is 1/6 van LOTR. 48 fps lijkt me verschrikkelijk, trouwens.

    @MartinKoolhoven het is Peter Jackson, niet Michael Bay. LOTR is zo uitgebreid door de details, qua actie scènes zijn boeken gelijkwaardig.

  15. #1640

    Standaard

    Het is een rare snuiter. Juist verwacht je van een filmmaker wat diepgang, maar dat is bij hem ver te zoeken.

    Z'n meningen en films zijn een langzame ziekte voor de gehele filmindustrie en de mensen die zich als lemmings laten leiden.

  16. #1641

    Standaard

    Ik snap nog steeds niet hoe ze er 3 films van kunnen maken. Het gaat toch alleen over The Hobbit? Dat boek is nou niet bepaald dik. Nog geen 1/3 deel van LOTR.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #1642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik snap nog steeds niet hoe ze er 3 films van kunnen maken. Het gaat toch alleen over The Hobbit? Dat boek is nou niet bepaald dik. Nog geen 1/3 deel van LOTR.
    Om het e.e.a. duidelijker te maken:

    Jackson concurred, stating that "one of the drawbacks of The Hobbit is it's relatively lightweight compared to LOTR [Lord of the Rings]... There's a lot of sections in which a character like Gandalf disappears for a while. – he references going off to meet with the White Council, who are actually characters like Galadriel and Saruman and people that we see in Lord of the Rings. He mysteriously vanishes for a while and then comes back, but we don't really know what goes on." Jackson was also interested in showing Gollum's journey to Mordor and Aragorn setting a watch on the Shire.
    Komt er op neer dat er ook een deel van de The Lord Of The Rings’ appendices is verfilmd en verwerkt is in The Hobbit trilogy.
    Zie deze link:
    http://www.denofgeek.com/movies/2220...the-appendices

  18. #1643

    Standaard

    Die kritiek over het uitmelken van de franchise komt toch altijd wel uit een bepaalde hoek. Als Jackson gewoon het boek zou volgen, dan had hij alles in een film van 100 minuten kunnen proppen en hij was er klaar mee. Maar we krijgen als fans 3 films in plaats van 1, daar kan je toch niet rouwig om zijn?

    D'r zijn er natuurlijk altijd die zullen zeggen dat het PJ om het geld te doen is, laat ze maar zeggen - de echte fans weten dat het niet zo is. Als je ziet wat hij bijvoorbeeld met de Extended Editie's van LOTR heeft aangevangen dan kan je niet anders dan geloven dat die man ter wereld is gebracht om Tolkien's oevre tot in de perfectie te verfilmen.

    Ik snapte de films zo veel beter na het zien van die EE's, ik ben sindsdien nooit meer teruggegaan naar de Theatrical Cuts (wie wel trouwens?) alleen al omwille van de informatie die daarin verloren gaat. Ik moet de boeken (zowel Hobbit als LOTR) ooit nog eens lezen, maar als hij vind dat hij in drie films meer duidelijkheid kan brengen, so be it. Een win-win situatie. Laat 12 December maar komen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #1644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik snap nog steeds niet hoe ze er 3 films van kunnen maken. Het gaat toch alleen over The Hobbit? Dat boek is nou niet bepaald dik. Nog geen 1/3 deel van LOTR.
    een film maak je niet op basis van de dikte van een boek

    1 zin in een boek kun je met 10 minuten verfilmen

    Veel stephen king films zijn gemaakt op basis van een kort verhaal.

    Ik snap niet dat buitenstaanders zo simpel over een film kunnen denken. Dan hebben ze duidelijk de film niet gezien, het boek niet gelezen of überhaupt een poging gedaan om het te begrijpen.

  20. #1645

    Standaard

    In de UK is prekaartverkoop al begonnen.
    zag reclame op UK sat
    in cinemas 13 december

    Laatst aangepast door vista-vision : 01-12-2012 om 10:54

  21. #1646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    een film maak je niet op basis van de dikte van een boek
    Eens. Brokeback Mountain is ook niet meer dan een kortverhaal dat je (bij wijze van spreken) op een kwartier kan uitlezen. Anderzijds zijn er talloze dikke boeken met stevige verhalen die in anderhalf uur gepropt werden waar nog niet half zoveel vlees aan zit.

  22. #1647

    Standaard

    Nieuwe tv spot, met de eerste beelden van Smaug :

    https://www.youtube.com/watch?v=jTx4_GkKTc4

  23. #1648

  24. #1649

    Standaard

    http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ueasiness.html

    Ik ben echt benieuwd naar HFR, of het van toegevoegde waarde zal zijn. Deze film is ook test voor Hoyllywood of publiek er warm voor loopt.

  25. #1650

Pagina 66 van 87 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •