Pagina 65 van 87 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1601

    Standaard

    Dat wordt dan een tripje naar Amsterdam maken

  2. #1602

  3. #1603

    Standaard

    Ik zag gisteren de trailer voor Skyfall, maar was niet echt onder de indruk. Ik vind het beetje TE schoon en mooi uitzien allemaal, zowel de prodcutie alsmede de make-up van de karakters. Maar ik ga m wel zien, liefst ook in 48Fps, zoals Jackson de film bedoelde te maken.

  4. #1604

  5. #1605

  6. #1606

  7. #1607
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #1608

    Standaard

    Benieuwd of we nog pratende dieren krijgen, het lijkt er niet op.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Nog wat aan het werk achter de computer en terwijl de stream aangezet... De muziek is bij momenten érg mooi en doet meteen denken aan LOTR. Heerlijk.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #1610

    Standaard

    Ik heb ook grote stukken geluisterd inmiddels. De soundtrack is echt fantastisch weer, mooi om te horen dat ook veel herkenbare delen vanuit the Mines of Moria terug lijken te komen in het begin (waarschijnlijk dus een prologue die zich focust op de historie van de Dwergen?)

  11. #1611

    Standaard

    Ik ben nu ook naar de muziek aan het luisteren. Regelmatig herkenbare thema's of variaties daarop uit de Lord of the Rings-films en af en toe doet de muziek me aan Hugo, ook van Howard Shore, denken. Wat ik tot op heden heb gehoord klinkt geweldig.

  12. #1612

    Standaard

    Inmiddels is duidelijk dat Pathé Arena in ieder geval de film met 48fps gaat draaien. Of er nog meer bioscopen bijkomen is onduidelijk.

    http://www.48fpsmovies.com/48-fps-theater-list/

  13. #1613

    Standaard

    Net de soundtrack beluisterd. Geweldig terug! Je wordt weer helemaal meegezogen in de epische sfeer die Jackson creëerde in de eerder uitgebrachte LOTR-Trilogy. Howard Shore heeft het maar nogmaals gedaan! Kijk echt uit naar deze.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #1614

    Standaard

    James Bond leende de Queen herself voor een stukje promotie, Peter Jackson schakelt Prince Charles in.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #1615

  16. #1616

    Standaard

    Had eigenlijk nog wel gehoopt op een nieuwe production diary ofzo

  17. #1617

  18. #1618

  19. #1619

    Standaard Re:

    Ik zag de trailer afgelopen vrijdag in de bioscoop. Het zag er helemaal niets slecht uit maar ik kreeg wel het gevoel dat ze verschrikkelijk teren op LOTR. Maar dat is natuurlijk ook logisch gezien dat het in het verlengde ligt.

  20. #1620

    Standaard

    Ik hoop wel dat het een "volwassen" film wordt. De trailers komen bij nog wat "kinds" over als ik deze vergelijk met LOTR..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  21. #1621

    Standaard

    Ik denk dat je wel rekening moet houden met de nodige humor in met name de eerste film. Peter Jackson heeft al aangegeven dat dit zeker terugkomt in de film in de vorm van liedjes, (sprekende) dieren en gewoon wat meer slapstick-achtige scènes waarin vooral Bombur (de dikke Dwerg) voor komedie zal gaan zorgen.

  22. #1622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik zag de trailer afgelopen vrijdag in de bioscoop. Het zag er helemaal niets slecht uit maar ik kreeg wel het gevoel dat ze verschrikkelijk teren op LOTR. Maar dat is natuurlijk ook logisch gezien dat het in het verlengde ligt.
    Het zou gek zijn als het niet zo was. Het speelt zich af in dezelfde wereld, en met een aantal van dezelfde personages. Het zou heel raar zijn als dan in 1 keer een totaal andere setting werd gebruikt.

  23. #1623

    Standaard

    Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd of dit een super succes gaat worden. Begrijp me niet verkeerd; ik kijk er enorm naar uit, maar als je de trailer vergelijkt met de eerste LOTR film en deze dan is een dergelijke WOW! factor niet zo aanwezig. Maar goed, we gaan het zien komende december!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #1624

    Standaard

    Hier kun je de trailer downloaden in 48fps. Let vooral op de scènes met veel beweging (de Dwergen die op de Trollen afstormen en het gevecht van Gandalf), maar ook op de close-ups. Ik snap nu pas eigenlijk wat Peter Jackson bedoelde met zijn opmerking dat het met 48fps lijkt alsof er een gat in de muur van de bioscoop is geknipt en je daardoor naar de realiteit aan het kijken bent.

  25. #1625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hier kun je de trailer downloaden in 48fps. Let vooral op de scènes met veel beweging (de Dwergen die op de Trollen afstormen en het gevecht van Gandalf), maar ook op de close-ups. Ik snap nu pas eigenlijk wat Peter Jackson bedoelde met zijn opmerking dat het met 48fps lijkt alsof er een gat in de muur van de bioscoop is geknipt en je daardoor naar de realiteit aan het kijken bent.
    Ziet er erg goed uit. Alsof ik bijna mijn TV op 24p smooth film maximaal kan zetten zonder dat de audio en video out of sync gaat . Wel zijn je ogen vaak zo gewend aan 24fps of 25fps dat het bij 48fbs soms lijkt alsof je de boel sneller bent aan het afspelen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 65 van 87 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •