Pagina 62 van 87 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een alternatieve versie van productie video #8 met de eerste beelden van Bard the Bowman, Master of Laketown, Laketown zelf en de berg goud van Smaug: SPOILERS DUS!

    http://www.youtube.com/watch?v=0Dbrh...layer_embedded
    Is alweer van YT gehaald....

  2. #1527

  3. #1528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Leuk filmpje,Op naar de trailer

  4. #1529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Leuk filmpje,Op naar de trailer
    Ook al af gehaald

  5. #1530

  6. #1531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Jackson Bekijk bericht
    Trailer gedownload en op een stick gezet.

    Het voelt toch altijd wat grootser aan om een trailer op je tv te kunnen bekijken. Ben benieuwd!

  7. #1532

    Standaard

    Ik vond hem super. Maar ook een klein beetje tegenvallen. Ik had het wat bombastischer verwacht.

  8. #1533

    Standaard

    Benieuwd hoe groot de rol van Radagast zal zijn en waar hij in het verhaal zit.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1534

    Standaard

    Wow, wat een trailer zeg. Het is wel duidelijk dat de komische nooit van het boek verwerkt is in de film, maar het ziet er prachtig uit met veel actie en grootse scènes!

  10. #1535

    Standaard

    Ik vind de trailer wel mooi maar that's it..mis ook het bombastische wat wel in de vorige films naar voren kwam. Vind het een prima trailer, maar niet geweldig. Had er misschien iets meer van verwacht..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #1536

    Standaard

    Trailer was wat ik verwacht had.
    Heb bij de Hobbit toch een kleiner gevoel als bij de vorige films,maar dat kan ik mis hebben.
    Wil deze film wel in de bios zien.

  12. #1537

    Standaard

    Alternatieve eindes van de trailer op de officiële site: http://www.thehobbit.com/index.html

  13. #1538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik vond hem super. Maar ook een klein beetje tegenvallen. Ik had het wat bombastischer verwacht.
    Da's misschien niet zo vreemd. Ik vond het boek altijd al wat lichter en toegankelijker dan LOTR. De trailer wekt de indruk dat de toon van de film ook wat lichter is.

  14. #1539

    Standaard

    mooie beelden in de nieuwe trailer.

  15. #1540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Da's misschien niet zo vreemd. Ik vond het boek altijd al wat lichter en toegankelijker dan LOTR. De trailer wekt de indruk dat de toon van de film ook wat lichter is.
    Net als de humor. De goed geplaatste grappen komen onverwachts over, maar het past wel bij de hobbit.

  16. #1541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Jackson Bekijk bericht
    Mm ik vond de eerste trailer sterker, vooral omdat ik er een ander gevoel bij kreeg (donkerder, spannender, lichte touch humor)

    Nu is het een en al humor en verplaatst de film voor mijn gevoel (in deze trailer dan) van duister/spannend naar wat kinderlijk met humor.

    Daarnaast vraag ik me af of de opbouw richting LOTR dan wel aan gaat sluiten.. van kinderlijk en humor naar donker en duister in lord of the rings..

  17. #1542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Mm ik vond de eerste trailer sterker, vooral omdat ik er een ander gevoel bij kreeg (donkerder, spannender, lichte touch humor)

    Nu is het een en al humor en verplaatst de film voor mijn gevoel (in deze trailer dan) van duister/spannend naar wat kinderlijk met humor.

    Daarnaast vraag ik me af of de opbouw richting LOTR dan wel aan gaat sluiten.. van kinderlijk en humor naar donker en duister in lord of the rings..
    Na de donkere prologue van de LOTR kwam ook het kinderlijke Hobbiton, dus dan sluit het wel weer een beetje aan op de Hobbit (of andersom de Hobbit sluit dan aan op de LOTR Trilogy)

  18. #1543

    Standaard

    Ik bedoelde eigenlijk meer de vergelijking van theregiment inderdaad. Als ik het vergelijk met de teaser.

  19. #1544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Daarnaast vraag ik me af of de opbouw richting LOTR dan wel aan gaat sluiten.. van kinderlijk en humor naar donker en duister in lord of the rings..
    Daar heb ik wel het vertrouwen in. Naar het einde toe wordt het boek ook grimmiger. Bovendien was het begin van LotR ook vrij luchtig, afgezien van de proloog dan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #1545

  21. #1546

    Standaard

    Mijn voorkeur gaat uit naar de vorige trailer, die een veel serieuzere indruk gaf. Maar wat deze twee trailers ons nu wel duidelijk tonen, is dat je met die promo-minuten alle kanten uit kan en dit niet noodzakelijk de 'feel' van de film weergeven.

  22. #1547

  23. #1548

    Standaard

    Die dwerg bovenin, 2e van links valt wel héél erg uit de toon bij de rest.

    Overigens duidelijk waar de poster zijn inspiratie vandaan heeft:
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 27-09-2012 om 19:12

  24. #1549

    Standaard

    White Council poster:



    Ben echt benieuwd naar de scenes met Christopher Lee!

  25. #1550

    Standaard

    Extended Edition op DVD en Blu-ray reeds aangekondigd
    “And finally, among the new films you can expect on Blu-ray and DVD in 2013 are The Wachowskis’ Cloud Atlas and – officially confirmed here for the first time – Peter Jackson’s The Hobbit: An Unexpected Journey – Extended Edition (Q4). One suspects a theatrical cut will be released earlier in 2013, following the home video release pattern of the previous Lord of the Rings films. And it’s reasonable to suspect that a Blu-ray 3D version will be forthcoming as well.”
    TheOneRing.net

Pagina 62 van 87 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •