Pagina 61 van 87 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb je de trailer dan in 3d gezien ???
    Ben een regelmatige bioscoopganger in Hoogeveen en daar is de 3d trailer al vertoond.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #1502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ben een regelmatige bioscoopganger in Hoogeveen en daar is de 3d trailer al vertoond.
    Hoe wordt het gebruikt,zoals Avatar of Tintin ???
    Jackson roept er over dat hij de techniek weer verbetert heeft.

  3. #1503

    Standaard

    Och, ik ken er zat in mijn naaste omgeving.
    Zo zijn er ook zat mensen die Star Wars niets aan vinden.

    Maareh, moet je overigens een filmkenner zijn om van een film te kunnen genieten?!

    Een goede film maken is een kunst, van een goede film kunnen genieten niet.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Valt me op hoe veel mensen op hun teentjes getrapt zijn als 1 iemand die LOTR wereld niet zoveel aan vind.Zoals ik al zei de locaties en opnames zijn allemaal prachtig.alleen de dialogen zijn vaak best cheesy en de humor ook.Vind de pacing van die eerste LOTR nogal traag.iets wat ik niet bij een film als deze vind passen.daar gebeurd te weinig voor.De meeste gesprekken in de film komen steeds op hetzelfde neer namelijk,de ring dit de ring dat enz..... er zit totaal geen variatie in het verhaal in principe.

    maar voor de rest prachtig.

  4. #1504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Och, ik ken er zat in mijn naaste omgeving.
    Zo zijn er ook zat mensen die Star Wars niets aan vinden.

    Maareh, moet je overigens een filmkenner zijn om van een film te kunnen genieten?!

    )
    precies,je waardeerd een film of niet.'t is infeiten zo simpel.

  5. #1505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    precies,je waardeerd een film of niet.'t is infeiten zo simpel.
    Als iemand mij advies vraagt over John carter,dan zeg ik dat het troep is
    films met dat budget daar kan ik geen goed woord over zeggen.

  6. #1506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als iemand mij advies vraagt over John carter,dan zeg ik dat het troep is
    films met dat budget daar kan ik geen goed woord over zeggen.
    ja die film is echt bagger inderdaad.zonde van het geld.

  7. #1507

    Standaard

    Disney moet het gewoon bij animatie houden,zeker nu ze ook Marvel hebben.

  8. #1508

    Standaard

    the hobbit 3d trailer gisteren gezien en we zien nu eindelijk wat de toevoeging van 3d kan.
    liever zonder, maar Jackson doet dit wel heel erg professioneel

  9. #1509

    Standaard

    De kans op Extended Editions van The Hobbit zal nu wel verkeken zijn. Ik ben daar eigenlijk wel blij mee.

  10. #1510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    the hobbit 3d trailer gisteren gezien en we zien nu eindelijk wat de toevoeging van 3d kan.
    liever zonder, maar Jackson doet dit wel heel erg professioneel
    Vertel eens wat meer ben benieuwd ??????

  11. #1511

    Standaard

    Bij welke vertoning zag je de 3d trailer?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #1512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Bij welke vertoning zag je de 3d trailer?
    o.a. Madagaskar 3 3d. Maar hij zal vermoedelijk bij de meeste 3d films wel draaien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #1513

    Standaard

    Een nieuwe trailer, maar slechts marginaal anders dan de vorige.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #1514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Een nieuwe trailer, maar slechts marginaal anders dan de vorige.
    ja 't is ook een 1.1 trailer niet 2.0 zeg maar.

  15. #1515

    Standaard

    Naar aanleiding van de lauwe reactie op de 48 fps-versie van beelden die eerder onder andere op een vakbeurs te zien waren, zal deze specifieke versie in eerste instantie in beperkte oplage worden uitgebracht. Als deze versie alsnog positief ontvangen wordt, zal het aantal schermen waarop de 48 fps-versie draait voor de toekomstige delen worden uitgebreid.

    Volgens het artikel kost het wel een paar centen om de beelden te 'downgraden'. Van de andere kant moet er nog het een en ander gebeuren voordat bioscopen in staat zijn deze versie met meer frames per second te kunnen draaien.

    Misschien is Jackson gewoon wat aan de vroege kant.
    Laatst aangepast door mark t : 08-08-2012 om 20:29
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #1516

    Standaard

    Veranderingen als deze gaan altijd gepaard met veel protest.

    Grote kans dat we over +/- 10 jaar zullen zeggen dat Peter Jackson destijds zijn tijd ver vooruit was.

  17. #1517

    Standaard

    Warner Bros and MGM Pictures jointly announced today that the final film in Peter Jackson’s trilogy adaptation of the JRR Tolkien novel is now titled The Hobbit: There and Back Again. It will be released worldwide on July 18, 2014. All three films in the trilogy are productions of New Line Cinema and Metro-Goldwyn-Mayer Pictures. The Studios also announced the title of the second installment in the franchise, The Hobbit: The Desolation of Smaug, which will be released on December 13, 2013. The first film in the trilogy, The Hobbit: An Unexpected Journey, opens this holiday season on December 14, 2012. Under Jackson’s direction, all three movies are being shot in digital 3D using the latest camera and stereo technology. Additional filming, as with principal photography, is taking place at Stone Street Studios, Wellington, and on location around New Zealand.Shot in 3D 48 frames-per-second, the film trilogy will be released in High Frame Rate (HFR) 3D, other 3D formats, IMAX, and 2D.

    Dan Fellman, Warner Bros Pictures President of Domestic Distribution said in a statement, “We wanted to have a shorter gap between the second and third films of The Hobbit Trilogy. Opening in July affords us not only the perfect summer tentpole, but fans will have less time to wait for the finale of this epic adventure.”

    Veronika Kwan Vandenberg, Warner Bros Pictures President of International Distribution, added, “The Hobbit: There and Back Again opening in the summer will maximize playability for what promises to be an event film for fans the world over.”

    The trilogy is set in Middle-earth 60 years before Tolkien’s The Lord Of The Rings, which Jackson and his filmmaking team brought to the big screen and whose 3rd installment won the Best Picture Oscar. The screenplay for The Hobbit: An Unexpected Journey is credited to Fran Walsh & Philippa Boyens & Peter Jackson & Guillermo del Toro. Jackson is also producing the films, together with Carolynne Cunningham, Zane Weiner and Fran Walsh. The executive producers are Alan Horn, Toby Emmerich, Ken Kamins, and Carolyn Blackwood, with Boyens and Eileen Moran serving as co-producers. The Hobbit: An Unexpected Journey and the two remaining films in the trilogy are productions of New Line Cinema and MGM Pictures, with New Line managing production. Warner Bros Pictures is handling worldwide theatrical distribution, with select international territories as well as all international television licensing being handled by MGM.
    TheOneRing.net

  18. #1518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Bij welke vertoning zag je de 3d trailer?
    ice age 4

  19. #1519

    Standaard

    Een foto van Martin Freeman uit de nieuwe Entertainment Weekly en een foto van een kaartspel waarop (vermoedelijk) de Goblin King te zien is:




    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #1520

    Standaard

    Goed gemaakte trailer.

    Ik zie dat deTuinman eindelijk weer ontopic reageerd. Eerdere reactie waren een beetje overhaast en niet ergens op gebaseerd.

    Ik ben toevallig ook geen fan van de LOTR films films, maar daarom ben ik niet meteen geen filmkenner\liefhebber.
    Zelfs iemand hier gezien die post dat LOTR fans een hoog IQ hebben?!

    Zulke discussies gaan nergens over en niemand wint die.

    Ik zie mijn mede film fanaten wel tijdens filmbythesea en/of Nederlands Film Festival.

    S

  21. #1521

    Standaard

    Simpel,hou je van fantasy dan is Lord of the rings toch je-van-het.

    Heb wel weer zin in nieuwe trailer.

  22. #1522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Ik zie dat deTuinman eindelijk weer ontopic reageerd. Eerdere reactie waren een beetje overhaast en niet ergens op gebaseerd.
    Breng mij even bij aub

  23. #1523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Simpel,hou je van fantasy dan is Lord of the rings toch je-van-het.

    Heb wel weer zin in nieuwe trailer.
    De nieuwe trailer komt waarschijnlijk over 2 weken (de 75e verjaardag van the Hobbit)

  24. #1524
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nieuwe screenshots en morgen een nieuwe trailer.

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=27501

  25. #1525

    Standaard

    Een alternatieve versie van productie video #8 met de eerste beelden van Bard the Bowman, Master of Laketown, Laketown zelf en de berg goud van Smaug: SPOILERS DUS!

    http://www.youtube.com/watch?v=0Dbrh...layer_embedded

Pagina 61 van 87 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •