Pagina 6 van 87 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 2158 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Volgens dit artikel op comingsoon.net zal het nog minstens 3 a 4 jaar duren voordat de opnames voor een eventuele verfilming van de Hobbit kunnen beginnen. Voorwaarde is wel dat de rechtenkwestie wordt opgelost. Aldus de heer Jackson zelf.

    Met andere woorden: weinig nieuws onder de zon.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Myth
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Nope, maar hij gleed ook niet zomaar *floeps* van Golliewollies vingertje.
    Als ik de desbetreffende passage uit het boek nog eens lees krijg ik eerder de indruk van wel. Gollem had de Ring namelijk nog gedragen (om een aardman te vangen) een paar uur voordat Bilbo afkwam.
    Het komt erop neer dat de ring hem heeft "verraden". Net zoals de ring Isulder heeft verraden en aan het eind van the lord of the rings
    [spoiler:39a99521e3]Gollum en Frodo verraad, omdat ze van de rand afvallen[/spoiler:39a99521e3]. Er staat volgens mij nergens beschreven hoe gollum de ring precies is kwijtgeraakt. Alleen dat de ring voelde dat hij al te lang bij gollum was gebleven.


    Bilbo viel toch in het hol van Gollem ofzo??? en toen vond Bilbo de ring op de grond en kwam Gollem tegen. Gollem wilde Bilbo opeten, maar ze deden eerst nog een spelletje, waarbij ze raadsels moesten oplossen. Gollem verloor en dus mocht Bilbo eigenlijk vrijuit weer vertrekken (zonder dat Gollem 'm opat :wink: ) maar Gollem wilde Bilbo nog steeds opeten en toen heeft Bilbo de ring gebruikt om te vluchten.

    volgens mij was het zo, maar nogmaals ik weet het niet zeker (kheb maar een aantal stukken uit het boek gelezen (maar er wel een heel leesverslag van gemaakt, hehe 8) ))

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Bilbo viel toch in het hol van Gollem ofzo??? en toen vond Bilbo de ring op de grond en kwam Gollem tegen.
    Hij was al onder de grond, op de vlucht voor de Goblins...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #129

    Standaard

    Ik vind het wel een positieve zaak dat Jackson erop staat eerst de rechtenkwestie uitgeklaard te hebben. Beter geen film dan een halfslachtige film. Ik hoop alleen dat tegen die tijd Ian McKellen nog eens in de huid van Gandalf wil kruipen. Voor mij overigens het enige castlid dat zou moeten terugkomen (Bilbo is een stuk jonger, dus beter een andere acteur, etc.). Samen met Gollum / Andy Serkis natuurlijk, maar dat is geen acteur van vlees en bloed...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Bilbo viel toch in het hol van Gollem ofzo??? en toen vond Bilbo de ring op de grond en kwam Gollem tegen.
    Hij was al onder de grond, op de vlucht voor de Goblins...
    Jullie moeten wat meer vertrouwen op de kennis van Lex, hij is er geweest, hij heeft het allemaal met eigen ogen gezien.
    Wie kennis wil opdoen moet sowieso The Hobbit eerst lezen, zeker ook Silmarillion. Dan gaat de wereld pas echt voor je open, en ga je steeds meer genieten. :P :P O ja, en niet te vergeten Nagelaten Vertellingen zijn er ook nog :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  6. #131

    Standaard

    [/quote]Jullie moeten wat meer vertrouwen op de kennis van Lex, hij is er geweest, hij heeft het allemaal met eigen ogen gezien. [quote]

    wist ik niet

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Bilbo viel toch in het hol van Gollem ofzo??? en toen vond Bilbo de ring op de grond en kwam Gollem tegen.
    Hij was al onder de grond, op de vlucht voor de Goblins...
    Jullie moeten wat meer vertrouwen op de kennis van Lex, hij is er geweest, hij heeft het allemaal met eigen ogen gezien.
    Wie kennis wil opdoen moet sowieso The Hobbit eerst lezen, zeker ook Silmarillion. Dan gaat de wereld pas echt voor je open, en ga je steeds meer genieten. :P :P O ja, en niet te vergeten Nagelaten Vertellingen zijn er ook nog :wink:
    In het orginele Engels :winkL
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Bilbo viel toch in het hol van Gollem ofzo??? en toen vond Bilbo de ring op de grond en kwam Gollem tegen.
    Hij was al onder de grond, op de vlucht voor de Goblins...
    Jullie moeten wat meer vertrouwen op de kennis van Lex, hij is er geweest, hij heeft het allemaal met eigen ogen gezien.
    Wie kennis wil opdoen moet sowieso The Hobbit eerst lezen, zeker ook Silmarillion. Dan gaat de wereld pas echt voor je open, en ga je steeds meer genieten. :P :P O ja, en niet te vergeten Nagelaten Vertellingen zijn er ook nog :wink:
    In het orginele Engels :winkL
    Ah, hoeft net per sé! De Nederlandse vertalingen zijn redelijk goed en vrij letterlijk Wel in de boeken maar helaas niet in de film). Je moet alleen de naamsaanpassingen leren, want die hebben ze helaas ook vertaald Frodo Baggins is Balings geworden, terwijl Frodo gewoon Frodo is gebleven. De naamsvertalingen ontgaan mij eerlijk gezegd geheel. De ene naam blijft ongewijzigd, de andere naam verandert geheel.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Voor mij overigens het enige castlid dat zou moeten terugkomen
    Really? Hugo Weaving niet? Een andere Elrond lijkt me ook best vreemd... En natuurlijk moet Andy ook weer meedoen, zonder hem is Gollum best... anders...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Voor mij overigens het enige castlid dat zou moeten terugkomen
    Really? Hugo Weaving niet? Een andere Elrond lijkt me ook best vreemd... En natuurlijk moet Andy ook weer meedoen, zonder hem is Gollum best... anders...
    Ik denk wel dat die dat zal doen. Volgens mij vond hij het nog leuk ook. Hij heeft dit keer dan niet zo'n hele grote rol. En Elrond ook niet overigens.
    Vind maar eens 13 acteurs die een Dwerg (lees: 4 uur per dag in een makeup stoel) lwillen spelen, dat lijkt me een veel grotere opgave.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Voor mij overigens het enige castlid dat zou moeten terugkomen
    Really? Hugo Weaving niet? Een andere Elrond lijkt me ook best vreemd... En natuurlijk moet Andy ook weer meedoen, zonder hem is Gollum best... anders...
    Ik denk wel dat die dat zal doen. Volgens mij vond hij het nog leuk ook. Hij heeft dit keer dan niet zo'n hele grote rol. En Elrond ook niet overigens.
    Vind maar eens 13 acteurs die een Dwerg (lees: 4 uur per dag in een makeup stoel) lwillen spelen, dat lijkt me een veel grotere opgave.
    Dat ligt eraan wat ze er voor betalen :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Samen met Gollum / Andy Serkis natuurlijk, maar dat is geen acteur van vlees en bloed...
    Nou ik vond hem toch aardig van vlees en bloed op disc 3 & 4 van de TTT en ROTK SEE's :wink:
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Voor mij overigens het enige castlid dat zou moeten terugkomen
    Really? Hugo Weaving niet? Een andere Elrond lijkt me ook best vreemd... En natuurlijk moet Andy ook weer meedoen, zonder hem is Gollum best... anders...
    Ik denk wel dat die dat zal doen. Volgens mij vond hij het nog leuk ook. Hij heeft dit keer dan niet zo'n hele grote rol. En Elrond ook niet overigens.
    Vind maar eens 13 acteurs die een Dwerg (lees: 4 uur per dag in een makeup stoel) lwillen spelen, dat lijkt me een veel grotere opgave.
    Dat ligt eraan wat ze er voor betalen :wink:
    Het geld moet geen probleem zijn sinds ze aardig hebben verdiend met LotR...
    Het hoeven overigens niet allemaal topacteurs te zijn natuurlijk, alleen Thorin en Balin misschien...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #139

    Standaard

    Zat Elrond ook in The Hobbit? Jongens, lang geleden dat ik het boek nog gelezen heb!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #140

    Standaard

    Simpele oplossing voor de dwergen: laat deze spelen door 1 (of 2 acteurs).
    Meteen een recordpoging voor de meeste rollen in 1 film (zoals Eddy Murphy in Coming to America).

    Maar van de Hobbit is zeker een geslaagde film te maken, met een veldslag aan het eind die zelfs die van LOTR zou kunnen overtreffen...

    En ik vrees voor de merchandise-freaks op deze site dat dit ze kan ruïneren... Ik kan me namelijk veel mythische figuren (beer, draak, spinnen etc.) herinneren waarvan je mooie beelden kan maken en enviroments - het rivierdorp, de berg, het bos...
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Zat Elrond ook in The Hobbit? Jongens, lang geleden dat ik het boek nog gelezen heb!
    Jep!
    Turn around and feel the vibe.....

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Maar van de Hobbit is zeker een geslaagde film te maken, met een veldslag aan het eind die zelfs die van LOTR zou kunnen overtreffen...
    Denk je? Zo groot als the battle of Pellenor was die niet had ik de indruk. Hét hoogtepunt van deze film zal toch Smaug worden lijkt me.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #143

    Standaard

    De dwergen:
    Dwalin, Balin, Kili, Fili, Dori, Nori,Oin, Gloin, Bifur, Bofur,Bombur,Thorin,
    En dan
    Bilbo
    Gandalf
    Elrond
    Gollum
    smaugh
    En dan heb je nog trollen
    orks
    En dan dat hoofdstuk met die spinnen

    meer weet ik niet meer

    Ik heb De Hobite zo veel gelezen toen ik klein was
    Het boek is ook veel makelijker te lezen dan lord of the ring
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Maar van de Hobbit is zeker een geslaagde film te maken, met een veldslag aan het eind die zelfs die van LOTR zou kunnen overtreffen...
    Denk je? Zo groot als the battle of Pellenor was die niet had ik de indruk. Hét hoogtepunt van deze film zal toch Smaug worden lijkt me.
    Nou, overtreffen... daar overdrijf ik waarschijnlijk wel iets mee.
    Beter uitgedrukt: het kan een heel ander soort veldslag worden, omdat ik me meen te herinneren dat opeens allerlei verschillende wezens, ook dieren mee gingen doen.

    De scenes die behalve de draak Smaug als (visueel) hoogtepunt in mij opkomen: de spinnen in het bos (vond dit in ROTK niet helemaal af met Shelob) / en natuurlijk kijkt iedereen uit naar de spelronde: raadsels met Gollum.
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    De dwergen:
    Dwalin, Balin, Kili, Fili, Dori, Nori,Oin, Gloin, Bifur, Bofur,Bombur,Thorin,
    En dan
    Bilbo
    Gandalf
    Elrond
    Gollum
    smaugh
    En dan heb je nog trollen
    orks
    En dan dat hoofdstuk met die spinnen

    meer weet ik niet meer

    Ik heb De Hobite zo veel gelezen toen ik klein was
    Het boek is ook veel makelijker te lezen dan lord of the ring
    TOM BOMBADIL zit er toch ook in,

    En die gast die in een beer kan veranderen (suggereren ze in ieder geval) en de goblins en hun koning
    Turn around and feel the vibe.....

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    TOM BOMBADIL zit er toch ook in
    Nee.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  22. #147

    Standaard

    die gast die in een beer kan veranderen heet Beorn
    je vergeet ook nog de drie trollen die Bilbo en de Dwergen vangen

  23. #148

    Standaard

    Qja das waar ook!
    Was de 3 trollen beorn vergeten


    foutje bedankt
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank33_98
    die gast die in een beer kan veranderen heet Beorn
    je vergeet ook nog de drie trollen die Bilbo en de Dwergen vangen
    En om het compleet te maken, the woodelves (cameo voor Legolas? )
    en de Men of Esgaroth, de stad op palen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #150

    Standaard

    en de afstammelingen van Dale, aangevoerd door Bard de Boogschutter

Pagina 6 van 87 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •