Pagina 59 van 87 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Peter Jackson heeft al aangegeven dat the Hobbit deel 1 minimaal 2,5u gaat duren.
    dan ga ik er zekers niet voor naar de bios.

  2. #1452

    Standaard

    Want je weet nu al dat the Hobbit hetzelfde zal zijn dan LOTR? Met name door de 48fps en (waarschijnlijk) vernieuwende 3D technieken zal the Hobbit een must-see in de bios worden.

  3. #1453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Want je weet nu al dat the Hobbit hetzelfde zal zijn dan LOTR? Met name door de 48fps en (waarschijnlijk) vernieuwende 3D technieken zal the Hobbit een must-see in de bios worden.
    zelfde regiseur die zich weer in de wereld van LOTR begeeft.
    dan ga ik geen risico nemen door hiervoor naar de bios te gaan om een wandelfilm te zien.

  4. #1454

    Standaard

    simpele ziel, ga niet over films praten zonder enige kennis te hebben

  5. #1455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Peter Jackson heeft al aangegeven dat the Hobbit deel 1 minimaal 2,5u gaat duren.
    En een jaar later waarschijnlijk nog een EE van een uurtje langer
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #1456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    simpele ziel, ga niet over films praten zonder enige kennis te hebben
    jou opmerking slaat nergens op.alleen de zwakste vallen aan.

  7. #1457

    Standaard

    3d zegt niks.als het verhaal niet de vollen 2,5uur boeit.dan heb je niks aan filmtechniek.
    de pacing in lotr was namelijk verschrikkelijk.

  8. #1458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    3d zegt niks.als het verhaal niet de vollen 2,5uur boeit.dan heb je niks aan filmtechniek.
    de pacing in lotr was namelijk verschrikkelijk.
    Batmotor,

    Jij bent het zelfde verschrikkelijke ventje als op filmtotaal met altijd en alleen maar commentaar die kant nog wal raakt.

    Bij filmtotaal kotsen ze jou al uit, wat denk jij hee laat ik nu naar dvd.nl gaan en daar lekker verder zeiken/zeuren en beetje stoken..

  9. #1459

    Standaard

    Afgelopen donderdag de trailer gezien in een bioscoop in New York en vond het echt de sfeer van Middle Earth uit de LOTR hebben. Erg positief dus en dat in gewoon 2D.

  10. #1460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    jou opmerking slaat nergens op.alleen de zwakste vallen aan.
    je komt met non-argumenten, waarom zou ik dan een serieus tegenargument geven?

    Ik zou kunnen snappen dat je:
    nog jong bent
    je vriendjes wil laten denken dat je een filmkenner bent
    kritisch denkt te zijn
    geen affiniteit met surrealisme hebt
    geen relativeringsvermogen hebt
    niet kan inzien wat peter jackson voor een regisseur en producer is
    iets van het verhaal snapt
    andere mensen napraat

    zolang je niet zegt waarom je het een prulfilm vindt, blijven deze 8 intuïtieprikkels op de voorgrond

  11. #1461

    Standaard

    Wat is er mis met het tempo van LOTR?

    Hij neemt tenminste rustig de tijd om zijn verhaal te vertellen.

    Ik lees veel op dit forum dat zelfs te dark knight rises veel plotgaten heeft, dat krijg je als je veel moet knippen.

    Het schijnt nu mode te zijn om alle beelden voorbij te laten flitsen...decennia geleden namen ze nog rustig de tijd.

    Kijk naar Kurosawa's 7 samurai, prachtige film maar rustige opbouw.

    Zo maken ze ze niet meer tegenwoordig; het moet een rollercoaster zijn anders kan de jeugd hun gedachten er niet meer bijhouden.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Batmotor,

    Jij bent het zelfde verschrikkelijke ventje als op filmtotaal met altijd en alleen maar commentaar die kant nog wal raakt.

    Bij filmtotaal kotsen ze jou al uit, wat denk jij hee laat ik nu naar dvd.nl gaan en daar lekker verder zeiken/zeuren en beetje stoken..

  12. #1462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik lees veel op dit forum dat zelfs te dark knight rises veel plotgaten heeft, dat krijg je als je veel moet knippen.
    Plotgaten hebben niets te maken met de 'gevoelsduur' of werkelijke duur van een film. Bovendien is het feit dat in een film geknipt is geen rechtvaardiging voor het bestaan van plotgaten en al zeker niet voor het ontstaan van plotgaten. Plotgaten ontstaan door slecht schrijfwerk en/of slechte montage.

    Overigens is in het specifieke geval van Dark Knight Rises de schaar niet veel gebruikt. Nolan heeft in een heel vroeg stadium al tamelijk nauwkeurig aangegeven hoe lang de film gaat duren en dat is ook zo uitgekomen. Als er al geknipt is, dan is dat niet om de duur van de film in de hand te houden. Neemt niet weg dat de film af en toe aanvoelt alsof er wat te veel verhaal in is gepropt. Niet zo erg als bij Dark Knight, maar toch.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #1463

    Standaard

    Weet iemand of er in Nederland bioscopen zijn die projectoren hebben die 48fps aankunnen?

  14. #1464

    Standaard

    Mark, dat begrijp ik allemaal.

    Plotgaten zijn gaten die handelingen of gebeurtenissen in de film niet verklaren.

    Dit schijnt bij de "the dark knight rises" ook zo te zijn.
    Prometheus schijnt hier ook (nogal) last van te hebben.

    MAAR, als je in het geval van LOTR extended edition zo'n 4 uur ter beschikking hebt denk ik toch dat dat ten goede komt aan plotgaten e.d.

    Ik heb nooit het idee gehad onder het kijken van de EE's dat het tempo te langzaam zou zijn...

    Ik zou het persoonlijk ook erg op prijs stellen als er van deze film een EE uitkomt die alles beter in de film uitlegt zodat je niet het boek perse gelezen zou moeten hebben om het verhaal te kunnen begrijpen.

    Ik ken van LOTR de theatrical cut en de EE's en ik vind de EE's stukken beter als film en kwa uitleg.





    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Plotgaten hebben niets te maken met de 'gevoelsduur' of werkelijke duur van een film. Bovendien is het feit dat in een film geknipt is geen rechtvaardiging voor het bestaan van plotgaten en al zeker niet voor het ontstaan van plotgaten. Plotgaten ontstaan door slecht schrijfwerk en/of slechte montage.

    Overigens is in het specifieke geval van Dark Knight Rises de schaar niet veel gebruikt. Nolan heeft in een heel vroeg stadium al tamelijk nauwkeurig aangegeven hoe lang de film gaat duren en dat is ook zo uitgekomen. Als er al geknipt is, dan is dat niet om de duur van de film in de hand te houden. Neemt niet weg dat de film af en toe aanvoelt alsof er wat te veel verhaal in is gepropt. Niet zo erg als bij Dark Knight, maar toch.
    Laatst aangepast door hstadman : 30-07-2012 om 17:05

  15. #1465

    Standaard

    Peter Jackson heeft zonet dit bericht gepost op zijn Facebookpage:

    It is only at the end of a shoot that you finally get the chance to sit down and have a look at the film you have made. Recently Fran, Phil and I did just this when we watched for the first time an early cut of the first movie - and a large chunk of the second. We were really pleased with the way the story was coming together, in particular, the strength of the characters and the cast who have brought them to life. All of which gave rise to a simple question: do we take this chance to tell more of the tale? And the answer from our perspective as the filmmakers, and as fans, was an unreserved ‘yes.'

    We know how much of the story of Bilbo Baggins, the Wizard Gandalf, the Dwarves of Erebor, the rise of the Necromancer, and the Battle of Dol Guldur will remain untold if we do not take this chance. The richness of the story of The Hobbit, as well as some of the related material in the appendices of The Lord of the Rings, allows us to tell the full story of the adventures of Bilbo Baggins and the part he played in the sometimes dangerous, but at all times exciting, history of Middle-earth.

    So, without further ado and on behalf of New Line Cinema, Warner Bros. Pictures, Metro-Goldwyn-Mayer, Wingnut Films, and the entire cast and crew of “The Hobbit” films, I’d like to announce that two films will become three.

    It has been an unexpected journey indeed, and in the words of Professor Tolkien himself, "a tale that grew in the telling."

    Cheers,

    Peter J
    https://www.facebook.com/notes/peter...51114596546558
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #1466

    Standaard

    Eén irritatie vooraf (die niets met de film zelf te maken heeft): Volwassen mannen, die met een ketting met een ring eraan om hun nek gaan lopen.

  17. #1467

    Standaard

    Tja, ben toch wel benieuwd.. Maar wat komt daarna? LOTR 3D? Wordt Peter J een soort Luca$h die zijn hele leven één van zijn eerste films verder gaat uitbuiten? Ben benieuwd....

  18. #1468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja, ben toch wel benieuwd.. Maar wat komt daarna? LOTR 3D? Wordt Peter J een soort Luca$h die zijn hele leven één van zijn eerste films verder gaat uitbuiten? Ben benieuwd....
    inderdaad.maar ik kan starwars veel meer waarderen.

  19. #1469

    Standaard

    Een wandelfilm haha! Schitterend! (Y)

  20. #1470

    Standaard

    Zeker Clerks II net gekeken....

  21. #1471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Een wandelfilm haha! Schitterend! (Y)
    klinkt komisch.maar t is een feit.

  22. #1472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    inderdaad.maar ik kan starwars veel meer waarderen.


    Mbt The Hobbit: 3 lange films van 1 boek dat dunner was dan het dunste deel van de hele LotR trilogie......die per boek maar 1 film kregen.



    Maar op zich ook goed nieuws: de PJ fanboys kunnen nu niet meer naar G.Lucas wijzen als uitmelker zijnde.

  23. #1473

    Standaard

    jammer, had graag weer eens wat anders gezien..ben liefhebber van LOTR maar PJ is ook een meester regisseur in andere gebieden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #1474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maar op zich ook goed nieuws: de PJ fanboys kunnen nu niet meer naar G.Lucas wijzen als uitmelker zijnde.
    Ben dan geen groot fan van Jackson (de LotR trilogie vond ik vermakelijk, zeker niet het beste wat ooit op film is gezet), dus ik kan het iig wel blijven roepen: George Lucas (waar ik al helemaal niets mee heb) is de koning van het uitmelken. Hij is een beetje een one man Disney Pictures.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sheldon, TBBT
    I'm sorry but I'm not going to watch the Clone Wars TV Series until I've seen the Clone Wars movie. I prefer to let George Lucas disappoint me in the order he intended.

  25. #1475

    Standaard

    Ik heb zo het idee dat Jackson zijn totale speelduur aan gefilmd materiaal (al dan niet om commerciële redenen) gewoon in drie gaat splitten. Ik vind het wel leuk dat het opnieuw een trilogie wordt, dan past het netjes bij LOTR.

    Ik heb trouwens vooral bij Jackson het gevoel dat hij érg gesteld is op zijn fans. Om 'm dus zomaar een uitmelker te noemen à la Lucas vind ik toch wel overdreven.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 59 van 87 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •