Pagina 58 van 87 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Gaan ze dit nog maken? LOL.
    LOTR = crap. Peter Jackson = crap.
    ??

  2. #1427

    Standaard

    LOL, subtiel...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Gaan ze dit nog maken? LOL.
    LOTR = crap. Peter Jackson = crap.

  3. #1428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Gaan ze dit nog maken? LOL.
    LOTR = crap. Peter Jackson = crap.
    sterke onderbouwing ook :S

  4. #1429

    Standaard

    Oh; ik was mijn onderbouwing vergeten. LOTR uitermate saaie films van 3 uur. Als regisseur ook nog eens King Kong verziekt (ook saai en 3 uur).
    Dus Hobbit zal ook wel weer saai zijn en 3 uur duren. Ook nog eens 3D dus zonde van al dat geld.

  5. #1430

    Standaard

    Mooie scroll poster met nieuwe karakters (Beorn met name):

    http://www.ew.com/ew/special/0,,2039...610399,00.html

    Edit: hier een grotere versie: http://img2-2.timeinc.net/ew/i/2012/...CROLL_6000.jpg
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 10-07-2012 om 09:06

  6. #1431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Oh; ik was mijn onderbouwing vergeten. LOTR uitermate saaie films van 3 uur. Als regisseur ook nog eens King Kong verziekt (ook saai en 3 uur).
    Dus Hobbit zal ook wel weer saai zijn en 3 uur duren. Ook nog eens 3D dus zonde van al dat geld.
    Smaken verschillen zullen we maar zeggen...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  7. #1432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Oh; ik was mijn onderbouwing vergeten. LOTR uitermate saaie films van 3 uur. Als regisseur ook nog eens King Kong verziekt (ook saai en 3 uur).
    Dus Hobbit zal ook wel weer saai zijn en 3 uur duren. Ook nog eens 3D dus zonde van al dat geld.
    Ik zou zeggen lekker veel series kijken, kun je na 25 minuten weer iets anders doen

    Ik zit in ieder geval eerste rij in december met een slab om..

  8. #1433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Oh; ik was mijn onderbouwing vergeten. LOTR uitermate saaie films van 3 uur. Als regisseur ook nog eens King Kong verziekt (ook saai en 3 uur).
    Dus Hobbit zal ook wel weer saai zijn en 3 uur duren. Ook nog eens 3D dus zonde van al dat geld.
    ik lees nog steeds geen onderbouwing

    weet je hoe peter jackson gebruik maakt van 3d? dat is niet mis in vergelijking met de goedkoper voorgangers

    hij zou 3d nog kunnen redden zelfs

    relativeer je ook in welk jaar de lotr films uitkwamen? kun je de films ook tegen een andere film zetten die wel je aandacht kon houden?

  9. #1434

    Standaard

    Ik heb de extended versies (4 uur) en die kan ik zonder problemen uitkijken. Saai? Gras zien groeien is saai...



    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    ik lees nog steeds geen onderbouwing

    weet je hoe peter jackson gebruik maakt van 3d? dat is niet mis in vergelijking met de goedkoper voorgangers

    hij zou 3d nog kunnen redden zelfs

    relativeer je ook in welk jaar de lotr films uitkwamen? kun je de films ook tegen een andere film zetten die wel je aandacht kon houden?

  10. #1435

    Standaard

    Gaan ze dit nog maken? LOL.
    LOTR = crap. Peter Jackson = crap.
    Oh; ik was mijn onderbouwing vergeten. LOTR uitermate saaie films van 3 uur. Als regisseur ook nog eens King Kong verziekt (ook saai en 3 uur).
    Dus Hobbit zal ook wel weer saai zijn en 3 uur duren. Ook nog eens 3D dus zonde van al dat geld.
    Iemand die duidelijk geen filmkennis heeft..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #1436

    Standaard

    http://www.flickr.com/photos/theoneringnet/

    De nodige foto's van de lopende Comic Conventie in San Diego, met nieuwe posters en alvast een aantal prachtige Sideshow beelden die er aan zitten te komen!

  12. #1437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Iemand die duidelijk geen filmkennis heeft..
    Heeft volgens mij niets met filmkennis te maken, maar met filmsmaak..

  13. #1438

    Standaard

    Maar als hij niet kan relativeren en argumenten kan noemen die z'n smaak uitdragen dan heeft hij de kennis simpelweg niet en kan hij zich beter bezighouden met zaken waarin hij misschien wel een beetje verstand van heeft.

  14. #1439

    Standaard

    Laten we het gewoon ontopic houden over de Hobbit films

  15. #1440

    Standaard

    aaargh! Iedere keer denk ik oooo misschien een nieuwe production diary... maar nee :P

  16. #1441

    Standaard

    Er valt vast wel nog iets uit de bus zoals Jordy zegt, met Comic-Con dat nu aan de gang is. Ik hoor mensen speculeren over een nieuwe trailer...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #1442

    Standaard

    Ik hoor het een en ander in de wandel gangen, blijkbaar is er op de comic-con door Peter Jackson geroepen dat hij een 3e film wil maken met the hobbit omdat de schrijver tolkien nog een soort 'boek' van 125 blz heeft geschreven lang na de hobbit om het verhaal van gandalf te vertellen. Deze mis je namelijk geregeld in het boek van de hobbit omdat hij ergens anders is (deze verhalen zijn blijkbaar er na beschreven en moeten de basis vormen voor de 3e film).

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=26696

    http://www.imdb.com/news/ni32109157/

  18. #1443

    Standaard

    Nogal uit z'n verband gerukt die quotes van Jackson. Het grootste deel van Gandalf's reis nadat hij de dwergen en Bilbo verlaat zit al in de 2 films die er nu aankomen. Een derde film lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk, maar Peter Jackson wil volgend jaar wel mogelijk enkele weken/maanden extra gaan filmen. Waarvoor dat precies is is speculeren, maar wellicht gaat hij wat extra scènes filmen voor zowel the Hobbit delen als Lord of the Rings om zodoende over enkele jaren een extended-extended editie uit te kunnen brengen.

  19. #1444

    Standaard Hobbit

    Goed idee

    Doe maar meteen deel 3 maken

    Verheug mij er nu al op -

    Maar eerst deel 1 maar in december
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  20. #1445

    Standaard

    3e film hoeft niet als het niet nodig is, deze twee films mogen het afsluiten
    maar de kijkersvraag over 'De Silmarillion' leek mij dan wel weer interessant

  21. #1446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nogal uit z'n verband gerukt die quotes van Jackson. Het grootste deel van Gandalf's reis nadat hij de dwergen en Bilbo verlaat zit al in de 2 films die er nu aankomen. Een derde film lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk, maar Peter Jackson wil volgend jaar wel mogelijk enkele weken/maanden extra gaan filmen. Waarvoor dat precies is is speculeren, maar wellicht gaat hij wat extra scènes filmen voor zowel the Hobbit delen als Lord of the Rings om zodoende over enkele jaren een extended-extended editie uit te kunnen brengen.
    ach ja, al zou het zou zijn... een film tussen the hobbit en lord of the rings.. je hoort mij niet klagen.

    OF uiteindelijk extended edition die het verhaal verteld ook goed

  22. #1447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    ach ja, al zou het zou zijn... een film tussen the hobbit en lord of the rings.. je hoort mij niet klagen.

    OF uiteindelijk extended edition die het verhaal verteld ook goed

    Dat zou echt vet zijn, 1 doorlopend verhaal in extended versie. Ben een dikke dag aan het kijken.

  23. #1448
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #1449

    Standaard

    ik vind LOTR heel langdradig en dat vind ik zonde.De opnames zijn in principe prachtig.
    bij the hobbit zal het niet veel anders zijn.maar een speelduur van 120minuten per film zou ik toch beter vinden.

  25. #1450

    Standaard

    Peter Jackson heeft al aangegeven dat the Hobbit deel 1 minimaal 2,5u gaat duren.

Pagina 58 van 87 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •