Pagina 56 van 87 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1376

    Standaard

    Het is natuurlijk afwachten wat de film gaat brengen (nog een jaar....pff) maar de trailer is ijzersterk. Als je het boek The Hobbit niet kent doet het misschien kinderachtig aan, maarja het is en blijft de verfilming van een kinderboek, dus daarover moet je niet zeuren.

  2. #1377
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ziet er super goed uit. Alleen jammer genoeg nog 1 jaar wachten.

    In Peter Jackson we trust. Blij dat ie het zelf doet i.p.v. Guillermo del Toro.

  3. #1378

    Standaard

    Deja Vu gevoel bij het zien van deze trailer . Pfff, nog een jaar wachten .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  4. #1379

    Standaard

    Ik moest wel even wennen aan een jonge Bilbo. Ian Holm is natuurlijk niet mogelijk. Hopelijk verdwijnt dat gevoel snel tijdens de film volgend jaar.

  5. #1380

    Standaard

    Dat volkse gevoel onder die Hobbits, één van de meest fijne zaken aan TFotR, is weer helemaal terug. Ik weet waar ik volgende kerst zit.

  6. #1381

    Standaard

    Veelbelovende trailer.
    Eigenlijk is er dan ook weinig twijfel dat dit weer helemaal goed gaat komen, althans dat is mijn gevoel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Veelbelovende trailer.
    Eigenlijk is er dan ook weinig twijfel dat dit weer helemaal goed gaat komen, althans dat is mijn gevoel.
    Helemaal mee eens! Enige lichte angst is nog dat de humor teveel gaat overheersen, het zou mooi zijn als de toon zo goed mogelijk overeenkomt met die van LOTR.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #1383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Helemaal mee eens! Enige lichte angst is nog dat de humor teveel gaat overheersen, het zou mooi zijn als de toon zo goed mogelijk overeenkomt met die van LOTR.
    Ik denk dat er wel wat meer humor in zal zitten, dat is in het boek ook wel zo. Maar zolang het niet irrtant gaat worden vind ik het prima. Denk ook dat een aantal karakters wat duisterder zullen zijn (Thorin bv) dan het boek dus dat is misschien een goede balans.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1384

    Standaard

    de scenes uit de teaser spelen zich voornamelijk af in het begin van de film, ook The Lord of the Rings begint vrolijk maar wordt gedurende de films al snel grimmiger
    The Hobbit is ook meer een avontuurlijke ontdekkingsreis door Middle Earth terwijl de missie bij LOTR een veel donkerder doel/karakter heeft
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #1385

    Standaard

    WHAAAA! Nog een jaar wachten!!!!

    Fantastische teaser!

  11. #1386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik moest wel even wennen aan een jonge Bilbo. Ian Holm is natuurlijk niet mogelijk. Hopelijk verdwijnt dat gevoel snel tijdens de film volgend jaar.
    Ik vind dat Martin Freeman nochtans dezelfde maniertjes tentoonspreidt als de oude Bilbo op zijn verjaardag, én hij lijkt er fysiek wat op. Uiteraard moet er een jongere Bilbo gecast worden; voor tijdlozere figuren zoals Gandalf is dat minder erg, die was al oud toen hij geboren werd
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #1387

    Standaard

    vind de teaser helemaal niks, nodigt mij niet uit om naar een mooie avonturen film te gaan kijken als ik heel eerlijk ben

  13. #1388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    vind de teaser helemaal niks, nodigt mij niet uit om naar een mooie avonturen film te gaan kijken als ik heel eerlijk ben
    Dan vond je de Trilogie ook helemaal niks waarschijnlijk?

  14. #1389

    Standaard

    dat viel inderdaad wel mee, maar de trailers van die films hadden nog wat spanning en actie, in deze trailer zit naar mijn mening niet echt veel in spannends in

  15. #1390

    Standaard

    Ik ben niet zo onder de indruk van de eerste trailer. Het is inmiddels ook meer dan 10 jaar geleden dat The Fellowship uitkwam. Hierdoor denk ik dat ik grotendeels een beetje 'LOTR-moe' ben geworden. Het heeft simpelweg te lang geduurd in mijn optiek om deze films te maken waardoor ik nu alles behalve enthousiast kan worden over deze prent. Misschien komt het nog, maar ik ben bang van niet.

  16. #1391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    dat viel inderdaad wel mee, maar de trailers van die films hadden nog wat spanning en actie, in deze trailer zit naar mijn mening niet echt veel in spannends in
    Maar dit is toch ook nog maar het begin van de film! De trailers die nog gaan komen zullen er vast wel spannender uitzien, omdat de film dan echt op gang is gekomen zegmaar. En voor het begin van een film, vind ik deze trailer toch al behoorlijk spannend hoor! en bij LOTR was het begin (met gandalf en de Hobbits en het vuurwerk enzo) toch ook nog niet zo heel spannend of wel?
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  17. #1392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik ben niet zo onder de indruk van de eerste trailer. Het is inmiddels ook meer dan 10 jaar geleden dat The Fellowship uitkwam. Hierdoor denk ik dat ik grotendeels een beetje 'LOTR-moe' ben geworden. Het heeft simpelweg te lang geduurd in mijn optiek om deze films te maken waardoor ik nu alles behalve enthousiast kan worden over deze prent. Misschien komt het nog, maar ik ben bang van niet.
    Bij mij is het omgekeerd. Door 't feit dat we alweer 9 jaar na het laatste deel uit de trilogie zijn, heb ik net geen last van LotR-moeheid. Het voelt eerder als een blij weerzien. Misschien ligt het ook aan het feit dat ik de films na 2003 niet opnieuw bekeken heb, in tegenstelling tot velen waarbij het bijna een jaarlijkse traditie is. Mijn enthousiasme komt dus eerder voort uit 't feit de films blijkbaar een diepere indruk nagelaten heb dan ik zelf dacht en de terugkeer naar de sfeervolle vredige eerste helft uit The Fellowship.

  18. #1393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door somebody Bekijk bericht
    Maar dit is toch ook nog maar het begin van de film! De trailers die nog gaan komen zullen er vast wel spannender uitzien, omdat de film dan echt op gang is gekomen zegmaar. En voor het begin van een film, vind ik deze trailer toch al behoorlijk spannend hoor! en bij LOTR was het begin (met gandalf en de Hobbits en het vuurwerk enzo) toch ook nog niet zo heel spannend of wel?
    ja ik vraag het me af, ik bedoel als je weet dat er miljoenen mensen zitten te wachten op de hobbit, kom er dan uit met een gave korte trailer, want die backstage filmpjes met peter jackson vond ik echt interessant, dat maakte mij juist wel heel erg benieuwd naar de film

    maar laten we hopen dat als over een paar maanden de echte grote trailer uitkomt deze wel spectaculair zal zijn

  19. #1394

    Standaard

    De 5e production video is uit

    PJ begint steeds meer Hobbit-achtigere lichaamsproporties aan te nemen gedurende de opnamen.

  20. #1395

    Standaard

    Mooie beelden weer, Jackson blijft uniek met zijn video dagboeken en hoeveelheid aan info die hij deelt met zijn fans. Dat maakt het lange wachten een stuk dragelijker!

  21. #1396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    ja ik vraag het me af, ik bedoel als je weet dat er miljoenen mensen zitten te wachten op de hobbit, kom er dan uit met een gave korte trailer, want die backstage filmpjes met peter jackson vond ik echt interessant, dat maakte mij juist wel heel erg benieuwd naar de film

    maar laten we hopen dat als over een paar maanden de echte grote trailer uitkomt deze wel spectaculair zal zijn
    Het is ook maar een teaser ipv een trailer, voor een trailer is het nog veel te vroeg gezien men het filmen nog niet afgerond heeft en dat vooral dit soort films tijdens de postproductie gevormd wordt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  22. #1397

    Standaard

    Mooie teaser, prachtig weergegeven..zo veel moois volgend jaar!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #1398

    Standaard

    Ik heb een beetje een 'Nooooooooooooo' gevoel bij het zien van deze.

    Ik ben namelijk ongeveer 1,5 jaar geleden op de set van Hobitton geweest, net te vroeg dus. Het enige dat herkenbaar was, was de heuvel en de boom... En nu wordt alles dus in permanent staat gebouwd, maar om nou speciaal daarvoor weer de halve wereld rond te vliegen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #1399

  25. #1400

    Standaard Hobbit 3D trailer

    Ben gisteren naar Hugo geweest (fantastisch!) en heb de trailer in 3D gezien. Ik geef het maar toe, kreeg een brok in mijn keel. Kippenvel. December is nog ver weg...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 56 van 87 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •