Pagina 55 van 87 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    nu moesten ze iets bedenken om de lcd verkopen op te schroeven en kwamen ze weer uit op 3d.
    Ik denk ook dat James Cameron en andere, tientallen tot honderde miljoenen Dollars en vele jaren hebben geinvesteerd om de LCD verkopen op te schroeven.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #1352

    Standaard

    Ze hebben zo vaak geprobeerd(lees de tv producenten) om 3d te introduceren en groot te maken, is tot op heden nog steeds niet gelukt! Ook James Cameron niet. De verkopen van 3d tv's loopt niet storm...Vandaar dat ze nu weer met 4k2k tv's komen.

    James Cameron is echt niet zo revolutionair als hij zelf wel denkt, 3d bestaat al ettelijke tientallen jaren. Zelfs het Pocahontas verhaaltje was niet origineel!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik denk ook dat James Cameron en andere, tientallen tot honderde miljoenen Dollars en vele jaren hebben geinvesteerd om de LCD verkopen op te schroeven.
    Laatst aangepast door hstadman : 05-11-2011 om 11:21

  3. #1353

    Standaard

    Maar dat gaat ook niet werken...veels te duur ...en ...het is en blijft de eerste 10 jaar nog wel crisis.

    Kijk alleen al naar SONY....afd. TV'S ...die maken al jaren verliezen....

  4. #1354

    Standaard

    Zolang ik een bril op moet zetten om in 3D te gaan kijken begin ik er niet aan.
    Wel weer een leuke blog overigens.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1355

    Standaard

    Dat is een van de problemen, mensen investeren niet meer, gevolg dat de productie wel op peil moet blijven om de werknemers te kunnen betalen, gevolgen: lage prijzen in de winkels, lcd is sinds jaren niet meer zo goedkoop geweest!(een paar honderd euro voor een 40 inch tv is niet meer zoveel!) 4k2k is overigens nog wel duur. Ook zal Oled binnenkort zijn intrede maken. Ik denk dat dat meer effect heeft dan 3d.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Maar dat gaat ook niet werken...veels te duur ...en ...het is en blijft de eerste 10 jaar nog wel crisis.

    Kijk alleen al naar SONY....afd. TV'S ...die maken al jaren verliezen....

  6. #1356

    Standaard

    Philips heeft zijn tv tak ook al in een joint venture ondergebracht bij een chinese firma...

    Mensen denken dat het een crisis is en investeren daarom bijna niet meer! Gevolg, we gaan dan langzaam echt naar een crisis, Nederland staat er echt niet zo slecht voor. Als de euro zou komen te vervallen, zou nederland een van de sterkste munten hebben op de markt. NL economie draait goed in vergelijk met andere landen!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Maar dat gaat ook niet werken...veels te duur ...en ...het is en blijft de eerste 10 jaar nog wel crisis.

    Kijk alleen al naar SONY....afd. TV'S ...die maken al jaren verliezen....

  7. #1357

    Standaard

    Philips heeft zijn tv tak ook al in een joint venture ondergebracht bij een chinese firma...

    Mensen denken dat het een crisis is en investeren daarom bijna niet meer! Gevolg, we gaan dan langzaam echt naar een crisis, Nederland staat er echt niet zo slecht voor. Als de euro zou komen te vervallen, zou nederland een van de sterkste munten hebben op de markt. NL economie draait goed in vergelijk met andere landen!

    ON TOPIC:

    ik denk dat deze films de economie wel weer zullen stimuleren...velen zullen deze films aanschaffen op dvd/blu-ray!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Maar dat gaat ook niet werken...veels te duur ...en ...het is en blijft de eerste 10 jaar nog wel crisis.

    Kijk alleen al naar SONY....afd. TV'S ...die maken al jaren verliezen....

  8. #1358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ze hebben zo vaak geprobeerd(lees de tv producenten) om 3d te introduceren en groot te maken, is tot op heden nog steeds niet gelukt! Ook James Cameron niet. De verkopen van 3d tv's loopt niet storm...Vandaar dat ze nu weer met 4k2k tv's komen.

    James Cameron is echt niet zo revolutionair als hij zelf wel denkt, 3d bestaat al ettelijke tientallen jaren. Zelfs het Pocahontas verhaaltje was niet origineel!
    Het hele 3D gebeuren op dit moment is voornamelijk om meer bioscoopbezoekers te trekken, en zoals alles met wisselend succes.
    Avatar heeft records gebroken en ook de Lion King 3D heeft meer opgebracht dan menig 2D blockbuster. daarnaast zijn er natuurlijk de vele floppen van films die even wilde cashen door goedkopen 3D effecte toe te voegen maar Avatar en Lion King laten zien dat als je het wel goed toepast er geld mee kan worden verdiend. Het gaat dus zozeer niet om de techniek maar om hoe het wordt toegepast en daarin is James Cameron wel geslaagd.
    Hoe het resultaat bij The Hobbits zal zijn is afwachten maar ik verwacht niet dat dit zal teleurstellen.

    Over 4k2k schermen, die zie ik niet zo snel in grote gatalen op de consumentenmarkt verschijnen en volgens mij zijn daar ook vrijwel geen plannen voor.
    Er worden natuurlijk wel aan dit soort schermen ontwikkeld, maar dat is voor de professionele markt,... de wereld is namelijk wel wat breder dan de consumenten LCD tv,s alleen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #1359

    Standaard

    Er zijn nu al 4k2k 3d schermen te koop voor consumenten.

    Of cameron erin is geslaagd is per persoon afhankelijk. Ik vond avatar redelijk vermakelijk, velen vinden er helemaal niets aan! Ik kijk overigens 2d, dus de 3d hype is aan mij voorbij gegaan.

    Het gaat JUIST WEL om de techniek, Cameron vond het NU pas goed genoeg voor grootschalig gebruik in de bios. Heeft zelfs veel technieken geleend uit de gaming industrie.

    Techniek was er dus al, Cameron heeft er slechts een film mee gemaakt.
    Avatar was een echte hype, beetje overtrokken allemaal, vooral omdat het verhaal toch echt flinterdun is...

    Ik hoor nog steeds van veel mensen dat ze 3d nog steeds zien als een gimmick, niet als een essentiele toevoeging. Oled zal dat bijv. wel zijn daar de beeldkwaliteit aanzienlijk wordt opgeschroefd.

    Ik weet niet of de hobbit 3d zoveel meer zal toevoegen als de hobbit 2d...

    Zolang 3d nog niet echt dichtbij onze ogen zit(de beste 3d lenzen) zal het wel een gimmick blijven voor velen.

    Ach, met de kerst zal een of ander 3d film het wel goed doen...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Het hele 3D gebeuren op dit moment is voornamelijk om meer bioscoopbezoekers te trekken, en zoals alles met wisselend succes.
    Avatar heeft records gebroken en ook de Lion King 3D heeft meer opgebracht dan menig 2D blockbuster. daarnaast zijn er natuurlijk de vele floppen van films die even wilde cashen door goedkopen 3D effecte toe te voegen maar Avatar en Lion King laten zien dat als je het wel goed toepast er geld mee kan worden verdiend. Het gaat dus zozeer niet om de techniek maar om hoe het wordt toegepast en daarin is James Cameron wel geslaagd.
    Hoe het resultaat bij The Hobbits zal zijn is afwachten maar ik verwacht niet dat dit zal teleurstellen.

    Over 4k2k schermen, die zie ik niet zo snel in grote gatalen op de consumentenmarkt verschijnen en volgens mij zijn daar ook vrijwel geen plannen voor.
    Er worden natuurlijk wel aan dit soort schermen ontwikkeld, maar dat is voor de professionele markt,... de wereld is namelijk wel wat breder dan de consumenten LCD tv,s alleen.

  10. #1360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Er zijn nu al 4k2k 3d schermen te koop voor consumenten.
    Welke dan? dat zullen eerder industriele schermen zijn bedoeld voor bedrijven en niet consumentenschermen voor de huiskamer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Het gaat JUIST WEL om de techniek, Cameron vond het NU pas goed genoeg voor grootschalig gebruik in de bios.
    Dat is ook wat ik bedoel met dat het niet om gaat de techniek (pur sang) maar hoe het wordt toegepast.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #1361

    Standaard

    weet iemand hoe ze de film die opgenomen is op 48fps op blu ray gaan zetten, want dit zal waarschijnlijk op 24p gebeuren of speelt bluray ook 48p af?

  12. #1362

    Standaard

    ik vatte dat verhaal ook niet echt, want ik dacht dat het menselijk oog niet meer dan 24/25 beelden per seconden kon waarnemen.

    Het 3d gebeuren rondom the hobbit heeft wel iets meer bestaansrecht dan de meuk van afgelopen jaren. Jackson zal dit vast niet zomaar doen. Maar ik zelf hoop wel op een 2d versie.

  13. #1363

    Standaard

    ja inderdaad, zou wel wat meer info hierover willen
    hoorde wel dat ze voor de hobbit speciale projectoren nodig hebben, ben benieuwd of we het in nederland ook te zien krijgen zoals zou moeten volgens de filmmaker

  14. #1364

    Standaard

    Een nieuw on-the-set report: http://www.aintitcool.com/node/51948 (bevat enigszins spoilers)

  15. #1365

    Standaard

    IGN caught up with Andy Serkis and, among other things, asked him when fans can expect the first trailer for The Hobbit. Here’s what Andy had to say:

    “There will be a trailer fairly soon, actually. Around Christmas time, I believe.”

    Besides reprising his role as Gollum, Serkis has also taken up duties as Second Unit Director on the films, concerning which he says:

    “It’s quite fascinating, I’m having a ball. It’s a huge operation, really. We’re on the road at the moment, at various different locations on South Island in New Zealand. There are some truly remarkable landscapes that we’re filming in. It’s just stunning.”
    TheOneRing

    Lijkt me duidelijk dat deze voor de US release van Kuifje zal komen

  16. #1366

    Standaard

    Kan niet wachten!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #1367

    Standaard

    De trailer komt samen met de US release van The Adventures of Tintin.

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=85222

    En hier ook nog een leuk stukje waarin Stephen Fry over de film en zijn personage praat:

    http://bcove.me/l2ellrsz

    Ik ben benieuwd!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  18. #1368

    Standaard

    Dus al bijna de eerste beelden! Had ik niet verwacht, ben ook zeer benieuwd...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #1369

  20. #1370

  21. #1371

    Standaard

    Ik vind het er een beetje 'kazig' en blij uitzien.

  22. #1372

    Standaard

    The Hobbit is dan ook een kinderboek, maar men heeft de toon zeker wat donkerder en volwassener gemaakt. De trailer is echt fantastisch!!

  23. #1373

    Standaard

    Aaaaah, dat LOTR-gevoel zit er meteen weer in. Alsof het (n)ooit weggeweest is.

    Epic trailer. Alleen jammer dat we nog ruim een jaar moeten wachten...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #1374

    Standaard

    alsof het gewoon scenes zijn uit 1,2 of 3 echt goed dit!

    Het enige wat mij stoorde in de trilogie, was het gezang. Nu dus ook even.

  25. #1375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    alsof het gewoon scenes zijn uit 1,2 of 3 echt goed dit!

    Het enige wat mij stoorde in de trilogie, was het gezang. Nu dus ook even.
    ik vond meteen het eerste shot met bilbo en frodo er een beetje (weet niet het goede woord om het te omschrijven) klungelig overkomen, te gespeeld zo zonder stemmen en alleen muziek :S

    Ik kom niet uit mijn woorden maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.

    Verder is de trailer echt WOW en LOTR gevoel is 200% met mooie locaties en hopelijk weer een spannend en slepend verhaal.

Pagina 55 van 87 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •