Pagina 53 van 87 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Als laatste van de 13 is Thorin ook getoond:



    Zie theOneRing.net voor meer info. Onder Characters (links) kun je van elke dwerg HQ foto's bekijken.
    ja, ik had hem ook wel ouder verwacht, maar geef toe:
    Cool is hij wel, toch? Ik vind hem echt vet hoor.
    Mooimooi allemaal, ziet er allemaal goed uit. Ik denk dat dit echt een gave film gaat worden!
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  2. #1302

    Standaard

    Jezus, waarom laat Peter ons toch zo lang wachten? December volgend jaar? Aaah, dat duurt nog veel te lang! IK HEB ZO'N ZIN IN DIE FILM!!!!!
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  3. #1303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Vind je? Ik vind - op de foto van Kili en Fili na - het er toch allemaal echt goed tot zeer goed uitzien. Het blijft natuurlijk fantasy en in eerste instantie een kinderverhaal. Met dat in het achterhoofd vind ik dat ze al behoorlijk volwassen dwergen hebben gecreëerd.
    Idd gelukkig geen puntmutsen!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #1304

    Standaard

    ja, daar ligt het aan!
    Kijk, bij sneeuwwitje valt het niet op dat die dwergen kale hoofden hebben, omdat ze het grootste deel van de tijd die mutsten op hebben.
    En hier, dat hoofd was gwn onbedekt!
    Bovendien is de baard van die ene dwerg van sneeuwwitje die iem net liet zien, wit. Dus wat ik daar dan mee wil zeggen, is dat die dwerg dan zegmaar een oude uitstraling heeft qua haar (niet qua gezicht, dat is juist heel kinderlijk) en dat iemand met een grijze baard voor mijn gevoel ook eerder een kaal hoofd heeft dan iemand met zwart haar.
    Ach ja, laat ook maar. Jullie snappen er toch niks van en ik raak er zelf ook alleen maar helemaal door in de war.
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  5. #1305

    Standaard

    Ik vind Thorin er echt BAD ass uit zien. Een echte vechtersbaas. Toch doet ie me een beetje denken aan dit karakter:



    Vond Lucian wel prachtig trouwens - een vijand maar toch ook een soort vriend die vecht voor de rechten van zijn "soort".


    edit/ Voor de mensen die naar het zwaard kijken van Thorin: jupp, dat is gemaakt door de Elfen - in de smederij waar ook Sting en Glamdring gemaakt zijn
    meer info is hier te vinden:
    http://lotr.wikia.com/wiki/Orcrist
    Laatst aangepast door FROST : 19-07-2011 om 10:38

  6. #1306

    Standaard

    ja, daar lijkt hij idd wel op!
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Ik vind Thorin er echt BAD ass uit zien. Een echte vechtersbaas.
    Ja, ik vermoed ook dat Jackson hem ook vrij donker zal neerzetten. Hij was in het boek ook veruit de minst 'vriendelijke' dwerg.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1308

    Standaard

    Denken jullie dat veel dingen in de film anders zullen zijn dan in het boek?
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  9. #1309

    Standaard

    Productie video #3!!

    http://www.youtube.com/watch?v=8C3tZwUb6Ec

    Wat een geweldige beelden weer, heb me lopen bescheuren om Bombur en Christopher Lee op het einde _O_
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 21-07-2011 om 10:07

  10. #1310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    en Christopher Lee op het einde _O_
    Schitterend! Hij ziet er goed uit, gelukkig. Fantastische videoblog alweer, ik vind het een goede manier om de fans die al zo lang wachten op dit project een beetje zoet te houden. Laat de volgende maar komen!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #1311

    Standaard

    Poster op film1.nl:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #1312

  13. #1313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat lijkt me een fan-made.
    Kijk hier en hier Jordy, die zijn ook fan-made.

  14. #1314
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Daar zijn de reacties ook duidelijk. Fake, maar wel een goede teaser. Lijkt me ook Elijah Wood die daar staat.

  16. #1316

    Standaard

    Bij Comingsoon.net hebben ze ze allemaal op een rijtje ... die dwergen :

    http://www.comingsoon.net/nextraimag...arveslarge.jpg

    Ik ben geen LotR-fanboy maar vond het wel een productie waar de passie en toewijding van alle betrokkenen vanaf spatte. Je kon moeiteloos merken dat ze de tijd van hun leven beleefden. De filmpjes die nu opduiken maken me enthousiast omdat dat nu ook weer het geval lijkt te zijn. Laat maar komen, die 'Hobbit'.

  17. #1317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    en Christopher Lee op het einde _O_
    Schitterend! Hij ziet er goed uit, gelukkig. Fantastische videoblog alweer, ik vind het een goede manier om de fans die al zo lang wachten op dit project een beetje zoet te houden. Laat de volgende maar komen!
    Echt helemaal geweldig. Mijn respect voor die man groeit met de jaren. Geweldig om Gollum, Elrond, Galadriël en Gandalf enzo terug te zien Maar dat uitgerekend de 89 jarige Christopher Lee in dat filmpje verschijnt is helemaal briljant. Hij ziet er goed uit, weer helemaal in karakter, briljant!

  18. #1318

    Standaard

    Ik had, na aanleiding van de foto's, ook wat mijn twijfels over de dwergen maar na het zien van "video blog #3" heb ik er weer volledig vertrouwen in dat we iets moois mogen verwachten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #1319

    Standaard

    Ja, zeker.
    Maar Andy mag zijn haar wel eens laten knippen.
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  20. #1320

    Standaard

    Het ziet er weer fenomenaal uit, de gezelligheid straalt er ook weer vanaf! Kan niet wachten, de dwergen zien er stuk voor stuk fantastisch uit!


  21. #1321

    Standaard

    Net even de eerste drie production diaries bekeken en dat smaakt naar meer. Meteen maar even ingeschreven op de Facebook pagina zodat ik de rest niet ga missen.

    Ik wou dat veel filmmakers zo gul zouden zijn naar hun fans. Je moet er wel lef voor hebben, want in deze diaries zie je al meer dan in menig teaser of zelfs sommige trailers. Maar je creeërt er wel buzz mee.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #1322

    Standaard

    De production diaries van King Kong zijn ook zeker de moeite waard, die stonden toen op de site KONG IS KING.com maar zijn ook gedeeltelijk te bekijken op de blurays en dvds.
    Peter Jackson heeft dit dus al eerder gedaan
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  23. #1323

    Standaard

    Ja, maar ik doelde meer op andere filmmakers, het zou een gewoonte moeten worden, net zoals het dat nu al in voor Jackson.

    Ik zou bijvoorbeeld heel graag de nieuwste producties van namen als Spielberg/Scorsese/Burton/Nolan op deze manier willen volgen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door somebody Bekijk bericht
    Denken jullie dat veel dingen in de film anders zullen zijn dan in het boek?
    Er zitten in ieder geval wel dingen in, die je niet in het boek leest. Iets met Elrond en Gandalf, die achter Sauron (ben effe kwijt wat zijn naam in de Hobbit ook al weer is) aan gaan? Er wordt meen ik wel over gesproken in het boek, maar je maakt het niet mee als lezer (als je begrijpt wat ik bedoel).
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #1325

    Standaard

    Ik vind de dwergen er zeer cool uit zien. Geen simpele kopieëen van de LOTR dwergen alhoewel ik dat wel verwacht had. Ik vind alleen Thorin niet echt op een dwerg lijken. Meer een menselijke warrior. Of kijk ik niet goed?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

Pagina 53 van 87 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •