Pagina 50 van 87 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    The Hobbit-films krijgen titels

    De twee Hobbit-films van Peter Jackson hebben titels. Het eerste deel heet The Hobbit: An Unexpected Journey en deel twee heeft de titel The Hobbit: There and Back Again gekregen. Dat schrijft het Amerikaanse filmblad Variety. De opnamen van de twee films zijn al twee maanden in volle gang.

    An Unexpected Journey gaat in Amerika op 14 december 2012 in première en There and Back Again is vanaf 13 december 2013 te zien. Wanneer de films in Nederland te zien zijn, is nog onbekend. The Hobbit-films worden in 3D opgenomen.

    Deze week werd bekend dat Orlando Bloom ook in deze Tolkien-verfilming te zien is als de elf Legolas. Elijah Wood, Ian McKellen en Cate Blanchett zijn in The Hobbit-films ook weer te zien als hun personages uit The Lord of the Rings-trilogie.

    De Nieuw-Zeelander Jackson filmt de twee prequels van de The Lord of the Rings-trilogie momenteel in zijn thuisland. De opnamen van The Hobbit-films hebben nogal wat vertraging opgelopen door gezondheidsproblemen van Jackson en een paar financiële tegenvallers.

  2. #1227

    Standaard

    There and Back Again is natuurlijk de perfecte titel

  3. #1228

    Standaard

    Mooie titels allebei, krijg er steeds meer zin in

  4. #1229

  5. #1230

    Standaard

    Of 3D nou zo geweldig is voor de Hobbit films...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  6. #1231

    Standaard

    ja, leuk toch?
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  7. #1232

    Standaard

    Kunnen we al die wargs en orks van heel dichtbij zien, en Smaug ook...lekker griezelen..
    O, en belangrijkste: Leggi lijkt dan levensecht!
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  8. #1233

    Standaard

    Evangeline Lilly and Barry Humphries Join The Hobbit

    Peter Jackson has added two more to the cast of The Hobbit. Evangeline Lilly (Lost) and Australian actor Barry Humphries have joined the cast of the two-part adaptation, currently filming in New Zealand. Lilly will be playing a new character—The Woodland Elf, Tauriel. Beyond the name, Jackson is remiss to reveal any other information about the role. Humphries, a talented voice actor and comedian, will be playing the Goblin King using motion-capture, akin to Andy Serkis’ performance of Gollum. Hit the jump to read Jackson’s fully statement on the casting news. The Hobbit: An Unexpected Journey will be released on December 14th, 2012, with The Hobbit: There and Back Again hitting theaters on December 13th, 2013. Here’s the full statement via Jackson’s Facebook page: Yikes! I can finally get back to some postings! We've finished our first block of shooting and moved straight into location scouting. More on that soon. »


  9. #1234

  10. #1235

    Standaard

    Op theonering is er veel commentaar op een van de dwergen die er uit zou zien als Blackbeard van Pirates of the Caribbian. Wat vinden jullie daarvan?

    Overigens lijkt het of Martin Freeman sporen op zijn linkerarm heeft van een horloge. Of lijkt dat maar zo?

  11. #1236

    Standaard

    Prima foto's gewoon, al die kritieken meteen.

  12. #1237

  13. #1238

    Standaard

    Nice! weer iets tofs om te lezen in de Empire
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 27-06-2011 om 07:29

  14. #1239

    Standaard


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #1240

    Standaard

    Hier datgene wat in het tijdschrift staat.

  16. #1241

    Standaard

    Hoe zit het nou met die Lord of the Rings films. Gaan die nou in 3D in de bios komen voor of na The Hobbit films?
    uh, uh, It's a dinosaur

  17. #1242

    Standaard

    Link werkt niet!


    deze wel:

    http://magneticheartx.tumblr.com/pos...agazine-august

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hier datgene wat in het tijdschrift staat.
    Laatst aangepast door hstadman : 03-07-2011 om 12:16

  18. #1243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Link werkt niet!
    Hmm, alweer er afgehaald dan denk ik (op verzoek van Empire waarschijnlijk).

  19. #1244

  20. #1245

    Standaard

    Inderdaad wat apart, maar dat is wel goed, hoe moet je anders 13 dwergen uit elkaar houden als ze er allemaal als bijvoorbeeld Gimli uit zouden zien

  21. #1246

    Standaard

    Heeft het wellicht nog te maken met de ideeën die Del Toro had?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  22. #1247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Heeft het wellicht nog te maken met de ideeën die Del Toro had?
    Dat kan zeker een invloed hebben, maar ik denk toch dat ze proberen nu groepjes dwergen naar buiten te brengen die qua naam gelijkenis hebben. Zo is het straks voor het publiek makkelijker om ze uit elkaar te houden, vandaar waarschijnlijk ook de verschillen qua aankleding (enkel Gloin zou wat op Gimli moeten lijken).

  23. #1248

    Standaard

    Krijgen we in deze films trouwens te zien waarom er niet meer dwergen in LOTR meevochten?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1249

    Standaard

    Volgens mij was het zo dat de Dwergen ten tijde van de 'War of the Ring' hun eigen slag aan het vechten waren in het Noorden. Daarbij waren ze volgens mij ook nog eens met erg weinig over aan het einde van de Derde Era. Er zijn wel wat verwijzingen naar in het boek van Lord of the Rings, maar dat zijn slechts korte verwijzingen. Het kan natuurlijk wel zijn dat ze een epiloog doen aan het einde van de tweede film, waarin wordt uitgelegd hoe het de Dwergen in de 60 jaar tussenin verging.

  25. #1250

    Standaard

    Dank je Jordy en mijn naam komt nog wel uit de boeken van Tolkien, maar ik heb ze nooit gelezen en mijn ma kan ik het helaas niet meer vragen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 50 van 87 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •